Arka - Wisla

Data: 2011-02-25 22:46:07
Autor: ..Aldi..Romek..
Arka - Wisla
?Użytkownik "Mark"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gejh1hne2xjv$.dlg@smok.wot...

Z tego Meliksona to beda ludzie. Zdecydowanie gracz meczu

true... na to wygląda
ale do gustu przypadł mi też Jaliens - (prawie) zawsze był tam gdzie trzeba

Bardzo przyjemnie sie ten mecz ogladalo. Choc przed meczem odczuwalem
niepokoj - Arka nigdy Wisle nie lezala
Ale w porownaniu do startu jesienia - moim zdaniem niebo a ziemia.

ja myślałem, że oszaleję z nerwów...
na szczęście, Małecki walnął tę bramę i skończyło się happy endem
wybaczono mu "z automatu" te jego zwyczajowe husarskie rajdy na 4 przeciwników
strzał - pierwsza klasa

za to jakim cudem Kirm nie strzelił w 100% sytuacji?!

Z duzo wiekszym optymizmem patrze na nastepne mecze, ale moze wlasnie
w koncu Wisla trafila z transferami

czytałem wywiad z Valckx-em... wygląda na to, że te rotacje w składzie będą teraz normą,
ale skoro jest w stanie sprowadzić na miejsce 3-5 podstawowych graczy (2xBrożek,
Pawełek, Głowacki, Junior Diaz) 7 nie gorszych (to się jeszcze okaże) zastępców, to
ja jestem w stanie to przetrzymać, szkoda tylko, że tak mało Polaków...

Data: 2011-02-27 14:18:07
Autor: Koriat
Arka - Wisla
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ik9811$f73$1usenet.news.interia.pl...
[...]
Pierwsze koty za płoty, ale faktycznie całkiem fajnie to wyglądało. Mecz był dość dobry, szczególnie biorąc pod uwagę warunki, a Arka u siebie zawsze była trudną drużyną do ogrania.

Arka - Wisla