Ariel Sharon nie żyje!

Data: 2009-08-04 01:20:30
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
Ten morderca dokonał żywota dn. 10 marca 2006 r. o godz. 15:37 po
wielu tygodniach zabiegań o utrzymanie go przy życiu, które wisiało na
włosku, po silnym krwotocznym udarze mózgu, który nastąpił u niego 4
stycznia 2006 r.

Pytanie jest następujące, dlaczego icki kłamią i wprowadzają  w błąd
opinię publiczną, podając kłamliwe komunikaty w prasie, mediach np.
fakt 80-tych urodzinach. Owszem Sharon obchodził swoje 80-te urodziny,
ale 2 m pod ziemią w grobie!

Przewrotne plemię!

http://xmaja.wordpress.com/2006/03/10/ariel-sharon-nie-zyje/

Antenka

Data: 2009-08-04 09:08:31
Autor: alojzy bibuła
Ariel Sharon nie żyje!
On 4 Sie, 10:20, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

w/g wikipedii też zyje
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Szaron

Data: 2009-08-04 10:54:58
Autor: brat_olin
Ariel Sharon nie żyje!
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote

[...]

Znaczy niebawem drugie przyjscie Chrystusa!  I placz i zgrzytanie
zebow tych co na czas nie przejrzeli.  I szczesliwosc dla reszty!
Alleluja!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-08-04 10:57:32
Autor: brat_olin
Ariel Sharon nie żyje!
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote
[...]

A jednak przedwczesnie sie ciesze.  Ariel wciaz zyje,
a przynajmniej nikt nie potwierdzil, ze umarl.  On bedzie zawsze zyl...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-08-04 11:00:54
Autor: Cezary Glaz
Ariel Sharon nie żyje!

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h58t14$uvp$1news.onet.pl...
[...]

  Czy gen. Ariel Sharon to bardziej chlop czy przebiegly Litvak?

  Czarek

Data: 2009-08-04 11:09:27
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
Ten morderca

Kogos zamordowal?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-04 02:11:18
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
Hstoria się kłania, zwłasza ta najnowsza.

Antenka

Data: 2009-08-04 12:43:21
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
Hstoria się kłania, zwłasza ta najnowsza.

Historia Izraela sie nie interesuje.
Watpliwosci moje wzbudzilo jedynie slowo "morderca"... Zolnierz jest morderca jedynie wtedy, gdy z premedytacja zabija nieuzbrojonego  cywila.

Data: 2009-08-04 04:01:55
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!

Historia Izraela sie nie interesuje.

To błąd

Watpliwosci moje wzbudzilo jedynie slowo "morderca"... Zolnierz jest
morderca jedynie wtedy, gdy z premedytacja zabija nieuzbrojonego  cywila.

"Ariel Szaron jest wojennym przestępcą, odpowiedzialnym za morze
ludzkich łez i dziesiątki tysięcy zabitych. Pamiętać bowiem trzeba, że
zaczął on karierę rzeźnika już w latach 50, kiedy to oddział, którym
dowodził, zajmowały się głównie mordowaniem palestyńskich chłopów" i
nie tylko chłopów - także kobiet i dzieci.

http://www.aferyprawa.com/index2.php?p=teksty/pokaz&id=915

Antenka

Data: 2009-08-04 13:05:48
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
Historia Izraela sie nie interesuje.

To błąd

Blad? A to, ze nie interesuje sie rowniez historia Kataru, Wenezueli, Indonezji i wielu innych krajow?

[...]

Ja tam nie wiem. Bo sie nie interesuje...
Jakis wyrok ma na koncie?

Data: 2009-08-04 04:11:21
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
Jakis wyrok ma na koncie?

Tak, za to co zrobił jest moralnym trupem

Antenka

Data: 2009-08-04 13:14:52
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
Tak, za to co zrobił jest moralnym trupem

No to ma, czy nie ma?

Data: 2009-08-04 04:43:13
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!

No to ma, czy nie ma?

Jesteś żałosnym manipulatorem, Vicek.

Antenka

Data: 2009-08-04 14:36:57
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
No to ma, czy nie ma?

Jesteś żałosnym manipulatorem, Vicek.

Antenko, masz nieprzemyslane te swoje kwestie, a potem do mnie pretensje, ze sie placzesz w swoich twierdzeniach.
Poslanka zostan i pisz ustawy :)

Data: 2009-08-04 14:27:58
Autor: Panslavista
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Hstoria się kłania, zwłasza ta najnowsza.

