Argument żony ;)

Data: 2009-10-02 00:19:18
Autor: Silinde Ringëril
Argument żony ;)
kenubi pisze:
Zaczeła wyrzucać moje ciuchy przez okno ..ale rowerowe tylko!
ps.
Nic poważnego, taka sprzeczka o bzdury - nikt się już nie gniewa (bo syn skoczył i przyniósł, dobry chłopak!) :)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Rany, które piętro???

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2009-10-02 00:20:06
Autor: kenubi
Argument żony ;)
Silinde Ringëril wrote:

kenubi pisze:
Zaczeła wyrzucać moje ciuchy przez okno ..ale rowerowe tylko!
ps.
Nic poważnego, taka sprzeczka o bzdury - nikt się już nie gniewa (bo syn
skoczył i przyniósł, dobry chłopak!)
:)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Rany, które piętro???