Arłukowicz nie miał czasu zajmować się problemami z leczeniem dzieci

Data: 2013-03-05 15:36:45
Autor: t-1
Arłukowicz nie miał czasu zajmować się problemami z leczeniem dzieci
gdyż miał ważniejsze sprawy na głowie

http://www.rp.pl/artykul/984497.html

Data: 2013-03-05 16:28:30
Autor: matusm

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:kh4vtt$89e$1pippin.nask.net.pl...
gdyż miał ważniejsze sprawy na głowie

http://www.rp.pl/artykul/984497.html

Sa tematy wazne i wazniejsze ale sa priorytetowe aby nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-03-05 17:38:12
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A przecież mogli nauczć, że dzieci bocian przynosli lub je można znaleźć w kapuście.
O ile wiem Arłukowicz pracuje jako minister i jako żywo bycie ministrem nie polega na leczeniu dzieci.

rozbawiony

Data: 2013-03-05 18:00:41
Autor: t-1

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

A przecież mogli nauczć, że dzieci bocian przynosli lub je można znaleźć w kapuście.
O ile wiem Arłukowicz pracuje jako minister i jako żywo bycie ministrem nie polega na leczeniu dzieci.

Czy sugerowałem, choćby pośrednio że minister Arłukowicz leczy kogokolwiek?
Do nauki pielęgniarek o bocianach też nikt go nie namawiał, chociaż jest większe prawdopodobieństwo,
że bocian przyniesie dziecko niż pedał je urodzi.
Mniej się rozbawiaj a poświęć czas na ćwiczenia w rozumieniu prostych tekstów.
Bo na rozumienie skomplikowanych szans raczej nie masz.

Data: 2013-03-05 19:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomości news:kh58bm$c6m$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Ale może je wychować na porządnego człowieka. Co jest bardziej prawdopodobne niż porządne wychowywanie dzieci przez heteroseksualnego Fritzla.

rozbawiony

Arłukowicz nie miał czasu zajmować się problemami z leczeniem dzieci