Arłukiewicz uciekł z czarno-czerwonej koalicji!!!

Data: 2011-05-10 19:33:35
Autor: Zennon
Arłukiewicz uciekł z czarno-czerwonej koalicji!!!
Brawo młody człowieku. Nie ma co trzymać z oszołomionym, czarno-czerwonym lewactwem.

Zennon

Data: 2011-05-10 14:13:46
Autor: Hans Kloss
Komuch-platfons dwa bratanki ;)
On 10 Maj, 19:33, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Brawo młody człowieku.
 I w ten sposób oczywisty od dawna choć dot±d wstydliwie skrywany
sojusz komuszerii z platfonsj± zyskał potwierdzenie w faktach.
Na pohybel pełokomuchom!
J-23

Data: 2011-05-11 10:45:53
Autor: Leprechuan
Komuch-platfons dwa bratanki ;)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5036f229-5c14-4cbb-b6f3-5ec2d7f9164eq32g2000yqn.googlegroups.com...
Address.invalid> wrote:
[...]

Przypomnij nam Hans, kto rok temu wychwalał PRL i Edzia Gierka? Przypomnij nam Hans, z kim w 2005 zawarł koalicję JarKacz? ¦miało Hans!

BomBel

Data: 2011-05-11 14:22:51
Autor: Hans Kloss
Komuch-platfons dwa bratanki ;)
On 11 Maj, 10:45, "Leprechuan" <br...@pralnia.tw> wrote:

Przypomnij nam Hans,
Podci±gnij majteczki hjeniu.
J-23

Data: 2011-05-12 09:49:02
Autor: Leprechuan
Komuch-platfons dwa bratanki ;)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9fb28c54-535b-4be0-bed9-6f208143c78ec26g2000vbq.googlegroups.com...
On 11 Maj, 10:45, "Leprechuan" <br...@pralnia.tw> wrote:

Przypomnij nam Hans,
Podci±gnij majteczki hjeniu.
J-23

Widzę Hans, że znów byłe¶ na Wrocław Główny i udało ci się pokopcić trawkę! Co tam u hjenia? Postawił ci piwo czy zasun±ł kopa w such± dupę? ;)
Aaaa, Hans, czy to prawda, że nazywasz się Józef M. i mieszkasz w Bardo?

BomBel

Data: 2011-05-12 18:05:06
Autor: :he®sk:
Komuch-platfons dwa bratanki ;)
On Thu, 12 May 2011 09:49:02 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

Aaaa, Hans, czy to prawda, że nazywasz się Józef M. i mieszkasz w Bardo?

 widze, ze hans wciaz na prochach ;o)))

 "irlandzyk", napisz do mnie na priv. wymienimy sie informacjami.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-11 22:20:35
Autor: Kaczysta
Komuch-platfons dwa bratanki ;)

Użytkownik "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4dca4cb5$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

Address.invalid> wrote:
[...]

Giertych twierdzi, że to był jego genialny plan - namówić PiS na kolaiscję z LPR i SO, aby pozbawić PiS władzy i że ten plan jemu i Lepperowi się ¶wietnie udało zrealizować (relacja sprzed paru dni w WSI24).
AZ

Data: 2011-05-10 19:39:59
Autor: u2
W dniu 2011-05-10 19:33, Zennon pisze:
Brawo młody człowieku. Nie ma co trzymać z oszołomionym,
czarno-czerwonym lewactwem.

Zennon

Nie taki znów młody, no i wypalony przez te papierochy. Będzie tworzyć
tandem z palaczk± Kopacz :)

Data: 2011-05-10 19:48:00
Autor: .
Dnia Tue, 10 May 2011 19:39:59 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Chłopcze, nie za¶miecaj forum swoimi bredniami. Masz co¶ do powiedzenia w
temacie to powiedz. Nie jeste¶ na stadionie.

