Aresztowali "pirata z Warszawy"

Data: 2014-06-16 16:24:41
Autor: AZ
Aresztowali "pirata z Warszawy"
On 2014-06-16, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Szukali, szukali i znaleĹşli.

Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-16 18:32:35
Autor: zhbick
Aresztowali "pirata z Warszawy"
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:539f1a49$0$2244$65785112@news.neostrada.pl...

Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.

znaleźli też zwykłą motocyklową tonfę i motocyklowego lizaka do zatrzymywania uczestników ruchu drogowego

Data: 2014-06-16 09:41:43
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 18:32:35 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:539f1a49$0$2244$65785112@news.neostrada.pl...

> Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze

> to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.

znaleĽli też zwykł± motocyklow± tonfę i motocyklowego lizaka do zatrzymywania uczestników ruchu drogowego

Mówili że w mieszkaniu znaleĽli. Czy nie wolno trzymać w mieszkaniu takich przedmiotów?

Data: 2014-06-16 11:30:52
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 18:50:23 UTC+2 użytkownik radxcell napisał:
*kogutek444@gmail.com* wrote in

> W dniu poniedzia�ek, 16 czerwca 2014 18:32:35 UTC+2 u�ytkownik zhbick napisa�:

> M�wili �e w mieszkaniu znale�li. Czy nie wolno trzyma� w mieszkaniu takich

> przedmiot�w?

A to teraz jak zatrzymujďż˝ za przewinienie drogowe to w komplecie jest

przeszukanie mieszkania?

Szybciej to posz�o ni� si� spodziewa�em....

p<R

--    ___         ___  __       _ _

 | _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | |

 |   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | gg#: 157002

 |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| GSM: +48 604 665 666

Na to wychodzi. Kolejnym etapem rozwoju wolno¶ci obywatelskich będzie wprowadzenie przepisu o obowi±zki głoszenia doskonało¶ci rz±du i prezydenta. Wtedy wyjadę na Białoru¶.

Data: 2014-06-16 20:35:45
Autor: Artur Miller
Aresztowali "pirata z Warszawy"
co?

Data: 2014-06-16 20:40:55
Autor: MichaelData®
Aresztowali "pirata z Warszawy"
radxcell wydumał(a) w news:lnn78g$tar$1news.task.gda.pl :
A to teraz jak zatrzymujÄ… za przewinienie drogowe to w komplecie jest
przeszukanie mieszkania?

Doczytaj może wątek, nim bazgrniesz następną bzdurę?
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-06-16 23:08:36
Autor: depros
[...]

i torrenty z "pierwsz± miło¶ci± we Wrocławiu", to bardzo zły człowiek i nie podpisał "Deklaracji wiary"!

Data: 2014-06-16 23:39:02
Autor: Poldek
kogutek444@gmail.com wrote:
[...]

Trzymanie takich przedmiotów w mieszkaniu nie jest niezgodne z przepisami. Także przeszukanie mieszkania oraz podanie do wiadomo¶ci publicznej wiadomo¶ci o tym co znaleziono odbyło się zgodnie z prawem :-)

Data: 2014-06-16 18:16:15
Autor: AZ
On 2014-06-16, zhbick <kein@spam.de> wrote:
[...]

Lizaki to maja tez przedszkolaki bawiace sie w policjantow...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-17 00:35:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Hello zhbick,

Monday, June 16, 2014, 6:32:35 PM, you wrote:

Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.
znaleĽli też zwykł± motocyklow± tonfę i motocyklowego lizaka do
zatrzymywania uczestników ruchu drogowego

Zwykły motocyklowy pistolet gazowy bez zezwolenia i zwykł± motocyklow±
amunicję do niego. No i zwykła motocyklowa żółta kamizelka z napisem
POLICJA.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-16 15:48:50
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 00:35:29 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> znale�li te� zwyk�� motocyklow� tonf� i motocyklowego lizaka do

> zatrzymywania uczestnik�w ruchu drogowego Zwyk�y motocyklowy pistolet gazowy bez zezwolenia i zwyk�� motocyklow�

amunicj� do niego. No i zwyk�a motocyklowa ��ta kamizelka z napisem

POLICJA.

-- Best regards,

 RoMan

Sk±d wiesz że to nie był pistolet typu RMG a znaleziona amunicja to pojemnik z gazem?

Data: 2014-06-17 07:36:57
Autor: J.F.
Dnia Tue, 17 Jun 2014 00:35:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
[...]

A zakazane jest posiadanie zwyklej kamizelki z napisem POLICJA ?

J.

