Ariva 200 HD

Data: 2009-10-18 21:32:55
Autor: Rich
Ariva 200 HD
Powiedzcie czy to ma sens przyszłościowy:

W mieszkaniu mam kablówkę analogową [mogę mieć cyfrową ale po co] i zwykły telewizor 25 cali. W domu w górach mam Fergusona 5018 CI na którym odbieram programy FTP + TVP1 i TVP2 z normalnej anteny co jest dla mnie zbyt mało. Mam zamiar kupić jaki dekoder HD który umożliwi mi korzystanie zarówno z TNK, Cyfry czy N-ki w mieszkaniu i ... w domku, kiedy tam się wybiorę. Dlaczego HD? Bo za jakiś czas pewnie nieuchronnie kupię jakiś telewizor LCD Full HD. Jednocześnie brakuje mi funkcji nagrywania czasami, bardzo rzadko ale jednak jakiegoś filmu w nocy etc..
Do Fergusona 5018 muszę dokupić czytnik za 75 zł to już wiem ..
Odnośnie dekodera HD to myślałem o Fergusonie Ariva.
Co o tym myślicie?

Data: 2009-10-18 23:30:43
Autor: Cezar
Ariva 200 HD

"Rich" <ryszard8@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbfqh9$aod$1news.onet.pl...
[...]

Jesli chcesz cyfre HD to bierz od nich dekoder. N-ka odpada bo dziala tylko z ich dekoderami. Polsat - dziala tylko z modulem CI lub ich dekoderem wiec tez nie uruchomisz z fergusonem.

c.

Data: 2009-10-19 08:39:26
Autor: pawell32
Ariva 200 HD
Cezar pisze:

Jesli chcesz cyfre HD to bierz od nich dekoder. N-ka odpada bo dziala tylko z ich dekoderami. Polsat - dziala tylko z modulem CI lub ich dekoderem wiec tez nie uruchomisz z fergusonem.

n-ka odpada, ale polsat zadziała z modułem.
jak interesują cię kanały hd na tym dekoderze to tylko c+.
ale pomyśl nad pełną ofertą n lub c+ z ich dekoderami
jak interesuje Cię nagrywanie, będzie taniej.
w n dekoder masz bez opłat, w cyfrze chyba też jest jakaś
promo

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-10-19 10:14:09
Autor: Cezar
Ariva 200 HD

"pawell32" <pahat@wp.pl> wrote in message news:4adc0928$1news.home.net.pl...
Cezar pisze:

[...]

No tak ... ale
Nie da sie wziąć od Polsatu modułu i dekodera więc musiał by kupić od nich moduł i do tego dokupić sobie dekoder HD.

c.

Data: 2009-10-19 11:41:08
Autor: pawell32
Ariva 200 HD

Cezar pisze:

[...]

niestety, choć nie wiem ile liczą za moduł

Data: 2009-10-19 15:08:21
Autor: bufi
Ariva 200 HD
pawell32 wrote:

> No tak ... ale
> Nie da sie wziąć od Polsatu modułu i dekodera więc musiał by kupić
> od  nich moduł i do tego dokupić sobie dekoder HD.

niestety, choć nie wiem ile liczą za moduł

Prepaid CAM kosztuje 199pln + 4 miechy gratis all
Umowa CAM 99pln + 6 miechow gratis all (jak brałem umowę na 3 lata to
tyle bonusu było) Nie wiem jak jest teraz.

Pozdrawiam

Ariva 200 HD