Arlekinady ciag dalszy !.

Data: 2010-02-22 15:56:21
Autor: cyc
Arlekinady ciag dalszy !.
Nasz prezydent dalej idzie w zaparte prowokujac osmieszanie nie tylko polskiej dyplomacji i prezydenckiego urzedu ale calej Polski .
Zachowuje sie jak rozkapryszone dziecko , ktore tupie nogami bo mama nie chce kupic mu lizaka .
Jest w Rosji najwyrazniej osoba non grata , czemu sie nawet nie dziwie a z czego najpewniej i on musi zdawac sobie sprawe . Skoro tak , to jakie czort pcha go tam  ? . Czy korci go aby sprowokowac jakis wiekszy miedzynarodowy konflikt ? , czy to tylko glupota jego doradcow na to pozwala , tych doradcow  ktorzy nie rozumiejac sytuacji i nie wytlumacza mu w prostych , zolnierskich slowach , " na h... chcesz tam jechac konusie  , przeciez cie tam nie chca " .
Czy po to chce jechac aby spotkac sie z otracyzmem politycznym ? , po to aby spotkac sie z lekcewazacym stosunkiem rosyjskich wladz ? . Po co mu to ? ..Czy idac w zaparte  prezydent ma celu dalsza eskalacje i tak juz dosc mocno przez niego zaogniona sytuacje miedzy Polska i Rosja ? . Czy nie boi sie wystawianej mu juz teraz opinii  ratlerka ?
Glupota postawila go dzisiaj w sytuacji bez wyjscia bo ani jak sie wycofac z idiotycznego pomyslu wymuszenia swojej obiecnosci na uroczystosciach , ani tam jechac . Najlepiej byloby gdyby zachorowal !. Zle mu nie zycze , jak nikomu zreszta ale jakas nieszkodliwa ale solidna grypa przydalaby mu sie na czas katynskich uroczystosci !.

cyc

Data: 2010-02-22 17:48:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.
cyc wrote:

[...]

Głupi byłeś, jesteś i pozostaniesz...
Zapytaj się Polskich Żołnierzy spoczywających w ziemi katyńskiej, kogo
woleli by tam widzieć - Rosyjskiego premiera czy polskiego Prezydenta?

Załap w końcu, że Prezydent jest najwyższym przedstawicielem
Rzeczypospolitej. On ma stanowisko reprezentatywne, a nie jakiś tam
naczelny administrator. On jedzie na cmentarz oddać hołd polskim żołnierzom
w imieniu wszystkich obywateli RP, a nie do Miedwiediewa na pączki.

Poza tym zbyt słabo oceniasz swoich mocodawców uważając, że mógłby ich tam
czymś sprowokować do większego konfliktu.

Jeśli chodzi o Putina, to on się wprasza na tę imprezę, a nie odwrotnie.
On prosił o *wspólne* zorganizowanie imprezy, a nie zapraszał na imprezę,
którą chciałby zorganizować, a która notabene Rosji do niczego nie jest
potrzebna.
--
Pit

Data: 2010-02-22 18:03:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hluc6g$k4p$1news.onet.pl...

[...]

Oto notatka:

Premier Rosji telefonicznie zaprosił szefa polskiego rządu "do wspólnego uczczenia pamięci ofiar Katynia".

Ani słowa o "wspólnym zorganizowaniu imprezy". No, ale ja nie jestem specjalnym sympatykiem PiS-u i nikt mi nie wciśnie tego, że "wspólne uczczenie" to znaczy "wspólne zorganizowanie".

Bogdan

ps Cytat pochodzi ze strony: http://konflikty.wp.pl/kat,1020229,title,Premier-zaproszenie-Putina-to-powazny-krok,wid,11924985,wiadomosc.html?ticaid=19b0a

Data: 2010-02-22 18:31:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie ważne jak to zwał, ale tym bardziej widać, że Prezydent nigdzie się nie
wprasza. Po prostu jedzie uczcić pamięć Ofiar Katynia, co mu urzędowo
przysługuje bardziej niż komu innemu. Zwłaszcza, że organizatorzy wybrali
go na honorowego patrona obchodów.

Putin jak chce, to może z kim chce, nawet i z Sobiesiakiem, po cmentarzach
się spotykać. (Chyba się gdzieś dowiedział, że takie spotkania są u nas
ostatnio w zwyczaju).
--
Pit

Data: 2010-02-22 18:45:56
Autor: Jadrys
Arlekinady ciag dalszy !.
W dniu 2010-02-22 19:31, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

No niezupełnie tak.. Pan Kaczyński wprasza się na uroczystości organizowane przez stronę rosyjską.  Gdyby chciał tylko oddać hołd to może wybrać sobie jakiś inny termin.

Oczywiście ja wcale nie mam mu tego za złe. To była tylko taka uwaga na marginesie.