Antenka

    Blisko połowa staruchów z Izraela obciąża ZUS, bezpodstawnie. Dlatego
Narodzie Polski żyjesz w biedzie i upokorzeniu teraz na dodatek pozbawiony
przez "przyjaciół" przemysłu, handlu, mieszkań, a wkrótce ziemi i lasów.

Data: 2009-08-04 16:47:56
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Blisko połowa staruchów z Izraela obciąża ZUS, bezpodstawnie

pijesz do bekona ? no wlasnie gdzie sie podzialo nasze zydolicho ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-05 11:50:02
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
naprany jak kruk! wrote:
pijesz do bekona ? no wlasnie gdzie sie podzialo nasze zydolicho ?

Jak kazdy bezrobotny na zasilku, wygrzewa lysine w Chorwacji ;)

Data: 2009-08-04 11:27:07
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!
Ty sie idź zbadać kobito.
Żadnenu trupowi nie przepuścisz. To jakieś zboczenie.

Data: 2009-08-04 02:33:26
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
On 4 Sie, 11:27, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Ty sie idź zbadać kobito.
Żadnenu trupowi nie przepuścisz. To jakieś zboczenie.

Nooo, w nocy biegam nago po cmentarzu i kopuluję z trupami - mniam!

Antenka

P.s. Poszukaj dobrego psychiatry, Zboku!

Data: 2009-08-04 11:42:42
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:59d506f2-63b5-46db-bcc9-f7106a6140cdc29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A może to po prostu mentalność hieny.
W takimpół-człowieczym pół -bydlęcym wydaniu, co to nie wzdryga się przed szarganiem pamięci zmarłych, którzy może nie byli aniołami, ale tez należy im sie odrobina szacunku po śmierci.

Data: 2009-08-04 12:01:36
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 11:42:42 +0200, zbig napisał(a):

W takimpół-człowieczym pół -bydlęcym wydaniu, co to nie wzdryga się przed szarganiem pamięci zmarłych, którzy może nie byli aniołami, ale tez należy im sie odrobina szacunku po śmierci.

A dlaczegóż to miałoby się należeć kanaliom coś po śmierci?
Piotr

Data: 2009-08-04 03:26:33
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
A dlaczegóż to miałoby się należeć kanaliom coś po śmierci?
Piotr

No właśnie.To jest taka współczesna maniera, co się nazywa
relatywizmem moralnym - usiłuje się np. postawić znak równości między
katem a ofiarą, byle w imię poprawności politycznej nie urazić,
jakiegoś icka.

Antenka

Data: 2009-08-04 14:09:52
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19r0y2t5779vf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak na mohera masz blade pojecie o tym co sie komu należy po śmierci od Boga i od ludzi

Data: 2009-08-04 14:16:03
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 14:09:52 +0200, zbig napisał(a):

Jak na mohera masz blade pojecie o tym co sie komu należy po śmierci od Boga i od ludzi

Nie pierdziel pustosłownie, tylko odpowiedz.
Piotr

Data: 2009-08-04 14:59:22
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:x8ix3fe6e8e6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No dobrze, widać dla niektórych to trzeba kawa na ławę.
Ocena tego, czy ktoś był kanalią czy nie nie należy do Ciebie tylko do Boga.
Co ty tam wiesz cieniasie ot ym co np, taki Szaron zrobił dobrego lub złego. Opierasz sie na wyrywkowych donosach nieprzychylnych mediów i nekrofagicznych nieuków typu Antenka.
A oto garść uzasadnienia:
"Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą. Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a nie dostrzegasz belki we własnym oku?" Mt 7,1-3
"Jakże niezbadane są wyroki jego i niewyśledzone drogi jego?" RZYM. 11,33
Dodam jeszce do tego tzw. uczynki miłosierne dla ciała, które zaleca kościół - jest tam umarłych pogrzebać
uczynki miłosierne dla duszy
6. Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych

Nie doszukałem się w Biblii i nauce Kościoła wskazówek typu;
- lżyć umarłych, których poglądy polityczne mi się nie podobają
- zbrodnie darować, tylko tym, którzy żarliwie deklarują przywiązanie do religii katolickiej

BTW
Słyszałeś coś o odpuszczeniu grzechów?

Data: 2009-08-04 06:19:35
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
On 4 Sie, 14:59, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:x8ix3fe6e8e6$.dlgmasz.facet.luzik...> Dnia Tue, 4 Aug 2009 14:09:52 +0200, zbig napisał(a):

> [...]

