Aresztować go !

Data: 2010-04-24 11:03:13
Autor: Charlie delta
Aresztować go !
Data: 2010-04-24 20:09:57
Autor: Andrzej Adam Filip
"Charlie delta": Odszkodowania dla (firm) poszkodowanych przez nielegalną żałobę narodową
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> pisze:
http://niezalezna.pl/article/show/id/33267

No to jakich odszkodowań mogą domagać się firmy poszkodowane przez
nielegalnie wprowadzoną przez uzurpatora Komorowskiego żałobę narodową i
jak wpłynie to na ich kurs giełdowy?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Gdy prosi cię nieprzyjaciel, spełń jego prośbę,

Data: 2010-04-24 18:34:16
Autor: jan kowalski
a temu tylko mamona w glowie....

jak jej nie masz to i nie bedziesz mial....

Data: 2010-04-24 20:55:21
Autor: Andrzej Adam Filip
"jan kowalski" <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> pisze:
a temu tylko mamona w glowie....

jak jej nie masz to i nie bedziesz mial....

Ja się zajmuje profesjonalnie zwalczaniem spamu emailowego.
Wiec zapewne mĂłj prĂłg tolerancji dla postĂłw NTG (Nie na Temat Grupy)
jest niższy od przeciętnej bo *dla mnie* (osobiście) to tylko chamski
*spam*. Nie po to są *osobne* grupy pl.soc.polityka i pl.biznes.wgpw
żeby się *tu* wpierdalać na chama w zabłoconych gumiakach z polityką
bez oczywistego (i najlepiej szybkiego) przełożenia na giełdę.

Może kiedyś coś tam zrobią Komorowskiemu po uznaniu że się pospieszył z
objęciem obowiązków prezydenta RP. Tylko że PO ma taką przewagę że
szybko to nie będzie wiec najbliższe *teoretyczny* punkt "przełożenia"
to przyśpieszone wybory prezydenckie. Jakoś nie obstawiam żeby to miało
w nich jakieś wyraźnie dostrzegalne znaczenie.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Wielbłąd nie widzi swego garbu.

Data: 2010-04-24 19:10:26
Autor: jan kowalski
a ja niechce zeby czerwononosy byl preziem
mam dosc juz pijakow i konfidentow...

Data: 2010-04-25 10:26:54
Autor: fatso
jan kowalski wrote:
a ja niechce zeby czerwononosy byl preziem
mam dosc juz pijakow i konfidentow...

"czerwononosy" Pan Hrabia to skad inad bardzo uzyteczny moze byc czlowiek- on ma to zapisane
juz w genach. Ilekroc bywalem u mojego stryja na Gunnersbury Cemetery w Londynie to mialem
wielka chec nasikac na grob Bora-Korowskiego, krewniaka obecnego p.o. Prezydenta.
Onze kretyn dal prztyczka w nos Bat'ce Stalinowi a tamten nic, tylko sobie odczekal az Niemcy
wyrzna 200 tys Polakow w W_wie, w tym 18 tys wyszkolonych zolnierzy podziemia co znali miasto
na pamiec.  Jak z takim wojskiem walczyc gdy sie ma robote z Hitlerem jeszcze nie zakonczona?
Ile dywizji NKWD trzeba by odkomenderowac do W-wy, a wiemy ze one przeciez stanowily podstawe
sukcesu Armii Czerwonej strzelajac do zolnierzy co sie cofali pod ogniem wroga. No ale Bor-Komorowski
pomogl a wujek Adolf juz zrobil za Batk'e sam krwawa robote.  Miauczenia Swinskich Ryjow po wojnie
swiat zachodni skutecznie ignorowal.
NB. moi rodzice walczyli na Zoliborzu. Przezyli.

fatso

Data: 2010-04-25 15:34:43
Autor: Joachim
NB. moi rodzice walczyli na Zoliborzu. Przezyli.

Po której stronie walczyli?

J.

Data: 2010-04-25 15:52:56
Autor: ST- LM
> NB. moi rodzice walczyli na Zoliborzu. Przezyli.