Data: 2010-02-22 18:50:49
Autor: konserwator
Arlekinady ciag dalszy !.

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Kaczynski jest prezydentem Polakow i jako taki reprezentuje Nas
Wiec niejako nie zapraszajac Kaczora nie zaprasza sie Polakow.

Data: 2010-02-22 19:20:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hlug5k$k9t$1news.task.gda.pl...
Kaczynski jest prezydentem Polakow i jako taki reprezentuje Nas
Wiec niejako nie zapraszajac Kaczora nie zaprasza sie Polakow.

Protokół dyplomatyczny się kłania. Putin jest za niski dla Prezydenta. Tusk jest natomiast w sam raz.

Bogdan

Data: 2010-02-22 19:56:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

To dlaczego obaj chcą być tam, gdzie powinien być ktoś wyższy - Prezydent?
--
Pit

Data: 2010-02-22 20:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hlujl6$a2i$2news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Premier Putin zaprasza równego sobie rangą - premiera Tuska. To jest impreza na poziomie premierów. Prezydent może uczestniczyć w każdej imprezie, ale powoduje to pewne kłopoty dyplomatyczne, bo nie jest oficjalnie zaproszony. Czy to jest zrozumiałe?

Bogdan

Data: 2010-02-23 01:30:01
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Pomyśl tylko dlaczego taka sytuacja powstała i dlaczego tak być nie powinno.
Myślenie nie boli.
--
Pit

Data: 2010-02-23 09:04:41
Autor: cirrus
Arlekinady ciag dalszy !.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4b82cafbnews.home.net.pl...
[...]

I sam sobie odpowiedziałeś, Putin dlatego, że jest za niski nie zaprasza dryblasa Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2010-02-22 19:20:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Dokładnie. W innym terminie to po cmentarzach może sobie chodzić kto chce.
Putin, Donek, Miry, Rychy, a nawet Sobiesiaki, ale jeśli są oficjalne
obchody, to powinien tam być Prezydent. Szacunek do głowy państwa, urzędu
prezydenta, a także fakt, że pełni funkcję reprezentacyjną, wymaga by jemu
w takich sytuacjach ustępować, a nie żądać by sam ustępował.
(O funkcji związanej z armią nie wspomnę).
--
Pit

Data: 2010-02-22 20:33:58
Autor: Jadrys
Arlekinady ciag dalszy !.

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

No jasne że wina leży po stronie kacapa. Szkoda tylko że tą  jawną prowokacją odnieśli spodziewany rezultat, - nasz prezydent dal sie sprowokować. I wszystko to zaczyna przypominać groteskę.

Data: 2010-02-22 20:42:57
Autor: cytryna
Arlekinady ciag dalszy !.
- ciach-
> [...]

Oczywiście ja wcale nie mam mu tego za złe. To była tylko taka uwaga na marginesie.

Komunizm w czystej formie wyżerał mózg jednostki, pozbawiał ją zdolności samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków. Prawda jest taka, że smutę pan Putin może uprawiać z panem Sobiesiakiem na dowolnym kładbiszczu ale oddanie
należnej czci pomorodwanym przez NKWD polskim oficerom to smutny przywilej i obowiązek Prezydenta RP. Nie wykluczone, że po strasznej traumie z chrym na goleń prezydentem Stolzmanem podróżująym w bagażniku rządowego samochodu taniej zaprosić podwórkowego piłkarza, postawić kwaśne mleko, poklepać po pleckach - w końcu to nasz człowiek w Warszawie. Pomijając w zaproszeniu p.
Prezydenta RP wyraźnie zlekceważono Polskę i jej naczelne władze z czego bardzo się cieszy nasza kochana pani Aniela.

Data: 2010-02-22 21:21:00
Autor: Jadrys
Arlekinady ciag dalszy !.
W dniu 2010-02-22 20:42, cytryna pisze:
- ciach-

[...]

I to jest prawda prawda co piszesz. - Kacap sie zachowalo jak zwykły cham. Ale powiedz tak szczerze,- za co Putin ma poważać i szanować naszego prezydenta? Za nazwanie głównego ronda w Warszawie imieniem terrorysty Dudajewa? Czy może za pomoc jaką okazywał agresorowi Gruzji w czasie ostatniej potyczki na Kaukazie?

Tak szanowna cytryno, - na szacunek to nawet w polityce trzeba sobie zasłużyć. A nasz pan prezydent zdaje się zapominać ze kij zawsze ma dwa końce.

Data: 2010-02-22 19:08:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hluemo$r0o$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Bądźżesz konsekwentny. Najpierw wciskasz, że chodzi o" zorganizowanie imprezy". Gdy wytknąłem Ci konfabulację - oświadczasz, że to przecież nieważne bo....