- zbrodnie darować, tylko tym, którzy żarliwie deklarują przywiązanie do religii katolickiej

Znowu relatywizm? Długo trwało zanim wysmażyłeś to kazanie, co nie
zmienia w żadnej mierze odpowiedziałności Sharona za okrutne mordy
dokonane na bezbronnej palestyńskiej  ludności cywilnej, kobietach,
dzieciach, starcach, nieuzbrojionych rolnikach itp.

Antenka

"Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za zło karze, a za dobro
wynagradza"

Data: 2009-08-04 15:21:46
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka wrote:
Znowu relatywizm?

Ale to ty relatywizujesz.

"Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za zło karze, a za dobro
wynagradza"

No i najlepiej byloby, gdyby Bogu pozostawic monopol w tej sprawie.

Data: 2009-08-04 15:31:10
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h59db8$8cv$1mx1.internetia.pl...
Antenka wrote:
Znowu relatywizm?

Ale to ty relatywizujesz.

[...]

Ten relatywizm najlepiej widać przy stosunku do lustracji.
Osobiście uważam, że przytłaczająca większość przypadków wspólpracy z UB, to przykłady postawy haniebnej, trudnej do wybaczenia.
Srodowisko związane, ogólnie mówiąc, z GW jest  przynajmniej przeciwne wszelkiej lustracji, zas mówiąc w skrócie "mohery", chcieliby lustrować tylko donosicieli "nie naszych" - Maleszkę, Czajkowskiego, Wałęsę itd.
Wara zaś wszystkim od "naszych" ubeków - Wielgusa, Hejmy, Jankowskiego , Nowaka

Data: 2009-08-04 15:58:43
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 14:59:22 +0200, zbig napisał(a):

Słyszałeś coś o odpuszczeniu grzechów?

Obiło mi się o uszy... Ale to drogi komuszku dopiero po spowiedzi
pokucie i zadośćuczynieniu.
A kanalia po śmierci dalej jest kanalią. Piotr

Data: 2009-08-04 16:18:16
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Obiło mi się o uszy... Ale to drogi komuszku dopiero po spowiedzi
pokucie i zadośćuczynieniu.
A kanalia po śmierci dalej jest kanalią.

Wy lewacy dalej nic nie rozumiecie. To jest kanalia tylko dla was.
A rozgrzeszenie można dostać bez spowiedzi i pokuty. Poczytaj sobie, może gdzieś znajdziesz jak.

Data: 2009-08-04 16:23:23
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 16:18:16 +0200, zbig napisał(a):

Wy lewacy dalej nic nie rozumiecie. To jest kanalia tylko dla was.
A rozgrzeszenie można dostać bez spowiedzi i pokuty. Poczytaj sobie, może gdzieś znajdziesz jak.

Wiem o tym, że rozgrzeszenie można dostać bez pokuty, taki Maleszka
dostał od świeckiego Michnika. I w ogóle salon udziela, trzeba tylko
należeć, he, he.
Piotr
PS. A kanalia, to zbigu kanalia, chocbyś się od tego posrał.
Przy czym zważ, ze ja nie pisałem o Szaronie, to ty sobie sam to jakoś
połączyłeś.

Data: 2009-08-04 10:57:52
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!

No widzisz Piotruś, jak niejaki p. Zbig plącze się w zeznaniach -
zapętlił się totalnie! :) hihi

Antenka

Data: 2009-08-04 11:46:32
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka pisze:
[...]

Zapominasz dodać że Sharon to również wielki patriota, obrońca Izraela. Wszystko co robił/robi to służba swojemu krajowi.. Bardzo życzyłbym sobie żeby i Polska i Polacy  doczekaliby  się kiedyś takiego człowieka przy korycie..

Data: 2009-08-04 03:22:03
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
Napisałam tylko prawdę o nim, a prawda jest oczywista - jego ręce są
zbroczone krwią niewinnych ludzi, których mordował osobiście.

Antenka

Data: 2009-08-04 13:36:58
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka pisze:
Napisałam tylko prawdę o nim, a prawda jest oczywista - jego ręce są
zbroczone krwią niewinnych ludzi, których mordował osobiście.

Antenka

Jednak jego można usprawiedliwić, on działał w obronie swojej ojczyzny, w odróżnieniu od Busha, Clintona, Kwaśniewskiego, Kaczyńskiego i innych bandytów światowych, którzy mordowali i mordują w każdym zakątku ziemi..

