Argo

Data: 2012-12-13 23:16:18
Autor: Skylla
Argo
To nie jest rzecz jasna zły film, ale nie jest też bardzo dobry. Nakręcony profesjonalnie, ale takie zdjęcia i narrację już widzieliśmy nie raz. Udramatyzowany dość prostacko - zwłaszcza na końcu - sceny na lotnisku - raz, że nieprawdziwe, dwa że schematyczne strasznie, takie pójście na łatwiznę.
Skoro miało to rekonstruować dość ciekawą historię w bardzo ciekawych okolicznościach, oczekiwałbym albo bardziej faktów albo chociaż nieco bardziej wyszukanego scenariusza.
Solidny dobry film, ale nic ponadto. Zero zachwytu.
S.

Data: 2012-12-17 10:34:36
Autor: qed
Argo
W dniu 13.12.2012 23:16, Skylla pisze:
[...]

Ale wolę jednak Afflecka jako reżysera niż aktora-modnisia.

Qed

Data: 2012-12-23 21:20:10
Autor: Titus Atomicus
Argo
In article <kadk3m$nmn$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

[...]

Podpisuje sie w 100%. Poszedlem tylko dlatego, ze temat Iran mnie interesuje. W zasadzie tylko pierwsze sceny byly ok. Dalej, to juz tylko przewidywalny Hollywood.
Odnosze wrazenie, a 'Operacja Samum' byla ciekawsza.
--
TA

Data: 2012-12-24 01:52:08
Autor: p0li
Argo
T->Dnia 2012-12-23 21:20:10 niejaki Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa³:
[...]

a jak wychodzi porównanie do taken 2?

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2012-12-24 12:08:17
Autor: Skylla
Argo

[...]

To s± nieporównywalne filmy. Taken 2 to sensacyjna komercja na pograniczu klasy B. Jako¶ tam zrobiona, ale nic ponadto.
Argo to film klasê wy¿ej, choæ i tak zawód, jak ju¿ pisa³em.
S.

Data: 2012-12-29 03:10:57
Autor: Titus Atomicus
Argo
In article <kb9d33$c7t$2@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

Argo to film klasê wy¿ej, choæ i tak zawód, jak ju¿ pisa³em.

Mhm. Poza tym odnosze nieodparte wrazenie ze to jednak film propagandowy, na zlecenie...
--
TA

Data: 2012-12-28 21:12:59
Autor: rs
Argo
On Sat, 29 Dec 2012 03:10:57 +0100,

[...]

zapewne tych, ktorzy stoja za NWO. <rs>

Data: 2012-12-30 14:43:32
Autor: Titus Atomicus
Argo
In article <obksd8hrlnqan6ol50murvu1pf2200abgl@4ax.com>,
 rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

On Sat, 29 Dec 2012 03:10:57 +0100,

>Mhm. Poza tym odnosze nieodparte wrazenie ze to jednak film >propagandowy, na zlecenie...

zapewne tych, ktorzy stoja za NWO. <rs>

New World Order?
E, nie. Tak daleko bym poszedl :-)
--