Data: 2014-06-17 09:01:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Hello J.F.,

Tuesday, June 17, 2014, 7:36:57 AM, you wrote:

[...]

Posiadanie zapewne nie...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 09:33:34
Autor: anacron
W dniu 17.06.2014 07:36, J.F. pisze:
A zakazane jest posiadanie zwyklej kamizelki z napisem POLICJA ?

Posiadanie nie, nawet chodzenie w niej, zakazane jest twierdzenie, że
jest się z policji, gdy się nie jest. Chociaż i tu s± wyj±tki, bo raz
zdarzyło mi się w KFC w Toruniu, jak grupka łysych zaczęła się tłuc
między sob± (krzesła zaczynały przezwyciężać grawitację), a ochrona się
schowała, jednego rzuciłem na stół krzycz±c na ziemię wszyscy Policja, i
gdy powtórzyłem z dodatkiem kurwa to się ładnie położyli, ale zapewne
uwierzyli dlatego, że broń na szelkach zobaczyli. :) Jak przyjechała
policja, to mi pogratulowali pomysłu. :)

--
anacron

Data: 2014-06-17 07:55:59
Autor: AZ
On 2014-06-17, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
W dniu 17.06.2014 07:36, J.F. pisze:
A zakazane jest posiadanie zwyklej kamizelki z napisem POLICJA ?

Posiadanie nie, nawet chodzenie w niej, zakazane jest twierdzenie, ĹĽe
jest siÄ™ z policji, gdy siÄ™ nie jest. ChociaĹĽ i tu sÄ… wyjÄ…tki, bo raz
zdarzyło mi się w KFC w Toruniu, jak grupka łysych zaczęła się tłuc
między sobą (krzesła zaczynały przezwyciężać grawitację), a ochrona się
schowała, jednego rzuciłem na stół krzycząc na ziemię wszyscy Policja, i
gdy powtórzyłem z dodatkiem kurwa to się ładnie położyli, ale zapewne
uwierzyli dlatego, że broń na szelkach zobaczyli. :) Jak przyjechała
policja, to mi pogratulowali pomysłu. :)

Ty to jednak jestes gosc... Ja pierdole...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-17 09:43:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Hello anacron,

Tuesday, June 17, 2014, 9:33:34 AM, you wrote:

[...]

Snickersa?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 10:03:55
Autor: depros
W dniu 2014-06-17 09:33, anacron pisze:
[...]

Anacron strach Ciebie na drodze spotkać:]

Data: 2014-06-18 08:06:04
Autor: tck
Aresztowali "pirata z Warszawy"

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomo¶ci news:539fef4f$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a pozniej szlochales i przepraszales na tylnym siedzeniu;)??

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-06-17 07:54:47
Autor: AZ
On 2014-06-16, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Hello zhbick,

[...]

zatrzymywania uczestnikĂłw ruchu drogowego

Zwykły motocyklowy pistolet gazowy bez zezwolenia i zwykłą motocyklową
amunicję do niego. No i zwykła motocyklowa żółta kamizelka z napisem
POLICJA.

Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich szczatkow,
dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-17 10:05:38
Autor: depros
Aresztowali "pirata z Warszawy"

Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich szczatkow,
dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...

Śmiechy chichy ale zwykły człowiek z wymiarem niesprawiedliwości nie ma szans;/

Data: 2014-06-17 10:23:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Hello depros,

Tuesday, June 17, 2014, 10:05:38 AM, you wrote:

[...]

Zwykłemu człowiekowi nie „kradną” 4 samochodów i zwykły człowiek nie
urządza sobie jazd 200+ po mieście a potem publicznych kpin z policji.

Zwykły człowiek dostaje mandat za +11km/h i ewentualnie próbuje się o
to kłócić. --
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 10:38:18
Autor: J.F.
[...]

Zwykly czlowiek nie ma wypozyczalni samochodow luksusowych, to i nie ma mu co ukrasc.
A na wschodzie ciagle zapotrzebowanie i widac mozliwosci legalizacji.
Choc nie nalezy wykluczac i fikcji ...

urządza sobie jazd 200+ po mieście a potem publicznych kpin z policji.
Zwykły człowiek dostaje mandat za +11km/h i ewentualnie próbuje się o
to kłócić.

No coz, jak sie patrze po swoim miescie, to wielu sie liczy z tym ze beda sie musiec klocic o +51.
Sami niezwykli ?
Ale widac bardzo rzadko zachodzi potrzeba, albo klotnie sa skuteczne :-)

A pamietasz Kluske ? I Subaru z Walbrzycha ?
Albo czy jak twoj PIT wyskoczy z komputera, to jakis znajomy minister go zablokuje ? :-)

J.

