Aresztowac Rydzyka !!

Data: 2010-07-11 18:27:45
Autor: the_foe
Aresztowac Rydzyka !!
W dniu 2010-07-11 17:50, konus pisze:
Sledczy nie moga pominac tego watku  bowiem jest znacznie bardziej
prawdopodobny niz ten o sztucznej mgle , czy zestrzeleniu samolotu , bedac
rownoczesnie niemal rownie prawdopodobny z tym mowiacym o bezposredniej
odpowiedzialnosci za katastrofe bedacego po conajmniej kilkunastu "
malpkach"  prezydenta

nie zapominajmy o teorii RM o broni mikrofalowej ktora miala spowodowac znikniecie ciał.

--
the_foe

Data: 2010-07-11 18:46:14
Autor: raff
Aresztowac Rydzyka !!
[...]

Cycu, tak a propos przebieranek, w kobiece laszki tez sie przebierasz ? ;)

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-11 19:05:18
Autor: konus
Aresztowac Rydzyka !!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1csgo$3b7$1news.onet.pl...
[...]

Ciul jakis ? , czy co ? .
Masz , jak ktos napisal obsesje co oznacza ni mniej , ni wiecej , tylko chorobe psychiczna zwana paranoja . Nie bede ci jej wypiminal bo to byloby nie fer . Pozostan wiec w swojej malignie wdlg w;lsnych upodoban i pisz co chcesz . Cyce ci daly niezle po garach  . Pewnie cie zona porzucila i ci ich brak  bo na narzeczona jestes za stary huj , taki wiecej wapniak i zgred ..( masz 50 tke ? , wiedzialem !!. masz pewnie juz wykupione miejsce na jednoosobowy "domek " .
Internet p;owinien byc dostepny tylko dla mlodych a nie dla takich jak Ty starych ciuli .
Ci ostatni zasmiecaja tylko swoimi sklerotycznymi filozofiami serwery .
Kaz sie obrzezac ! bedziesz mial pozytek bo nie bedziesz winny za Jedwabne !.
A tak nawiasem . Jarus od kaczynskich cie raja ? .

kwakwa

Data: 2010-07-11 18:47:18
Autor: MH
Aresztowac Rydzyka !!
> [...]
> malpkach"  prezydenta

nie zapominajmy o teorii RM o broni mikrofalowej ktora miala spowodowac znikniecie ciał.

Wow !!!  Tego nie słyszałem jeszcze. Masz jakiś link?? MH

Data: 2010-07-11 19:21:07
Autor: konus
Aresztowac Rydzyka !!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000430.4c39f596newsgate.onet.pl...
> [...]

znikniecie ciał.

--

Wow !!!  Tego nie słyszałem jeszcze. Masz jakiś link??

Co prawda nie ja pisalem o " broni mikrofalowej " ale rydzykopisowcy takie scenariusz rowniez brali pod uwage uznajac go za conajmniej mozliwy .
Pisofantazja ma niespozyte granice . To geniusze w projektowaniu najmniej prawdopodobnych scenerii .Mowiac inaczej i naukowo , to paranoja .

kwakwa

Aresztowac Rydzyka !!