Po której stronie walczyli?

J.

jak krazy powiedzenie wsród Kombatantów od lat 90-tych XX wieku
byl w AK, znaczy sie Afrika Korbs...
ST

Data: 2010-04-25 23:02:25
Autor: fatso
ST- LM wrote:
[...]

wiem ze rozmawiam z dziecmi/ wnukami  bylych malych szmalcownikow ale sie nadwereze:
* por. Grabiec- Sedzia Sadow Specjalnych AK- on waszych dziadziusiow kazal mordowac
gdy juz nie bylo innej rady na nich.
* kpt WSK AK Loretta, Sztab Zywiciela.
Oboje w ksiazkach, tylko trzeba dobrze szukac.

Data: 2010-04-25 11:39:08
Autor: DJ
Aresztowac go !

Uzytkownik "maniana" <guerra@civil.es> napisal w wiadomosci news:hqvvq9$fi9$1news.onet.pl...
Ja bym chcial wiedziec jak na stronie TVP Info znalazlo sie oredzie WSIowej wasatj kwoki jeszcze przed "wypadkiem" w Smolensku, data przy oredziu, to data opublikowania lub ostatniej edycji (jezeli tak byla), komorowski musial miec napisane oredzie dzien wczesniej skoro google zapisalo kopie z data 10.04.2010 05.57 rano.

http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www.tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+tvp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

Kolejna teoria spiskowa.
A slyszales o czyms takim jak strefy czasowe? I czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze jak w Polsce jest okreslona godzina to niekoniecznie na calym swiecie jest ta sama?

Pozdrawiam

Darek

Data: 2010-04-25 10:12:12
Autor:
Aresztowac go !
DJ <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

A slyszales o czyms takim jak strefy czasowe? I czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze jak w Polsce jest okreslona godzina to niekoniecznie na calym swiecie jest ta sama?

A Ty w takim razie jesteś kolejnym wprowadzającym szum/chaos informacyjny w
tej sprawie ;p

Wg Ciebie wg jakiego czasu 'idzie' serwis www.tvp.info? Wg czasu polskiego!
Katastrofa pod Smoleńskiem zdarzyla się 10.04.2010 między 8 a 9 czasu polskiego.
W w/w artykule przecież to nie google wskazuje datę publikacji 10.04.2010 g.
5:57 tylko serwis tvp.info. Pomyśl zanim coś odpiszesz..

Data: 2010-04-25 12:40:24
Autor: skippy
Aresztowac go !
kurwa mac az musze jednal napisać słowo

w cache googla jest wrzucona podrobiona strona z TVP info (05:57 10.04.2010)
http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www.tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+tvp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

nie mam pojęcia jak, ale to chyba sprawa dla prokuratury w tym momencie

oryginał wygląda tak (06:13 11.04.2010)
http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow-generalow-pilotow/1643874

mozna to sprawdzic cofając sie po numerach stron, i tak na przykład wczesniejsza
http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow-generalow-pilotow/1643865

ewidentnie też jest z 11.04

dopiero
http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow-generalow-pilotow/1643849
jest z 10.04, ale też mówi o katastrofie

Wrcając do pierwszego linka, z cache jest przy tym opis google:
"Zdjęcie przedstawia stan strony z 21 Kwi 2010 12:19:35 GMT."

Czyli 21 kwi ktos na stronie 1643874 zmienił datę na wcześniejsżą, a gdy wskoczyła do cache googla przywrócono poprzedni stan.
Byle informatyk w TVP mógłby wykonac taki wist.

Wniosek prosty, ci ludzie tutaj w ogóle nie protestowali jak było pisane o małym karzełku żeby go wjebać do grobu Bieruta, Kalksteinie czy zdrajcy narodu. Ani słowa riposty.

Więc o co im chodzi? pomyślcie, to bardzo proste.

