Argentyna-Grecja: pilkarz polskiego pochodzenia(?)

Data: 2010-06-22 23:53:41
Autor: suchar
Argentyna-Grecja: pilkarz polskiego pochodzenia(?)
Oglądałem transmisję na pół gwizdka, więc nie zrozumiałem do końca, ale komentator w pewnym momencie mówił coś o jakimś piłkarzu polskiego pochodzenia. O kogo mu chodziło? U Greków gra jeden Czech, natomiast żadnych Polaków nie widzę.

Data: 2010-06-23 00:01:18
Autor: colidar
suchar pisze:
[...]

Mówił o lekarzu ekipy ARG, nazwisko Światło.
Wyjechał z kraju w wieku 4 lat i nie mówi po polsku.

pzdr.

--
Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie skupienia. - A. Einstein
[http://maciejochocki.blogspot.com]

Argentyna-Grecja: pilkarz polskiego pochodzenia(?)