Argo - ależ szmira

Data: 2013-02-27 11:51:03
Autor: the_foe
Argo - ależ szmira
W dniu 2013-02-27 08:37, Marcin N pisze:
Film jest o... niczym.

Na siłę zrobili film o tajnej akcji agencji z USA, która w sumie miała
nie więcej punktów zwrotnych niż podróż w delegację i z powrotem.

Nuda panie, nic się nie dzieje. Dialogi niedobre... znaczy może i dobre
- nie mnie to oceniać.

Nie wiem, czemu taki film zdobył Oskara.

bo najlepszy nie oznacza, ze jest dobry.

--
the_foe

Data: 2013-03-01 21:56:12
Autor: Titus Atomicus
Argo - ależ szmira
In article <kgkoem$5eu$1@news.dialog.net.pl>, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]
> - nie mnie to oceniać.
>
> Nie wiem, czemu taki film zdobył Oskara.

bo najlepszy nie oznacza, ze jest dobry.

Ale mogli nie przyznac Oskara.
--
TA

Data: 2013-03-05 20:53:47
Autor: the_foe
Argo - ale¿ szmira
wrote:

> [...]
> - nie mnie to oceniać.
>
> Nie wiem, czemu taki film zdobył Oskara.

bo najlepszy nie oznacza, ze jest dobry.

he he
Ale akademicy i tak sie wysilili. Mogli przeciez dac Oskara filmowi "Life of Pi", który byl produkcja typow± dla tej nagrody (polaczenie Slumdoga Forresta i Titanikia ;) . Argo udanie imituje kino rezyserskie z lat 70 - akademikom mo¿e siê wydawac ze w³asnie docenili kino niezalezne ;)

--
the_foe

Argo - ależ szmira