Data: 2010-04-25 11:50:56
Autor:
Aresztowac go !
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
mozna to sprawdzic cofając sie po numerach stron, i tak na przykład wczesniejsza
http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow-generalow-pilotow/1643865

ewidentnie też jest z 11.04

No przecież widnieje tam 10.04.2010

Chaos informacyjny, to jedna z metod działania służb specjalnych (rosyjskich w
szczególności).
Ja nie wiem czemu rząd polski tak ufnie zgodził się na prowadzenie śledztwa
Rosjanom. Nie wiem czemu nie zajmuje się tym międzynarodowa komisja powołana
przez np. NATO?
Ja nie wiem dlaczego Donald T. ścigał się z Jarosławem K. w drodze na miejsce
tragedii (10.04 wieczorem).
Ja nie wiem czemu Bogdan K.  (pytany przez dziennikarza tvp 2 razy)
stwierdził, że na pokładzie nie było rzeczy tajnych (gdy przynajmniej piloci
mieli książkę kodów a teraz media piszą o laptope gen. Gągora i telefonie
satelitarnym Lecha K.). Czy te rzeczy zostały chociaż przekazane stronie
polskiej? I rzecz która dziwiła mnie już w 2007 roku: Ja nie wiem dlaczego psychiatra i
historyk sztuki jest szefem polskiego MON, z którym teraz Bronisław K. będzie
konsultował obsadzenie szefa generalnego i szefa operacyjnego sił zbrojnych RP.

Data: 2010-04-25 12:46:43
Autor: skippy
Aresztowac go !
jeszcze jest opcja, że mozna jakoś władować zawartość podrobionej strony do cache googla, to jakis bystry hacker powinien wiedzieć jak

Data: 2010-04-25 12:48:19
Autor: skippy
Aresztowac go !
nie zadbali wiesniaki, żeby numer strony był sporo mniejszy od 1643874
ogólnie zajebiste dezinfo idzie w eter

Data: 2010-04-25 04:30:49
Autor: macieks
Aresztowac go !
Logika takich dowodów jest powalająca.
Jaki wpływ ma Komorowski, na artykuły publikowane na www.tvp.info???
Chodzi o datę i czas.Nie ma wpływy żadnego.

Data: 2010-04-25 18:39:40
Autor: skippy
Aresztowac go !

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:863ce3cd-3512-49ed-bba1-183a3a6c3822y14g2000yqm.googlegroups.com...
Logika takich dowodów jest powalająca.
Jaki wpływ ma Komorowski, na artykuły publikowane na www.tvp.info???

Komorowski wcześniej wiedział o zamachu
I wcześniej napisał 5 zdań orędzia, po doba by mogła nie starczyć
Niechcący wysłał do TVP zarządzanej przez LSD z PiSem.
TVP opublikowała jako news w sieci, nie sprawdzając. Bo to przecież błacha informacja była.
To logiczne i nad wyraz wiarygodne

Ale zgodnie z brzytwą Ockhama jest drugie wytłumaczenie:

Ktoś zmienił 5 znaków w pliku htm w dniu 21 kwietnia.
Gdy google skaszowały strone, przywrócił pierwotne cyferki.

A teraz kazdy wybiera bardziej prawdopodobną i prostszą wersję.

Data: 2010-04-26 00:59:37
Autor: deq
Aresztowac go !
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hr1r8f$n5q$1news.onet.pl...

[...]

generalnie pisooszołom to taki tępak co lubi teorie spiskowe... znane od lat, nikt normalny na pis by nie zagłosował...

wyświetlanie daty może być "błędne" w zależności od skryptów na stronie jak i daty użytkownika odczytującego stronę (np. przeglądarka - php), może być data generowana po stronie serwera (często przesunięta nawet o kilka godzin z uwagi na ustawienia i położenie serwera) i może mieć wpływ data użytkownika czyli nasza lub w tym wypadku tego konkretnego serwera google w chwili odczytywania zawartości strony :)

pozdrawiam

Data: 2010-05-05 00:41:07
Autor: SlawcioD
Aresztowac go !
maniana pisze:
Użytkownik "deq" <dwaqq@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