Dominik

Data: 2011-05-10 19:47:06
Autor: .
Dnia Tue, 10 May 2011 19:33:35 +0200, Zennon napisał(a):

Brawo młody człowieku. Nie ma co trzymać z oszołomionym, czarno-czerwonym lewactwem.

Zennon

Arłukowicz należy do frakcji W.Olejniczaka. Napieralski skupił wokół siebie
twardogłowych członków PZPR. Ich jedynym celem jest walka z Kosciołem i
obsadzenie stanowisk w służbach specjalnych i wojsku.

Dominik

Data: 2011-05-10 19:52:34
Autor: jadrys
Arłukiewicz uciekł z czarno-czerwone j koalicji!!!
W dniu 2011-05-10 19:33, Zennon pisze:
Brawo młody człowieku. Nie ma co trzymać z oszołomionym, czarno-czerwonym lewactwem.

Zennon

MĹ‚ody? Nigdy bym siÄ™ nie domyĹ›liĹ‚, - wyglÄ…da jak mocno zuĹĽyta... -  kurtyzana.. - uĹĽywajÄ…c jÄ™zyka salonowego.

Data: 2011-05-10 19:57:20
Autor: .
Dnia Tue, 10 May 2011 19:52:34 +0200, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-05-10 19:33, Zennon pisze:
Brawo młody człowieku. Nie ma co trzymać z oszołomionym, czarno-czerwonym lewactwem.

Zennon

Młody? Nigdy bym się nie domy¶lił, - wygl±da jak mocno zużyta... -  kurtyzana.. - używaj±c języka salonowego.

Co masz do Arłukowicza dobry człowieku? Popatrz na swoj± twarz. Bedziesz
zachowywać się niegrzecznie szybko zmieni± ci w zmarszczki.

Dominik

Data: 2011-05-10 20:09:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 19:57, . pisze:
[...]

Młody? Nigdy bym się nie domyślił, - wygląda jak mocno zużyta... -
kurtyzana.. - używając języka salonowego.
Co masz do Arłukowicza dobry człowieku? Popatrz na swoją twarz. Bedziesz
zachowywać się niegrzecznie szybko zmienią ci w zmarszczki.

Dominik

Mierzwi mnie jego wygląd, dobry człowieku.

Data: 2011-05-10 20:20:54
Autor: u2
Arłukiewicz uciekł z czarno-czerwonej koalicji!!!
W dniu 2011-05-10 20:09, jadrys pisze:
Mierzwi mnie jego wygl±d, dobry człowieku.

Fakt, to pewnie przez te papierochy.

Data: 2011-05-10 20:26:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 20:20, u2 pisze:
W dniu 2011-05-10 20:09, jadrys pisze:
Mierzwi mnie jego wygląd, dobry człowieku.

Fakt, to pewnie przez te papierochy.

Tak, to całkiem możliwe.

Data: 2011-05-10 21:01:02
Autor: u2
W dniu 2011-05-10 20:26, jadrys pisze:
W dniu 2011-05-10 20:20, u2 pisze:
W dniu 2011-05-10 20:09, jadrys pisze:
Mierzwi mnie jego wygl±d, dobry człowieku.

Fakt, to pewnie przez te papierochy.

Tak, to całkiem możliwe.

Ma straszna cere. Podobnie jak Kopacz. Oboje to ponoc lekarze, a sa
nalogowymi palaczami.

Data: 2011-05-11 22:28:00
Autor: Kaczysta
Arłukiewicz uciekł z czarno-czerwonej koalicji!!!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dc98b6f$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak lekarz, który pali, moze być wiarygodny? Parodia!
To tak ja sędzia-złodziej.
AZ

Data: 2011-05-10 20:43:35
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-05-10 20:09, jadrys pisze:
Mierzwi mnie jego wygl±d, dobry człowieku.

Fakt, to pewnie przez te papierochy.

A ty nie palisz czy palisz tylko te bez akcyzy? ;-)

MSPANC

Arłukiewicz uciekł z czarno-czerwonej koalicji!!!