Aresztowano 10 podejrzanych o wykorzystanie luki w bankomatach banku Santander

Data: 2020-08-20 21:08:36
Autor: BigSopa
On 2020-08-20, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:
Po angielsku, bo wpadło mi z powiadomień na Twitterze, a polskiej wersji nie szukałem.

<https://twitter.com/Bank_Security/status/1296325567902515200>

Criminal gangs exploited a glitch in the software of Santander ATMs to cash-out more money than was stored on cards.

The bug allowed to use fake debit cards or valid preloaded debit cards to withdraw more funds from ATMs than the cards were storing.

Reszta w artykule -

K.

Dobre skubance ale no plan sie nie powiodl.

Data: 2020-08-21 09:26:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-08-20 o 23:08, BigSopa pisze:
On 2020-08-20, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:
[...]

Na czym polegał plan? Nie chce mi się klikać, to grupa dyskusyjna, a nie linkownia).

--
Liwiusz

Data: 2020-08-21 18:31:20
Autor: BigSopa
On 2020-08-21, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Trudno, twoja strata.

Data: 2020-08-21 12:10:17
Autor: J.F.
Użytkownik "BigSopa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnrjtpij.4q0.Bischoop@vimart.net...
On 2020-08-20, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:
[...]

Polskich to dotyczy, czy w ogole tylko USA/amerykanskich ?

Dobre skubance ale no plan sie nie powiodl.

Ciekawe - jak ich namierzyli.
Sledza komunikacje w internecie, czy wystarczylo filmy z monitoringu pokazac miejscowym glinom ?

J.

Aresztowano 10 podejrzanych o wykorzystanie luki w bankomatach banku Santander