Argo - ależ szmira

Data: 2013-03-01 18:12:23
Autor: Qrczak
Argo - ależ szmira
Dnia 2013-02-27 08:37, obywatel Marcin N uprzejmie donosi:
Film jest o... niczym.

A musisz mieć filmy o czymś?

Na siłę zrobili film o tajnej akcji agencji z USA, która w sumie miała
nie więcej punktów zwrotnych niż podróż w delegację i z powrotem.

Widać nigdy w delegacji nie byłeś.

Nuda panie, nic się nie dzieje. Dialogi niedobre... znaczy może i dobre
- nie mnie to oceniać.

To się może zdecyduj: oceniasz czy nie, bo kompetencji brak.

Nie wiem, czemu taki film zdobył Oskara.

Bo już na początku odebrali Afleckowi szansę na "walkę"

Mnie się podobało. Nie żeby na kolana, żeby czapki z głów. Ale było sympatyczne.

7/10

Data: 2013-03-01 18:34:38
Autor: Marcin N
Argo - ależ szmira
W dniu 2013-03-01 18:12, Qrczak pisze:

Na siłę zrobili film o tajnej akcji agencji z USA, która w sumie miała
nie więcej punktów zwrotnych niż podróż w delegację i z powrotem.

Widać nigdy w delegacji nie byłeś.

Byłem w wielu delegacjach zagranicznych. Zdarzały się też nieprzewidziane wypadki na lotniskach.

A Ty byłeś w jakiejś?

--
MN

Data: 2013-03-01 21:41:33
Autor: Ghost
Argo - ależ szmira

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kgqor9$all$1news.task.gda.pl...
[...]

Wolali Cie po nazwisku megafonami na lotnisku?

A Ty byłeś w jakiejś?

hihi

Data: 2013-03-02 09:06:43
Autor: Qrczak
Argo - ależ szmira
Dnia 2013-03-01 18:34, obywatel Marcin N uprzejmie donosi:
[...]

Jak Ci powiem, to potem Cię będę musiał sprzątnąć.

Data: 2013-03-02 12:06:10
Autor: RedLite
Argo - ależ szmira
W dniu 02.03.2013 09:06, Qrczak pisze:

Jak Ci powiem, to potem Cię będę musiał sprzątnąć.

Czemu na tej grupie wszystkie baby piszą -łem -ał itd.? :/

--

RedLite

Data: 2013-03-02 12:19:23
Autor: Qrczak
Argo - ależ szmira
Dnia 2013-03-02 12:06, obywatel RedLite uprzejmie donosi:
W dniu 02.03.2013 09:06, Qrczak pisze:

Jak Ci powiem, to potem Cię będę musiał sprzątnąć.

Czemu na tej grupie wszystkie baby piszą -łem -ał itd.? :/

Jak ich widzÄ…, tak siÄ™ piszÄ….

Data: 2013-03-02 13:04:23
Autor: RedLite
Argo - ależ szmira
W dniu 02.03.2013 12:19, Qrczak pisze:

Czemu na tej grupie wszystkie baby piszą -łem -ał itd.? :/

Jak ich widzÄ…, tak siÄ™ piszÄ….

Hmm. A ja myślałem, że baby są jakieś inne
tzn. że w przeciwieństwie do samców, są uparte, złośliwe i przekorne.
A tu taka układność.

--

RedLite

Data: 2013-03-02 14:04:59
Autor: Qrczak
Argo - ależ szmira
Dnia 2013-03-02 13:04, obywatel RedLite uprzejmie donosi:

Baby, jakie są, każdy widzi.

Argo - ależ szmira