Data: 2014-06-17 12:08:04
Autor: depros
[...]

Zależy jakie ma samochody. Bmw, Mercedesy powyżej klasy C, Porsche  jak widać z informacji prasowych często kradną. Chłop miał wypożyczalnie więc zupełnie inaczej się rozbijają/znikają samochody w takim miejscu "nie moje to mam wyjebane". Zwróć uwagę że droższe samochody rzadko stoją w mniej ruchliwym miejscu dłuższy czas. Wiem gdzie mieszka właściciel Euro Agd i u niego pod domem nie stoi ani jeden lepszy samochód wszystko odrazu wjeżdża za bramę a następnie z tyłu za dom.911, Aston Martin widoczne są tylko moment jak wjeżdżają z ulicy za bramę.
Przestań patrzeć przez swój pryzmat.
Tak czy siak powinni go rozliczyć za przejazd a nie za elementy poboczne, bo robią z siebie w ten sposób nieudolnych.

Roman Kluska https://www.youtube.com/watch?v=WZnzG6uTZwI
tak mu zryli banie że wziął się za Owce. Pooglądaj o jego zatrzymaniu.

Data: 2014-06-17 10:18:42
Autor: masti
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 12:08:04 +0200 osobnik zwany depros
napisał:

Przestań patrzeć przez swój pryzmat. Tak czy siak powinni go rozliczyć
za przejazd a nie za elementy poboczne, bo robiÄ… z siebie w ten sposĂłb
nieudolnych.

a po co się mają zajmować drobiazgami jak gość jest oskarzony o oszustwa i napady?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-17 12:56:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Hello masti,

Tuesday, June 17, 2014, 12:18:42 PM, you wrote:

Przestań patrzeć przez swój pryzmat. Tak czy siak powinni go rozliczyć
za przejazd a nie za elementy poboczne, bo robi± z siebie w ten sposób
nieudolnych.
a po co się maj± zajmować drobiazgami jak go¶ć jest oskarzony o oszustwa
i napady?

Nie rozpędzaj się - dopiero jest podejrzanym a nie oskarżonym.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 11:51:30
Autor: AZ
Hello masti,

<http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,mija-48-godzin-od-zatrzymania-froga-o-13-decyzja-w-sprawie-wniosku-o-areszt,126198.html>

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-06-17 14:37:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Hello AZ,

Tuesday, June 17, 2014, 1:51:30 PM, you wrote:

[...]

Nie wiem, co chcesz mi przekazać.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 16:30:34
Autor: J.F.
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Obecnie napisane ze juz wyszedl.

Jak na ciezar zarzutow to dziwnie szybko wypuscili, widac mocno rozdmuchane te zarzuty :-)

J.

Data: 2014-06-17 17:50:25
Autor: masti
Aresztowali "pirata z Warszawy"
Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 16:30:34 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

UĹĽytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci Tuesday, June 17,
2014, 1:51:30 PM, you wrote:
[...]

przyznał się do 5 i dostał dozór policyjny. Czyli nie takie dęte.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-17 23:52:32
Autor: depros

2014, 1:51:30 PM, you wrote:
[...]

Zdzichu z Turka czekał by długie lata w areszcie na rozprawę.
Zasady w tym kraju sÄ… niejasne;/ Nadal rzÄ…dzi stara klika.

Data: 2014-06-17 18:13:34
Autor: depros
W dniu 2014-06-17 16:30, J.F. pisze:
[...]

Ty się lepiej dowiedz kim s± rodzice Froga.
Gdyby to był normalny człowiek czekał by do sprawy.

Data: 2014-06-17 18:23:21
Autor: jerzu
On Tue, 17 Jun 2014 18:13:34 +0200, depros <depros@gmail.com> wrote:

Ty się lepiej dowiedz kim s± rodzice Froga.

No wła¶nie, kim? Bo ja już słyszałem tyle wersji, że doszedłem do
wniosku, że Frogu¶ został poczęty podczas jakiej¶ orgii.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-17 23:54:37
Autor: depros
W dniu 2014-06-17 18:23, jerzu pisze:
[...]

Tato adwokat, mama prokurator.

Data: 2014-06-18 00:15:42
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 17, 2014, 11:54:37 PM, you wrote:

Ty się lepiej dowiedz kim s± rodzice Froga.
No wła¶nie, kim? Bo ja już słyszałem tyle wersji, że doszedłem do
wniosku, że Frogu¶ został poczęty podczas jakiej¶ orgii.
Tato adwokat, mama prokurator.

