Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....

Data: 2009-10-11 11:02:55
Autor: Charlie delta
Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....
dość okradania !

tak mówię

Data: 2009-10-11 18:22:32
Autor: kc
Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
do=B6=E6 okradania !

tak m=F3wi=EA

Nareszcie głos rozsądku. Popieram z całych sil.

kc

Data: 2009-10-11 18:34:19
Autor: Ireneusz Wik
Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....
gadu, gadu, cała klasa polityczna jest chora, przypomina to czasy szlacheckie, grunt to własny interes.

sądy są u nas sprawiedliwe inaczej, nie przypominam sobie aby jakiś biznesmen z wyższej półki czy ubabrany polityk poszedł na wakacje za kratą

mam lepszy pomysł, powkurzać talibów, powiedzieć im, że najważniejszy budynek w kraju to sejm w dobie obrad, pozdr
IWSP

Data: 2009-10-11 20:52:51
Autor: Joachim
Aresztować natychmiast POpapranych sk urw.....

mam lepszy pomysł, powkurzać talibów, powiedzieć im, że najważniejszy budynek w kraju to sejm w dobie obrad,

Podobno już byli jacyś Arabowie z Kataru, wkurzyli się i odjechali z kasą mimo wyraźnego wspierania przez naszych polityków.

J.

Data: 2009-10-11 19:02:40
Autor: Ireneusz Wik
Joachim <joachim1110@op.pl> napisał(a):
 > w kraju to sejm w dobie obrad, > Podobno już byli jacyś Arabowie z Kataru, wkurzyli się i odjechali z kasą mimo wyraźnego wspierania przez naszych polityków.

J.

chyba nie zrozumiałeś mojego przesłania, talibowie inaczej prezentują swój stan wkurzenia

pozdr
IWSP

Data: 2009-10-11 23:19:52
Autor: Joachim
Ireneusz Wik pisze:
[...]

Myślisz, że talibowie to frajerzy? Wiedzą przecież co jest złe dla narodu, na który się wkurzają.

Dla Amerykanów źle by było, gdyby ktoś zniszczył WTC, więc się wpakowali samolotami w wieżowce. Nie będą niszczyć Polakom sejmu, jak się talibowie wkurzą, to zrobią Polakom na złość i sobie pojadą w swoje góry.

J.

Data: 2009-10-11 21:16:19
Autor: viper
Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): > do=B6=E6 okradania !

Nareszcie głos rozsądku. Popieram z całych sil.

kc

to sobie popieraj ile chcesz... poczekam jak sie zaczniesz pluc gdy wyjdzie że ta cała zadyma najbardziej zaszkodzi pisowi... a już widzę że tak będzie... Kamiński przecież mówił, to jest premier MOJEGO państwa... koleś może sobie podsłuchiwac kogo chce potem materiały bez żadnej krępacji wyciekają do różnych szmatławców i to jest w porządku... to MOJE państwo, ja tu rządzę i ja mogę sobie robic co chcę... niestety pisiory nie wiedzą jednego, że w polityce oprócz skurczysysństwa potrzebna jest inteligencja... a to młotownia pełna... rozgrywają to fatalnie... przykryli aferę z Rysiem w której mogli celnie punktowac PO pseudoeferą stoczniową z której platformersi bez problemu się wytłumaczą i jeszcze zrobią z siebie bohaterów walczących o stoczniowców... a taka dawka obrzydliwych podsłuchów dla każdego normalnego człowieka jest wybitnie niestrawna... oczywiście nie dotyczy to pisowskich oszołomów ale tacy są już na wymarciu...

Data: 2009-10-11 19:24:12
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]

Przeczytałeś więcej niż napisałem. Nie napisałem, że popieram PiS. Napisałem, że miejsce złodzieja jest w więzieniu.

pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-11 21:27:38
Autor: viper
> [...]
> Przeczytałeś więcej niż napisałem. Nie napisałem, że popieram PiS. Napisałem, że miejsce złodzieja jest w więzieniu.

pedofili i morderców także... ale ja czytam między wierszami... nwet gdy to jest tylko jeden wiersz he he...

Data: 2009-10-11 19:34:45
Autor:
Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
pedofili i morderców także... ale ja czytam między wierszami... nwet gdy
jest tylko jeden wiersz he he...

Kto nie z nami to z PiSem, tak? Przewrażliwiony jesteś.

kc

--

Aresztować natychmiast POpapranych skurw.....