Arka - Wisla

Data: 2009-04-19 21:31:03
Autor: maciej
Arka - Wisla
Mark napisal:

A mikrofony w C+ powinny byc przyciszone... tyle miecha to na rzadko ktorym
stadionie jednak jest az tak slyszalne

Cracovia "rzadzi":
1. sedzia chuj
2. jebac PZPN
3. kurwy pokonamy
4. Wisla to stara kurwa
i inne w bardzo duzych ilosciach. Tylko Cracovii bardzo malo tam bylo.

Data: 2009-04-19 21:41:04
Autor: Mamak z Galicji
Arka - Wisla
maciej pisze:

i inne w bardzo duzych ilosciach. Tylko Cracovii bardzo malo tam bylo.

Nie wiem czy zauwaz.y?es' ale Cracovia tam nie gra?a...

Mamak z Galicji

Data: 2009-04-19 21:56:39
Autor: tees
Arka - Wisla
Mamak z Galicji pisze:

Nie wiem czy zauwaz.y?es' ale Cracovia tam nie gra?a...

Akurat jemu nie o ten mecz raczej chodzi.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-20 00:00:02
Autor: Cavallino
Arka - Wisla
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gsfvo8$9vn$1news.onet.pl...
Mamak z Galicji pisze:

Nie wiem czy zauwaz.y?es' ale Cracovia tam nie gra?a...

Akurat jemu nie o ten mecz raczej chodzi.

O ten, o ten.

Data: 2009-04-20 00:44:50
Autor: maciej
Arka - Wisla
Cavallino napisal:

O ten, o ten.

No to uscislam :-) o piatkowy Cracovia - Slask, ustawili te mikrofony tak, ze slyszalnosc byla znakomita, wiec mozna bylo wysluchac bogatego asortymenu (anty)dopingu.

Data: 2009-04-19 22:02:57
Autor: UGI
Arka - Wisla

Uzytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisal w wiadomosci news:gsfub6$aq1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mark napisal:

[...]

I myslisz ze na innych meczach ukladzikow, kos, zgod i tym podobnych dupereli jest lagodniej? To raczej norma przy okazji takich meczów ale jak ktos powie zeby to niszczyc to swiete oburzenie.

Data: 2009-04-20 23:06:50
Autor: eManitou
Arka - Wisla

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsg039$dmf$1inews.gazeta.pl...

I myslisz ze na innych meczach ukladzikow, kos, zgod i tym podobnych dupereli jest lagodniej?

Na Legii jest lepiej - zero zorganizowanych bluzgów, zero śpiewów ... ;-)

Arka - Wisla