Nieprawda - już w zeszłym tygodniu zdementowano sprawę rzekomej
mamy-prokuratora. Na pewno nie jest jego matk±, natomiast nie wiemy
nic o innych zwi±zkach.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 12:55:33
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 17, 2014, 12:08:04 PM, you wrote:

[...]

Jasne. Tylko on ma wypożyczalnie i tylko jemu kradną w takim tempie.

[...]

Znaczy co - za oszustwa mają mu dać mandat? Ja jednak poczekam na
wyniki śledztwa i ewentualny proces. Mam nadzieję, że go skażą za
podatki - jak Al Capone.

Roman Kluska https://www.youtube.com/watch?v=WZnzG6uTZwI
tak mu zryli banie że wziął się za Owce. Pooglądaj o jego zatrzymaniu.

OMG! Ale co Ty porównujesz? Kluska wykorzystał prawo a prawo próbowało
wykorzystać jego. Problemem była kwestia jak głęboko należy rozważać
ustawowy zapis u działaniach mających na celu unikanie opodatkowania.
W każdej ustawie podatkowej taki przepis jest i potrzeba dookreślenia
tego prawa, żeby nie dało się takich numerów wycinać. Nie jednego
Kluskę aresztowano w sposób budzący zastrzeżenia ale to nie oznacza,
że należy pobłażać wszystkim tylko z tego powodu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-17 15:26:11
Autor: szerszen
Aresztowali "pirata z Warszawy"
On Tue, 17 Jun 2014 12:08:04 +0200
depros <depros@gmail.com> wrote:

Tak czy siak powinni go rozliczyć za przejazd a nie za elementy poboczne, bo robi± z siebie w ten sposób nieudolnych.

Po pierwsze primo, to bardzo ciężko mu przyklepać cokolwiek za to co nagrał i chyba wszyscy dobrze o tym wiemy. Jak z monitoringu w trakcie jego zabaw nie będ± mieli wyraĽnego zdjęcia, że to on prowadził, to tak na dobr± sprawę moga mu skoczyć, dobry papuga wyci±gnie go co najwyżej z jakims ¶miesznym mandatem "za niewskazanie", albo w ogóle na czysto. Po drugie primo, jakby nie kozaczył i się na strzał nie wystawiał, to nikt by mu w życiorysie nie grzebał, a że najwidoczniej ma siano zamiast mózgu i poczuł się zbyt pewnie, to go teraz przetrzepi± na lewo i prawo i skończy się rumakowanie. Osobi¶cie mi go nie żal, ma to na co zasłużył. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-17 10:40:07
Autor: Poldek
On 2014-06-16, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Hello zhbick,

[...]

Podejrzewam, że Frog stoi za nagraniami członków rządu i NBP.

Data: 2014-06-17 14:39:37
Autor: J.F.
Aresztowali "pirata z Warszawy"
UĹĽytkownik "Poldek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:lnout5$qdd$3@usenet.news.interia.pl...
Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich szczatkow,
dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...

Podejrzewam, że Frog stoi za nagraniami członków rządu i NBP.

Uwazaj uwazaj, bo jak wyjdzie to moze stac.
Co za problem zatrudnic sie na kelnera, albo sprzatacza.

Na razie to wlasciciel restauracji siedzi - czas zlikwidowac VIP saloniki ? :-)

J.

Data: 2014-06-17 13:02:42
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 17 Jun 2014 14:39:37 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

[...]

nie siedzi, chyba, ze masz na myśli TV
<http://
wyborcza.pl/10,82983,16168286,_Restauracja_byla_sprawdzana_wielokrotnie__Ktos_musial.html>

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-17 17:07:28
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 17, 2014, 2:39:37 PM, you wrote:

Powinien sie cieszyc, ze nie znalezli przypadkiem ludzkich
szczatkow, dzieciecej pornografii i aparatury podsluchowej...
Podejrzewam, że Frog stoi za nagraniami członków rz±du i NBP.

Wła¶ciciel czy menadżer?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-16 23:06:49
Autor: depros
On 2014-06-16, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Szukali, szukali i znaleĹşli.

Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.

No ale Kominiarka to wiesz w napadach bierze udział;/

Data: 2014-06-17 09:30:02
Autor: Franc
Dnia Mon, 16 Jun 2014 23:06:49 +0200, depros napisał(a):

Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.
No ale Kominiarka to wiesz w napadach bierze udział;/

Jezusicku, muszę moim deciom zrobić zmianę garderoby, bo jeszcze ich
zaaresztuj± na ulicy jak będ± zakutane w kominarkach zimowych szły.

--
Franc

Aresztowali "pirata z Warszawy"