Aresztowano mężczyznę podejrzanego ws. fałszywych alarmów

Data: 2013-06-30 09:19:40
Autor: Stokrotka
Aresztowano mężczyznę podejrzanego ws. fałszywych alarmów
Informatyk nie robi takiego błędu,
pewnie za to dokopał wcześniej jakiemuś sędziemu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-30 09:41:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51cfdc11$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
Informatyk nie robi takiego błędu,
pewnie za to dokopał wcześniej jakiemuś sędziemu.

Jakiego błędu i jaki informatyk?

zdezorientowany

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-30 19:10:25
Autor: xantiros
W dniu 2013-06-30 09:19, Stokrotka pisze:
Informatyk nie robi takiego błędu,

oj to bys się mocno zdziwiła jacy są informatycy

Data: 2013-06-30 20:37:11
Autor: Stokrotka
Aresztowano mężczyznę podejrzanego ws. fałszywych alarmów

Informatyk nie robi takiego błędu,

oj to bys się mocno zdziwiła jacy są informatycy

Samozwańcy informatycy może tak,
faktycznie teraz wystarczy umieć włączyć komputer i już jest się informatykiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-30 22:19:27
Autor: xantiros
W dniu 2013-06-30 20:37, Stokrotka pisze:

Informatyk nie robi takiego błędu,

oj to bys się mocno zdziwiła jacy są informatycy

Samozwańcy informatycy może tak,

nie, mam na myśli tych po studiach i nie tych prywatnych, tylko po polibudach

Data: 2013-06-30 22:29:28
Autor: A. Filip
Jacy sÄ… informatycy? [Was: Aresztowano
xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> pisze:
> [...]

Samozwańcy informatycy może tak,

nie, mam na myśli tych po studiach i nie tych prywatnych, tylko po

Większość? Niech będzie być może. Wszyscy? Nigdy w życiu :-)

--
A. Filip
Kiedy bogaty człowiek zubożeje, staje się owcą;

Data: 2013-06-30 22:55:40
Autor: xantiros
Jacy są informatycy? [Was: Aresztowano mężczyznę podejrzanego ws. fałszywych alar mów]
W dniu 2013-06-30 22:29, A. Filip pisze:
> [...]

polibudach

Większość? Niech będzie być może. Wszyscy? Nigdy w życiu :-)

nie mam na mysli większości :D tylko pojedyncze egzemplarze :D

Data: 2013-07-01 09:03:14
Autor: Stokrotka
[...]

Na polibudzie sÄ… prawie sami panowie,
zawsze pisałam, że to gorszy gatunek człowieka.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Aresztowano mężczyznę podejrzanego ws. fałszywych alarmów