Arłukowicz źródłem przecieku?

Data: 2010-03-12 14:55:23
Autor: Artur Borubar
Arłukowicz źródłem przecieku?
Prokuratura sprawdza, czy wiceprzewodniczący komisji ds. afery hazardowej Bartosz Arłukowicz stał się źródłem przecieku informacji z ustaleń komisji - donosi Radio ZET. Sam poseł zdecydowanie zaprzecza.

Na hazardzie się nie zarabia, hazard nie uzależnia, a afery hazardowej w... czytaj więcej >
Podstawą do działań prokuratury są zeznania funkcjonariusza Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Ujawnił on kontakty posła z dziennikarzami jednej z gazet.

Jednak poseł Lewicy odmawia komentarzy na temat działań prokuratury tłumacząc, że są one tajne.

"Żadnych przecieków nie było"

Na pytanie dziennikarzy Radia ZET, czy mógł być źródłem przecieku stanowczo odpowiada: "Nie, dziennikarze narzekają nawet, że mówię za mało"

- Pracuję profesjonalnie i wszyscy o tym wiedzą. Być może właśnie to komuś zaczyna przeszkadzać - tłumaczył TVN24 Arłukowicz. Dodaje także, że nie znał nigdy w życiu żadnego funkcjonariusza CBA. - Być może mnie podsłuchiwali, ale jeśli tak było to wiedzą, że żadnych przecieków nie było - podkreśla.

http://www.tvn24.pl/-1,1647371,0,1,arlukowicz-zrodlem-przecieku,wiadomosc.html

Artur Borubar

--
"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 285 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-12 06:06:54
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Mar, 14:55, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Prokuratura sprawdza, czy wiceprzewodniczący komisji ds. afery hazardowej
Bartosz Arłukowicz stał się źródłem przecieku informacji z ustaleń komisji -
donosi Radio ZET. Sam poseł zdecydowanie zaprzecza.

Ja tam stawiam na poslow PO - przeciez juz byly wycieki i kontakty z
Rosolem, ktory podobno czlonkom komisji pisal pytania...
Najwyrazniej Arlukowicz za bardzo podpadl srodowisku GWna i stad ten
na niego atak...

Data: 2010-03-12 15:22:14
Autor: !heÂŽsk!
Arłukowicz źródłem przecieku?
On Fri, 12 Mar 2010 06:06:54 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]

Rosolem, ktory podobno czlonkom komisji pisal pytania...
Najwyrazniej Arlukowicz za bardzo podpadl srodowisku GWna i stad ten

 a ja stawiam na wyciek prosto od prezesa PiS ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-12 16:39:44
Autor: cirrus
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ad9e209-e793-449f-bcaa-76498b2f76c0q21g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A te ciągłe przecieki do Rzeczypospolitej, Wprost itp to wyłącznie PO. ;)

--
stevep

Arłukowicz źródłem przecieku?