Arka-Jaga, ciekawie sie robi

Data: 2010-09-19 19:55:50
Autor: Danpe
Arka-Jaga, ciekawie sie robi
Nikt nie ogladal? Co tak cicho nad mala sensacja tej kolejki?

Jaga nie dala rady Arce, konczaczreszta  mecz w 11 na 10.
Bardzo ladne spotkanie, podobal mi sie mecz :) Zaskoczyla mnie kompletnie postawa Arki, myslalem, ze dostana becki.
Dobrze, ze wygrali, Jaga nie odskoczyla punktowo od reszty czolowki.
 Milo patrzec jak zawodnicy Arki od poczatku do konca zapierniczaja po
boisku, pokazali duzo ambicji i to sie oplacilo. Nie bede rzucal
nazwiskami, bo nie znam skladu Arki, ale jedno nazwisko zapamietalem:
niejaki Labukas, ktory niezle zapierniczal na spole z Ivanovskim.
Oby wiecej takich ciekawych spotkan.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-20 00:11:13
Autor: Cavallino
Arka-Jaga, ciekawie sie robi
Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ocjc969328c6ch6e2h3ohld2s6toltjmms4ax.com...
Nikt nie ogladal? Co tak cicho nad mala sensacja tej kolejki?

Zaraz tam sensacja.
Czy myslisz, ze kazdy to Fidelio, co to sie podnieca kazda druzyna, której kilka meczów uda sie wygrac?
Oczywiscie o ile nie jest z Poznania? ;-)

Jaga nie dala rady Arce, konczaczreszta  mecz w 11 na 10.
Bardzo ladne spotkanie, podobal mi sie mecz :)
Zaskoczyla mnie kompletnie postawa Arki, myslalem, ze dostana becki.

Nie dali Jadze zagrac z kontry, do tego sedziowie tym razem Jadze przeszkadzali, a nie pomagali, to i rezultat zaden.

Data: 2010-09-20 16:50:43
Autor: Fidelio
Arka-Jaga, ciekawie sie robi
Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:i761pr$cgj$1news.onet.pl...
[...]

Jak juz pewnie zauwazyles akurat geografia w moich sympatiach i antypatiach nie odgrywa zadnego znaczenia :-)

Jaga faktycznie nic ciekawego nie pokazala w Gdyni, ale nadal jest liderem :-)

Arka-Jaga, ciekawie sie robi