Arkadiusz Adamczyk, historyk i politolog nowym dyrektorem Instytutu Przemysłu Skórzanego

Data: 2019-04-05 04:24:23
Autor: Bruno Brunowski
Arkadiusz Adamczyk, historyk i politolog nowym dyrektorem Instytutu Przemysłu Skórzanego
W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 13:10:12 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

- Ale jak się ma politologia do skór i obuwia?
Zarządzanie Instytutem można przyrównać do zarządzania projektami, a tych kilka przeprowadziłem, nie tylko w skali kraju, ale przede wszystkim jako kierownik i uczestnik kilku projektów zagranicznych. Jedyna różnica to taka, że praca nie kończy się wraz z uzyskaniem jednego efektu. I trochę polityka, którą zajmuję się naukowo. Zresztą wcześniej kierowałem już innym ośrodkiem badawczo-rozwojowym.

Znaczy się z zawodu dyrektor. I kadry dobiera wg. doświadczenia: "W styczniu minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz powołała Arkadiusza Adamczyka na stanowisko Instytutu Przemysłu Skórzanego w Łodzi. Nie przeszkadzał jej fakt, że jest doktorem historii. Teraz okazało się, że zatrudnił znajomą teolożkę jako kierownika ds. jakości w laboratoriach. (...) dr hab. Arkadiusz Adamczyk jest historykiem, specjalistą od myśli politycznej. Prywatnie to wielki fan Prawa i Sprawiedliwości, powiązany z wieloma członkami tej partii. Od początku swojej kariery w IPS twierdził, że nie zna się na tej pracy, ale otoczy się specjalistami. Słowa dotrzymał, choć nie do końca. Adamczyk na stanowisko kierownika ds. jakości w dwóch laboratoriach (obuwia i garbarstwa) profesor Adamczyk zatrudnił absolwentkę teologii, swoją dotychczasową sekretarkę: Monikę Woźniak. Jak podkreślają rozmówcy Gazety Wyborczej, o ile historyk mógł dać sobie radę z prowadzeniem IPS, o tyle osoba bez żadnego kierunkowego wykształcenia i doświadczenia kompletnie nie nadaje się do laboratorium." https://innpoland.pl/151499,historyk-i-teolozka-maja-badac-skory-nauka-wedlug-dobrej-zmiany Słuszną linię ma nasza Partia! --
Bruno

Data: 2019-04-05 07:39:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 13:24:25 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Znaczy się z zawodu dyrektor. I kadry dobiera wg. doświadczenia: "W styczniu minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz powołała Arkadiusza Adamczyka na stanowisko Instytutu Przemysłu Skórzanego w Łodzi. Nie przeszkadzał jej fakt, że jest doktorem historii. Teraz okazało się, że zatrudnił znajomą teolożkę jako kierownika ds. jakości w laboratoriach. (...) dr hab. Arkadiusz Adamczyk jest historykiem, specjalistą od myśli politycznej. Prywatnie to wielki fan Prawa i Sprawiedliwości, powiązany z wieloma członkami tej partii. Od początku swojej kariery w IPS twierdził, że nie zna się na tej pracy, ale otoczy się specjalistami. Słowa dotrzymał, choć nie do końca. Adamczyk na stanowisko kierownika ds. jakości w dwóch laboratoriach (obuwia i garbarstwa) profesor Adamczyk zatrudnił absolwentkę teologii, swoją dotychczasową sekretarkę: Monikę Woźniak. Jak podkreślają rozmówcy Gazety Wyborczej, o ile historyk mógł dać sobie radę z prowadzeniem IPS, o tyle osoba bez żadnego kierunkowego wykształcenia i doświadczenia kompletnie nie nadaje się do laboratorium." https://innpoland.pl/151499,historyk-i-teolozka-maja-badac-skory-nauka-wedlug-dobrej-zmiany Słuszną linię ma nasza Partia! -- Bruno

Przypomniało się:
"Skóry Wielkopolskie - Skór-Wiel S.A. trafia na giełdę"
(40-latek 20-lat później, reż. Jerzy Gruza)

Data: 2019-04-05 13:26:02
Autor: u2
[...]

zazdrościsz:))))))))

--
George Orwell :

Arkadiusz Adamczyk, historyk i politolog nowym dyrektorem Instytutu Przemysłu Skórzanego