Bogdan

Data: 2010-02-22 19:53:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Bo to nazewnictwo nie ma znaczenia. Fakt jest taki, że chcąc uczcić tę
pamięć trzeba zrobić coś więcej niźli tylko pójść nad groby i coś tam sobie
pomruczeć. To sprawa przygotowania wieńców, ochrony, dojazdu, przemówień,
salw honorowych i wielu innych czynności organizacyjnych.
To nie spotkanie Zbynia z Rychem, którym wystarczy teczka pod pachą i kilka
słów przy grobie.

Poza tym jaki masz cel w tym, żeby drugi, albo i trzeci nawet, tydzień
osrywać polskiego Prezydenta, a wychwalać chytre zagrywki kacapów?
--
Pit

Data: 2010-02-22 20:20:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hlujgl$a2i$1news.onet.pl...
[...]

I do tego Putinowi jest niezbędnie potrzebny Tusk, no bo przecież wieńce są ciężkie.

To nie spotkanie Zbynia z Rychem, którym wystarczy teczka pod pachą i kilka
słów przy grobie.

A w Ameryce biją murzynów!

Poza tym jaki masz cel w tym, żeby drugi, albo i trzeci nawet, tydzień
osrywać polskiego Prezydenta, a wychwalać chytre zagrywki kacapów?

Wskarz mi choć jedno słowo czy zdanie.

Bogdan

Data: 2010-02-23 01:31:07
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Niczego z tego co napisałem nie rozumiesz.
EOT.
--
Pit

Data: 2010-02-23 09:03:04
Autor: cirrus
Arlekinady ciag dalszy !.
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Gospodarzem obchodów w Katyniu jest Rosja i jako gospodarz zaprasza kogo chce i trzeba miec odrobiną honoru, żeby nie pchać się tam gdzie jest niemile widziany.

--
stevep

Data: 2010-02-23 19:12:21
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.
cirrus wrote:

Gospodarzem obchodów w Katyniu jest Rosja i jako gospodarz zaprasza kogo
chce i trzeba miec odrobiną honoru, żeby nie pchać się tam gdzie jest
niemile widziany.

Nie piernicz Stefan. Przez dwadzieścia lat organizatorem uroczystości w
Katyniu byli Polacy. Zawsze na nie jeździł Prezydent Polski. Dlaczego teraz mialoby być inaczej? Bo Wołodia chce nam dyktować, kto ma
uczcić Ofiary Katynia?
--
Pit

Data: 2010-02-24 10:19:07
Autor: cirrus
Arlekinady ciag dalszy !.
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hm15fc$onl$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

To zarządź po swojej myśli, pewnie Putin cię posłucha. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-24 15:51:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.

cirrus wrote:
[...]

Nawet nie wiesz, że on mnie (i nie tylko mnie) słucha. I nie chodzi mi o
podsłuch...
--
Pit

Data: 2010-02-22 18:51:14
Autor: Artur Borubar
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał

Głupi byłeś, jesteś i pozostaniesz...

Jesteś zacietrzewionym pisuarowcem kompletnie nie rozumiejącym sytuacji.

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-22 19:39:53
Autor: cyc
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hlug6l$vi5$1news.onet.pl...

[...]

Nie wymagaj zbyt wiele od gimnazjalisty . Rozumie tylko ten co mysli a w Pisie myslenie to deficytowy towar .

cyc

Data: 2010-02-22 20:25:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.
cyc wrote:

[...]

Widzisz cycu, ja do gimnazjum nigdy nie chodziłem, a i do PiS-u mi daleko.

A sytuacja jest taka, że właśnie MSZ przyznało, że w styczniu otrzymało
pismo od Prezydenta, w którym wyrażał chęć uczestniczenia w obchodach.
Wczoraj to samo przyznała rosyjska ambasada.

Ja nie rozumiem sytuacji?
--
Pit

Data: 2010-02-23 09:45:24
Autor: cyc
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hlulcc$frb$1news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

Jaki ma to zwiazek z tym , ze bezpodstawnie w chamski sposob zwyzywales mnie piszac : " glupi byles , jestes i pozostniesz " ? i z tym , ze napisalem , ze prezydent osmiesza i siebie i Polske usilujac na sile wprosic sie tam, gdze go nie chca ? .

Ja nie rozumiem sytuacji?

Tak wlasnie jest . Ta teze podtrzymuje . Nie rozumiesz !.

-- Pit

cyc

Data: 2010-02-23 19:22:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Arlekinady ciag dalszy !.

cyc wrote:

[...]

A taki, że nieomieszkałeś przy tej okazji lżyć Prezydenta RP.

