Arłukowicz powinien byc wykluczony z komisji śledczej.

Data: 2010-01-23 08:46:39
Autor: Jadrys
Arłukowicz powinien byc wykluczony z komisji śledczej.
W dniu 2010-01-23 08:09, Artur Borubar pisze:
Śledczy Bartosz Arłukowicz rozmawiał ze świadkiem Anitą Błochowiak o tym, co
będzie przedmiotem jej zeznań przed komisją. Tomasz Nałęcz: Powinien zostać
wykluczony z komisji.

Przemek

A może by tak wszystkich zadających niewygodne pytania wykluczyć? Z pewnością przyspieszyłoby to pracę komisji i skończyło ten cyrk , to żenujące widowisko którym nas bombardują na okrągło media...

Data: 2010-01-23 12:34:03
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hje9h0$vr5$1news.onet.pl...
[...]

Jadrys,co ma wspólnego z niewygodnymi pytaniami,to co ja napisałem? Nie widzisz nic złego w tym, że przesłuchujący uzgadnia pytania z przesłuchiwanym?Pisałeś, że jesteś za prawdą...

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-24 13:16:37
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 12:34, Artur Borubar pisze:
[...]

Tak oczywiście że jestem za prawdą, i chciałbym jak chyba każdy Polak żeby tą "Aferę Hazardową" wyjaśnić do końca. Jednak bez pytań "śledczych" z opozycji będzie to praktycznie niemożliwe. A widać że na każdym kroku p. przewodniczący rzuca im kłody pod nogi, - odbiera głos, wyłącza mikrofony itd.

Arłukowicz powinien byc wykluczony z komisji śledczej.