Data: 2009-08-04 13:59:26
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 04 Aug 2009 13:36:58 +0200, jadrys napisał(a):

Jednak jego można usprawiedliwić, on działał w obronie swojej ojczyzny, w odróżnieniu od Busha, Clintona, Kwaśniewskiego, Kaczyńskiego i innych bandytów światowych, którzy mordowali i mordują w każdym zakątku ziemi..

Walisz jadrysiu, jak chory w kubeł, he, he...
A tak przy okazji, jakie to miejscowości, mają razem 10 milionów
mieszkańców i zaczynają się na "Nowy"?

to są:

Nowt Targ, Nowy Sącz i Nowy Jork...
Piotr

Data: 2009-08-04 14:07:58
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Pinochet tez dzialal w obronie swojej ojczyzny.

R.

Data: 2009-08-04 14:20:47
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h598au$uah$1news.onet.pl...
[...]

Jak śmiesz czynić takie porównania!
Pinochet był cacy bo choć mordował równiez niewinnych , to był chodził co niedziela do kościoła, nie jak ten rzeźnik szaron, który jest zwykłym Żydem.

Data: 2009-08-04 14:26:03
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Ano smiem, a co sie nie podoba ?

To Szaron byl cacy, a Pinochet nie ?

R.

Data: 2009-08-04 14:33:29
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 04 Aug 2009 14:26:03 +0200, raff napisał(a):

To Szaron byl cacy, a Pinochet nie ?

No, przecie ci zbiguś wyjaśnił, Pinochet chodził do koscioła, a Szaron
był zydem...
Piotr

Data: 2009-08-04 15:21:50
Autor: zbig
Ariel Sharon nie żyje!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1dt517df03zt5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No właśnie. Jaki  z ciebie bystrzacha!

Data: 2009-08-04 15:59:55
Autor: Piotr
Ariel Sharon nie żyje!
Dnia Tue, 4 Aug 2009 15:21:50 +0200, zbig napisał(a):

No, przecie ci zbiguś wyjaśnił, Pinochet chodził do koscioła, a Szaron
był zydem...
Piotr

No właśnie. Jaki  z ciebie bystrzacha!

Och, dziekuję. Ale to nie było trudne, wasza "nowa moralność" nie jest
zbyt złożona.
piotr

Data: 2009-08-04 14:34:52
Autor: Vic
Ariel Sharon nie Âżyje!
zbig wrote:
 nie jak ten rzeÂźnik szaron, ktĂłry jest zwykÂłym ÂŻydem.

Az strach pomyslec co dzialoby sie, gdyby Sharon byl niezwyklym Zydem... ;)

Data: 2009-08-04 15:39:28
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
raff pisze:
[...]

Mordując swoich rodaków na zlecenie jankesów.... Ładny mi obrońca ojczyzny.

Data: 2009-08-04 15:43:39
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Bronil swojego kraju przed czerwoną zarazą.

Popatrz co ta zaraza zrobila w Polsce. Moglibysmy byc bogatym krajem.

R.

Data: 2009-08-04 16:04:21
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
raff pisze:
[...]

Przestań.. Próbując usprawiedliwiać działania  Pinocheta  robisz sie niepoważny... Nigdy nikt mordujący swoich rodaków nie znajdzie usprawiedliwienia w oczach normalnego człowieka.. A tego rzeźnika z Chile dodatkowo obciąża to że działał na zlecenie zagranicy..

Data: 2009-08-04 10:54:25
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!

Jadryś kto ci taką propagandę do głowy zaszczepił? Piotruś Ikonowicz? :
((( Pinochet działał tylko i wyłącznie dla dobra swoich obywateli,
zgodnie z sumieniem. Chyba to już raz sobie wyjaśniliśmy...No! I
spokój mi tutaj! Nawet na trzy godziny nie można was wszystkich
spuścić z oka! :)

Antenka

P.s. Chyba dzisiaj się upiję, a to wielka rzadkość u mnie...

Data: 2009-08-04 20:23:21
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka pisze:
[...]

A co ma do tego propaganda?  Bandytę zawsze będę nazywał bandytą..

A dlaczego? Masz jakąś okazję żeby potrunkować?

Data: 2009-08-04 11:45:53
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
On 4 Sie, 20:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

A co ma do tego propaganda?  Bandytę zawsze będę nazywał bandytą..

A dlaczego? Masz jakąś okazję żeby potrunkować?

Eche :-) Co do Szarona pełna zgoda -  okrutny bandzior

Antenka

Data: 2009-08-04 21:04:06
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!

Antenka pisze:

[...]