LOL! ale głąb:)
skippy jest od ciebie madrzejszy i niepotrzebnie mu tlumaczysz jak
bardzo jesteś głupi.

sam jestes glupi glab. nie raz dostawalem z googla mejle z przyszlosci...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-05-08 00:42:43
Autor: SlawcioD
Aresztowac go !
maniana pisze:

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
maniana pisze:
[...]

a ty jeszcze głupszy głąbie
maile z przyszłości dostawałeś głąbie? LOL!

tak debilny debilu, data byla z 9 maj 2010 mimo to ze fizycznie mejla
mialem 8 maja 2010. mieli jakis blad, kretynie... wiec skoro raz mogli
miec errora to moga miec go jeszcze przy innej okazji...

jak bys debilu, chciaz raz zajmowal sie testowaniem jakigo kolwiek
programu to bys wiedzial ze rozne bledy programisci popelniaja...

ale Ty jestes tylko debilnym trolem, ktoremu obce jest myslenie...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. kancelaria Twojego prezydenta stworzyla liste gosci na pokladzie
feralnego tupolewa - to kaczynski ma krew na rekach tych wszystkich
pozostalych 93os...

Data: 2010-05-11 01:32:16
Autor: SlawcioD
Aresztowac go !

maniana pisze:
[...]

glupiś debilu jak myslisz, że dostałeś jakiś list z przyszlosci. I kłamiesz
debilu, że Kancelaria Prezydenta stworzyla listę pasażerów Tupolewa
(generałowie mieli leciec zupełnie innym samolotem, w ostatniej chwili
zostali wsadzeni do tupolewa, Prezydent nie miał nic do powiedzenia kto
i czym  leci) to ABW (tusk) odpowiada za umieszczenie wszystkich w
jednym samolocie i tylko kwestią czasu jest kiedy ten morderca stanie
przed plutonem egzekucyjnym.

za liste zaproszonych gosci na poklad samolotu do smolenska odpowiadal
personalnie Maciej Łopiński z Kancelarii Prezdenta... prezydent ja
znal... BBN tez...

MON odpowiada za technike: czyli podstawienie na czas sprawnego i
gotowego do lotu samolotu, oraz za przebieg lotu.

jedni drugim w droge nie wchodza, czy to samolotem leci prezydent czy
premier procedura jest ta sama...

trudny z ciebie przypadek... a przeciez myslenie naprawdenie boli...
coz jak juz pisalm zal mi cie...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-04-25 13:20:02
Autor: marfi
Aresztowac go !
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hr16lm$v9b$1news.onet.pl...
nie zadbali wiesniaki, żeby numer strony był sporo mniejszy od 1643874
ogólnie zajebiste dezinfo idzie w eter

A co z tym:
http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow-generalow-pilotow/1643882

--
marfi

Data: 2010-04-25 13:37:22
Autor: skippy
Aresztowac go !

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4bd42566$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no to obala moje założenie, że strony idą chronologicznie z numerami
nie idą
ale i tak uważam, że tamta nie mogła być w TVP info zapodana o 5 rano 10 kwi
gdyby to był link do TVN, to teoria spiskowa by była do zbudowania łatwo
ale TVP??
no i absurdem jest, żeby na kilka godzi przed katastrofą ktos do TVP przekazywał materiał z informacja o niej, materiał który by szedł przez ręce ilus tam ludzi łącznie z jego publikacją
brednia na max

Data: 2010-04-26 18:08:49
Autor: maniana
Aresztowac go !
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hr166s$u0i$1news.onet.pl...
[...]

