Ariel Sharon nie żyje!

Data: 2009-08-04 11:27:07
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!
Ty sie idź zbadać kobito.
Żadnenu trupowi nie przepuścisz. To jakieś zboczenie.

Data: 2009-08-04 02:33:26
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
On 4 Sie, 11:27, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Ty sie idź zbadać kobito.
Żadnenu trupowi nie przepuścisz. To jakieś zboczenie.

Nooo, w nocy biegam nago po cmentarzu i kopuluję z trupami - mniam!

Antenka

P.s. Poszukaj dobrego psychiatry, Zboku!

Data: 2009-08-04 11:42:42
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:59d506f2-63b5-46db-bcc9-f7106a6140cdc29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A może to po prostu mentalność hieny.
W takimpół-człowieczym pół -bydlęcym wydaniu, co to nie wzdryga się przed szarganiem pamięci zmarłych, którzy może nie byli aniołami, ale tez należy im sie odrobina szacunku po śmierci.

Data: 2009-08-04 12:01:36
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 11:42:42 +0200, zbig napisał(a):

W takimpół-człowieczym pół -bydlęcym wydaniu, co to nie wzdryga się przed szarganiem pamięci zmarłych, którzy może nie byli aniołami, ale tez należy im sie odrobina szacunku po śmierci.

A dlaczegóż to miałoby się należeć kanaliom coś po śmierci?
Piotr

Data: 2009-08-04 03:26:33
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
A dlaczegóż to miałoby się należeć kanaliom coś po śmierci?
Piotr

No właśnie.To jest taka współczesna maniera, co się nazywa
relatywizmem moralnym - usiłuje się np. postawić znak równości między
katem a ofiarą, byle w imię poprawności politycznej nie urazić,
jakiegoś icka.

Antenka

Data: 2009-08-04 14:09:52
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19r0y2t5779vf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak na mohera masz blade pojecie o tym co sie komu należy po śmierci od Boga i od ludzi

Data: 2009-08-04 14:16:03
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 14:09:52 +0200, zbig napisał(a):

Jak na mohera masz blade pojecie o tym co sie komu należy po śmierci od Boga i od ludzi

Nie pierdziel pustosłownie, tylko odpowiedz.
Piotr

Data: 2009-08-04 14:59:22
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:x8ix3fe6e8e6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No dobrze, widać dla niektórych to trzeba kawa na ławę.
Ocena tego, czy ktoś był kanalią czy nie nie należy do Ciebie tylko do Boga.
Co ty tam wiesz cieniasie ot ym co np, taki Szaron zrobił dobrego lub złego. Opierasz sie na wyrywkowych donosach nieprzychylnych mediów i nekrofagicznych nieuków typu Antenka.
A oto garść uzasadnienia:
"Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą. Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a nie dostrzegasz belki we własnym oku?" Mt 7,1-3
"Jakże niezbadane są wyroki jego i niewyśledzone drogi jego?" RZYM. 11,33
Dodam jeszce do tego tzw. uczynki miłosierne dla ciała, które zaleca kościół - jest tam umarłych pogrzebać
uczynki miłosierne dla duszy
6. Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych

Nie doszukałem się w Biblii i nauce Kościoła wskazówek typu;
- lżyć umarłych, których poglądy polityczne mi się nie podobają
- zbrodnie darować, tylko tym, którzy żarliwie deklarują przywiązanie do religii katolickiej

BTW
Słyszałeś coś o odpuszczeniu grzechów?

Data: 2009-08-04 06:19:35
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
On 4 Sie, 14:59, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:x8ix3fe6e8e6$.dlgmasz.facet.luzik...> Dnia Tue, 4 Aug 2009 14:09:52 +0200, zbig napisał(a):

> [...]

- zbrodnie darować, tylko tym, którzy żarliwie deklarują przywiązanie do religii katolickiej

Znowu relatywizm? Długo trwało zanim wysmażyłeś to kazanie, co nie
zmienia w żadnej mierze odpowiedziałności Sharona za okrutne mordy
dokonane na bezbronnej palestyńskiej  ludności cywilnej, kobietach,
dzieciach, starcach, nieuzbrojionych rolnikach itp.

Antenka

"Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za zło karze, a za dobro
wynagradza"

Data: 2009-08-04 15:21:46
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
Znowu relatywizm?

Ale to ty relatywizujesz.

"Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za zło karze, a za dobro
wynagradza"

No i najlepiej byloby, gdyby Bogu pozostawic monopol w tej sprawie.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-04 15:31:10
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h59db8$8cv$1mx1.internetia.pl...
Antenka wrote:
Znowu relatywizm?

Ale to ty relatywizujesz.

[...]

Ten relatywizm najlepiej widać przy stosunku do lustracji.
Osobiście uważam, że przytłaczająca większość przypadków wspólpracy z UB, to przykłady postawy haniebnej, trudnej do wybaczenia.
Srodowisko związane, ogólnie mówiąc, z GW jest  przynajmniej przeciwne wszelkiej lustracji, zas mówiąc w skrócie "mohery", chcieliby lustrować tylko donosicieli "nie naszych" - Maleszkę, Czajkowskiego, Wałęsę itd.
Wara zaś wszystkim od "naszych" ubeków - Wielgusa, Hejmy, Jankowskiego , Nowaka

Data: 2009-08-04 15:58:43
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 14:59:22 +0200, zbig napisał(a):

Słyszałeś coś o odpuszczeniu grzechów?

Obiło mi się o uszy... Ale to drogi komuszku dopiero po spowiedzi
pokucie i zadośćuczynieniu.
A kanalia po śmierci dalej jest kanalią. Piotr

Data: 2009-08-04 16:18:16
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Obiło mi się o uszy... Ale to drogi komuszku dopiero po spowiedzi
pokucie i zadośćuczynieniu.
A kanalia po śmierci dalej jest kanalią.

Wy lewacy dalej nic nie rozumiecie. To jest kanalia tylko dla was.
A rozgrzeszenie można dostać bez spowiedzi i pokuty. Poczytaj sobie, może gdzieś znajdziesz jak.

Data: 2009-08-04 16:23:23
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 16:18:16 +0200, zbig napisał(a):

Wy lewacy dalej nic nie rozumiecie. To jest kanalia tylko dla was.
A rozgrzeszenie można dostać bez spowiedzi i pokuty. Poczytaj sobie, może gdzieś znajdziesz jak.

Wiem o tym, że rozgrzeszenie można dostać bez pokuty, taki Maleszka
dostał od świeckiego Michnika. I w ogóle salon udziela, trzeba tylko
należeć, he, he.
Piotr
PS. A kanalia, to zbigu kanalia, chocbyś się od tego posrał.
Przy czym zważ, ze ja nie pisałem o Szaronie, to ty sobie sam to jakoś
połączyłeś.

Data: 2009-08-04 10:57:52
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!

No widzisz Piotruś, jak niejaki p. Zbig plącze się w zeznaniach -
zapętlił się totalnie! :) hihi

Antenka

Ariel Sharon nie żyje!