Pinochet - morderczy okrutnik..

Data: 2009-08-04 12:37:43
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
Szaron - starszny, bezwzględny, morderczy okrutnik :-E

Antenka

Data: 2009-08-04 21:43:22
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka pisze:
Szaron - starszny, bezwzględny, morderczy okrutnik :-E

Antenka

Pinochet - morderczy bezlitosny dla rodaków pachołek USA... :-P

Data: 2009-08-04 13:04:51
Autor: Antenka
Ariel Sharon nie żyje!
Zawsze ostatnie zdanie musi należeć do ciebie??? :-P

Antenka

Data: 2009-08-04 22:31:55
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Antenka pisze:
Zawsze ostatnie zdanie musi należeć do ciebie??? :-P

Antenka

I pierwsze też lubię mieć.. ;-)

Data: 2009-08-04 22:23:03
Autor: Panslavista
Ariel Sharon nie żyje!

Szaron - starszny, bezwzględny, morderczy okrutnik :-E

Antenka

To był tchórz - stąd okrutny.

Data: 2009-08-04 22:31:18
Autor: matador
Ariel Sharon nie żyje!
Panslavista pisze:

To był tchórz - stąd okrutny.

Tchórz przegrany, życie stracone, "współbracia" nienawistni ...

matador.

P.S. Ten naród nie ma współbraci - bo i skąd ?

Data: 2009-08-04 22:33:50
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Panslavista pisze:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Szaron - starszny, bezwzględny, morderczy okrutnik :-E

Antenka

To był tchórz - stąd okrutny.

Masz Panslav jakieś podstawy na to żeby Szaronowi zarzucić tchórzostwo?

Data: 2009-08-04 16:07:32
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!

[...]

Zaraz, to mordujacy Szaron jest cacy, a Pinochet - be ?

R.

Data: 2009-08-04 16:51:23
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Zaraz, to mordujacy Szaron jest cacy, a Pinochet - be ?

szaron mordowal rodakow jak pinochet ?
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-04 18:02:09
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
Zaraz, to mordujacy Szaron jest cacy, a Pinochet - be ?

szaron mordowal rodakow jak pinochet ?

Ty tu nie weksluj, mendo.

R.

Data: 2009-08-04 18:05:56
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!

Ty tu nie weksluj, mendo.

pytam sie plebeju jak nie potrafisz odpowiedziec to morda

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-04 18:07:52
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
Zaraz, to mordujacy Szaron jest cacy, a Pinochet - be ?
szaron mordowal rodakow jak pinochet ?
Ty tu nie weksluj, mendo.

pytam sie plebeju jak nie potrafisz odpowiedziec to morda

Plebeja sobie w majtkach poszukaj.

A teraz morda w kubel.

R.

Data: 2009-08-05 13:46:30
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!

Plebeja sobie w majtkach poszukaj.
A teraz morda w kubel.

oho burek zaczyna szczekac. wroc do pierwszego pytania bo w podgryzaniu nogawek
jestes ferdzio kiepski
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-05 14:32:23
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Nowe wysypisko otwarli Tony kolo Warszawy.

Bedziesz miec zajecie na caly sierpien.

R.

Data: 2009-08-05 18:39:11
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!
> [...]

> jestes ferdzio kiepski

Nowe wysypisko otwarli Tony kolo Warszawy.

burek skup sie na pytaniu a nie na wydalaniu paszczowym
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-05 19:07:07
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Twoje pytanie to mi kolo tylka lata.

Wracaj lepiej na wysypisko.

R.

Data: 2009-08-05 19:13:44
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> burek skup sie na pytaniu a nie na wydalaniu paszczowym

Twoje pytanie to mi kolo tylka lata.
Wracaj lepiej na wysypisko.

zawsze wiedzialem zes zwykly plebejusz buhahahaha
idz dalej srac paszcza hehhe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-05 19:34:54
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
burek skup sie na pytaniu a nie na wydalaniu paszczowym
Twoje pytanie to mi kolo tylka lata.
Wracaj lepiej na wysypisko.

zawsze wiedzialem zes zwykly plebejusz buhahahaha
idz dalej srac paszcza hehhe

Tak lumpenprolu.

Moge jeszcze pierdnac zebys sie poczul calkiem jak w domu.

R.

Data: 2009-08-05 20:43:26
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!

> idz dalej srac paszcza hehhe
> Tak lumpenprolu.
Moge jeszcze pierdnac zebys sie poczul calkiem jak w domu.

buzia pierdzisz caly czas heheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-06 13:06:08
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Fajnie. A teraz idz zbierac te puszki.