Jak nie wiesz jak? putty, lub systemowy telnet i możesz próbować, uważaj tylko żeby cię nie złapali.
Yahoo też podmieniłem?

http://74.6.239.67/search/cache?ei=UTF-8&p=w+tych+trudnych+dniach+bądźmy+razem&fr=yfp-t-701&u=tvp.info/informacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem/1643874&w=w+tych+trudnych+dniach+bądźmy+razem&d=ftMhFO_EUpZQ&icp=1&.intl=us&sig=6EENsXi.5mseFn4dk2RaFw--

(wystarczy wpisać na yahoo.com frazę: "W tych trudnych dniach bądźmy razem" i kliknąć przy pierwszym linku na: Cached)

PS. w tym rzekomo PiS'owskim TVP Info właśnie trwa od rana wściekły atak na Jarosława Kaczyńskiego - według najlepszych wzorców sprzed zamachu na prezydencki samolot - TVP Info, to 100% POmyjaki oderwane od zmywaków, twardy elektorat ryżego wspólnika Putina, zawsze tak było, także przez dwa lata rządów PiS, pluli, plują i bedą pluć na PiS.

Data: 2010-04-26 18:27:18
Autor: skippy
Aresztowac go !
Nie udawaj ciemniaka.
Skoro 21 kwi strona była podmieniona i ja skaszowało gugle, to dlaczego yahu by nie miało jej skaszować także.
Poza tym patrzęc na dizajna pola na górze wygląda, że yahoo korzysta z cache gugla (co i tak nic nie zmienia w całej kwestii).

twoje wpisy o strzelaniu w głowę ludziom i zakopywaniu ich w rowach idealnie się w to wpasowują, łącznie z katyniem

PS. w tym rzekomo PiS'owskim TVP Info właśnie trwa od rana wściekły atak na

pisowsko - lsdowskim zauważ

nie wiem co pluja bo nie ogladam tv w ogóle
słucham tylko tokfm i rm żeby wyczuc skrajnie kretyńskie nastawienia pismaków

jesli plują cos o dynastii, albo że po przegranej Jarosława pis idzie w piach, albo że po wygranej sie rozleci, albo że strategicznie kandydowac powinien zbynio (czego jak najmniej bym chciał) tylko chora ambicja jara zniweczy potencjał zbynia - to mają rację,
dobrze ze kandyduje jaro, juz widze te clipy z wawelem, niewielu to wytrzyma nawet sposrod oblakanych

Data: 2010-04-26 19:40:37
Autor: maniana
Aresztowac go !
PS. Yahoo nie korzysta z cache google - na pewno - stać ich na własną infrastukturę, (to tak do wiadomości dla ciemniaków)

Data: 2010-04-26 21:27:12
Autor: skippy
Aresztowac go !

Użytkownik "maniana" <guerra@civil.es> napisał w wiadomości news:hr4j7q$bfr$1news.onet.pl...
PS. Yahoo nie korzysta z cache google - na pewno - stać ich na własną infrastukturę, (to tak do wiadomości dla ciemniaków)

to nie ma nic do rzeczy, w zasadzie jest oczywiste że 20 czy 21 kwietnia zrobiono na tej stronie chwilowa zmiane, a ze wpadla do innych cache niz google, to jakie niby to ma miec znaczenie?

jakis chloptas informatyk z TVP sie niepotrzebnie podlozyl, ale pewnie nie zdawal sobie sprawy z powagi sytuacji i uznal to za dobra zabawe

Data: 2010-04-27 02:48:42
Autor: maniana
Aresztowac go !
Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hr4pek$tj$1news.onet.pl...

w zasadzie jest oczywiste że 20 czy 21 kwietnia zrobiono na tej stronie chwilowa zmiane

nie wiem skąd ten pomysł... ani google ani yahoo nie caschują codziennie całego znanego sobie internetu, robią to nawet z czestotliwością kilkunastu dni (wracają w to samo miejsce), a pewnie i rzadziej. Data 21 Kwi 2010 12:19:35, znaczy tylko tyle, że w tym dniu i o tej godzinie strona wyglądała jak zapisana kopia i nie da sie stwierdzić na tej podstawie od kiedy. Jak dla mnie, bardziej prawdopodobne jest, że wyglądała tak i w dniu 10.04.2010 05.57 niż, że ktoś tam grzebał, ale jak masz jakieś wątpliwości, to zgłoś, choćby prokuratorowi.

Aresztować go !