Ariva 150 combo czy 120 combo Pomocy!!!

Data: 2012-09-27 00:00:34
Autor: z
Ariva 150 combo czy 120 combo Pomocy!!!
Byłem już zdecydowany na Arivę 150 combo + przejście z TNK SD na SMART HD (na dniach kończy się promocja a karta ma być ta sama i nie sparowana) ale zacząłem czytać i:

http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=126&t=27197&start=225

się okazało że w nowym modelu (najprawdopodobniej sprzętowo) nagrania z kanałów kodowanych są zabezpieczone i nie można ich oglądać gdzie indziej (np. na kompie, tablecie, telefonie w podróży) :-(
Starszy model Ariva 120 nagrywa wszystko po całości i olewa te durne prawa autorskie (kurde przecież ja w domu chciałem tylko...)
Podobno 120 nie odtwarza divxów, na pewno ma tylko jedno gniazdo USB i nie obsługuje adapterów wifi. (planuję i tak podpięcie kablem sieci)
Co jeszcze stracę wybierając 120???

Droższy model Ariva 250 ma gniazdo na czytniki CI a wszystko co nagrywa z takiego czytnika jest rozkodowane bo to już nie jest sprawa Fergusona (umywają ręce) tylko producenta czytnika. Hmmmm. Kupić tuner + osobny czytnik?
Chyba pod NHD są tylko parowane z kartą. A może ...

A może jest szansa złamania tych zabezpieczeń

Co wybrać? Co wybrać?

PS. Od biedy można puścić sygnał po analogu i nagrać na kompie z kartą TV. Ło matko XXI wiek :-)

Ariva 150 combo czy 120 combo Pomocy!!!