R.

Data: 2009-08-06 17:03:00
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> buzia pierdzisz caly czas heheheh

Fajnie. A teraz idz zbierac te puszki.

sam sobie je pozbieraj
moze jeszcze ci zaniesc do punktu skupu gamoniu ? hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-06 17:42:15
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
buzia pierdzisz caly czas heheheh
Fajnie. A teraz idz zbierac te puszki.

sam sobie je pozbieraj
moze jeszcze ci zaniesc do punktu skupu gamoniu ? hehehe

Przeciez masz od tego swoich kolegow. Twoją "brygadę" hehe.

Jak bedziesz mial szczescie to znajdziesz jakąs lodowke, bedziesz mial lokum na zime.

R.

Data: 2009-08-07 18:42:28
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!

> moze jeszcze ci zaniesc do punktu skupu gamoniu ? hehehe

Przeciez masz od tego swoich kolegow. Twoją "brygadę" hehe.
Jak bedziesz mial szczescie to znajdziesz jakąs lodowke, bedziesz mial lokum na zime.

ooo znowu pusciles baka paszczowo heheheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-07 19:36:43
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Nie paszczowo.

Ale puscilem baka zebys sie poczul jak w domu rodzinnym.

R.

Data: 2009-08-17 18:11:28
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!

Nie paszczowo.

no tak zapomnialem ze nawet buzi nie masz to zwykla dupa przeciez hehehe

Ale puscilem baka zebys sie poczul jak w domu rodzinnym.

dzieki za zaproszenie do ciebie ale nie skorzystam hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-04 16:55:17
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
raff pisze:

[...]

Szaron nie mordował swoich rodaków, on ich bronił..

Data: 2009-08-04 18:02:50
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Pinochet tez bronil swoich rodakow. Przed czerwona zarazą, hehe.

R.

Data: 2009-08-04 18:06:32
Autor: naprany jak kruk!
Ariel Sharon nie ży je!
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> Szaron nie mordował swoich rodaków, on ich bronił..

Pinochet tez bronil swoich rodakow. Przed czerwona zarazą, hehe.

wysylajac ich do piachu hehehehehe plebeje z pis warci sa pinocheta hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-04 18:23:35
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
Szaron nie mordował swoich rodaków, on ich bronił..
Pinochet tez bronil swoich rodakow. Przed czerwona zarazą, hehe.

wysylajac ich do piachu hehehehehe plebeje z pis warci sa pinocheta hehehe

Zas zes tu przylazl, gnido ? Paszol won.

Bo pan da z buta.

R.

Data: 2009-08-04 20:25:12
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
raff pisze:
[...]

Bronił interesów USA w Ameryce Płd. Nic nie usprawiedliwia mordowania związanych ludzi poprzez wyrzucanie ich ze śmigłowców..

Data: 2009-08-05 11:52:09
Autor: Vic
Ariel Sharon nie żyje!
jadrys wrote:
 Nigdy nikt mordujący swoich rodaków nie znajdzie
usprawiedliwienia w oczach normalnego człowieka..

W twoich znalazl - Lenin i Stalin.
Wnioskuje wiec, ze jestes nienormalny.

Data: 2009-08-05 14:19:13
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
Vic pisze:
jadrys wrote:
 Nigdy nikt mordujący swoich rodaków nie znajdzie
usprawiedliwienia w oczach normalnego człowieka..

W twoich znalazl - Lenin i Stalin.
Wnioskuje wiec, ze jestes nienormalny.

Stalin nie znalazł.. Natomiast Lenina rozgrzesza wojna domowa.

Data: 2009-08-05 14:33:12
Autor: raff
Ariel Sharon nie żyje!
[...]

Pinocheta tez rozgrzesza wojna domowa, hehe.

R.

Data: 2009-08-05 22:34:09
Autor: jadrys
Ariel Sharon nie żyje!
raff pisze:
[...]

Jaka wojna? Ten dyktator mordował więźniów, trzymanych w obozach koncentracyjnych..

Data: 2009-08-04 12:28:26
Autor: Panslavista
Ariel Sharon nie żyje!
On Tue, 04 Aug 2009 01:20:30 -0700, Antenka wrote:

[...]

I nie musi oddawać nadpłaconej wsBuckiej emerytury, tak samo jak Morel i
inni...  Sqrwiele.

Data: 2009-08-04 14:35:21
Autor:
Ariel Sharon nie żyje!