Przez dwadzieścia lat organizatorem uroczystości w Katyniu byli Polacy.
Zawsze na nie jeździł Prezydent Polski. Dlaczego teraz mialoby być inaczej? Kaczyński chciał, żeby tak było i w tym roku, zwłaszcza, że wypada okrągła
70 rocznica tamtych wydarzeń. Powiadomił stronę rosyjską, że tak będzie,
a tu ni z gruszki ni z pietruszki Putin zaczyna zapraszać na imprezę swoich
gości. Cieszysz się z tego jak dzieciak.

Gdyby Putin powierzył organizację imprezy katyńskiemu sołtysowi, też byś się
cieszył, że na tę imprezę zaproszono sołtysa z Chlapkowic, a nie Prezydenta
Rzeczypospolitej?

Prezydent ma prawo tam jechać, bo reprezentuje Naród i jest jedyną osoba
upoważnioną do tego by w imieniu narodu złożyć hołd polskim oficerom
zamordowanym przez sowiecką swołocz.

Ja nie rozumiem sytuacji?

Tak wlasnie jest . Ta teze podtrzymuje . Nie rozumiesz !.

Za to Ty rozumiesz, ale niestety, rozumiesz inaczej.
--
Pit

Data: 2010-02-22 20:38:56
Autor: awe
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hluj22$8k0$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no tak ty to jestes madrala, wykapany w szambie i wytarty sztandarem PZPR...skad sie takie bekarty biora
awe

Data: 2010-02-22 20:38:10
Autor: awe
Arlekinady ciag dalszy !.
Co sie dziwisz, cyc to taki wariat co go nawet w domu wariatow nie chca trzymac....wyjatkowa swalocz
awe

Data: 2010-02-23 09:00:49
Autor: cirrus
Arlekinady ciag dalszy !.
cyc wrote:
[...]

Naprawdę wierzysz w to co piszesz? Prezydentowi zależy wyłącznie na punktach w wyścigu do wysuwającego się z pod dupy stołka.

--
stevep

Data: 2010-02-23 09:50:30
Autor: cyc
Arlekinady ciag dalszy !.
Troche godnosci , panie prezydencie !!, troche godnosci !.
Jesli juz niemozliwe jest aby dotyczyc to moglo godnosci osobistej , to przynajmniej zadbac nalezy o godnosc Polski , ktora reprezentujesz !.

cyc

Data: 2010-02-23 01:46:44
Autor: Hans Kloss
Arlekinady ciag dalszy !.
On 23 Lut, 09:50, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Troche godnosci , panie prezydencie !!, troche godnosci !.

Nie pieprz mi o godności skomuszały hipokryto, skoro nie wspominałeś o
niej wtedy gdy  poprzedni prezydent-komuch obrzygiwał w pijanym widzie
katyńskie groby.
J-23

Data: 2010-02-23 11:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:496fb5af-acb2-46ca-b7d1-8154d7021f45q21g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Jestem zachwycony! Przebieg dyskusji - modelowy! Może jeszcze sypniesz piaseczkiem w oczy?

Bogdan

Data: 2010-02-23 17:24:57
Autor: cyc
Arlekinady ciag dalszy !.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4b83abcb$1news.home.net.pl...

[...]

to typowe dla pisowszczyzny !
Oni inaczej nie potrafia i dlatego nalezy zmobilizowac wszystkie sily tak , aby pisowska zaraza zostala zmieciona z powierzchni ziemi  jak duma !.

cyc

Data: 2010-02-23 17:22:50
Autor: cyc
Arlekinady ciag dalszy !.

[...]

A czy szanowny Pan wie co znaczy pojecie " hipokryta " ? .
Podejrzewam , ze podobnie jak jeden tu taki , co to piszac posty ma przed soba slownik wyrazow obcych  , rowniez Ty uzywasz pojec o ktorych nie masz pojecia !!.
"Donosze" Ci wiec , ze hiporyzja okresla takiego czlowieka , ktory w postepowaniu swoim kieruje sie obluda , zaklamaniem i dwulicowaoscia .
Jesli uwazasz mnie za czlowieka " komuny " a tak mnie "szacujesz "  , to moja "dwulicowosc" w swietle prezentowanych przezemnie pogladow  musi wywolywac oczywiste skojarzenia zakladajace , ze raz jestem z Toba a raz przeciwko . Czy kiedykolwiek bylem " z Toba " ? .
Jesli nie , to moja hipokryzja musi jawic sie tylko w Twoim chorym , faszystowskim umysle !.
Poniewaz nie zgadzam sie z Twoimi tezami a wiec jestem w stosunku do Ciebie w permanentnej opozycji , Twoje podejrzenie wobec moje osoby o hipokryzje ma w sobie tyle samo logiki ile twirdzenie Rydzyka , ze dziura w ziemi musi byc ciepla a rzad jest od tego aby finansowac jego fanaberie !.

cyc

Arlekinady ciag dalszy !.