Armagiedon c.d....

Data: 2011-09-28 20:35:34
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Kto uratuje swiat tym razem .....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b61e225.html

.... skoro ben i Donek sie już wystrzelalali z naboi ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-28 20:43:00
Autor: root
Armagiedon c.d....
Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:35:34 +0200, Endriu napisał(a):

Kto uratuje swiat tym razem .....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b61e225.html

... skoro ben i Donek sie już wystrzelalali z naboi ?.

Tym razem swiat uratują banki.

Data: 2011-09-28 20:44:45
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Tym razem swiat uratują banki.

Jakies "fundamentalne" przecieki ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-28 21:01:51
Autor: root
Armagiedon c.d....
Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:44:45 +0200, Endriu napisał(a):

Tym razem swiat uratują banki.

Jakies "fundamentalne" przecieki ?.
Przez wyjadzy wypadłem ostatnio z "tematu" więc tylko intuicja. Zresztą,
czyż ECB nie pozycza bankom kasy biorąc w zastaw złe (greckie) kredyty? Czy
mamy jakieś bańki na nieruchomościach albo cuś? To minie Endriu jak grypa bo kasa żadna a problem chyba trochę rozdmuchany.

Data: 2011-09-28 21:23:43
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
[...]

A czy spodziewane jutrzejsze przebicie 30% lokalnego dołka na miedzi ...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b61e225.html

.... to nie będzie pęknięcie jakiejś "bańki" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-28 21:40:08
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
A czy spodziewane jutrzejsze przebicie 30% lokalnego dołka na miedzi ...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/90ba94562b61e225.html

... to nie będzie pęknięcie jakiejś "bańki" ?.

Tym bardziej, że podejrzewam, że jutro Gold wystartuje na północ:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac02bc01b0ecb773.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-28 22:19:18
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac02bc01b0ecb773.html

Ten obrazek rysunek trochę nieaktulany .... Ten będzie lepszy.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/44902b9a04bba041.html

....z tym dzisiejszym -2% tickiem wychodzi na to że jutro mogło by nastąpić objęcie hossy na gold, za którym jednak miedź już nie podąży ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-29 08:54:28
Autor: root
Armagiedon c.d....
Dnia Wed, 28 Sep 2011 22:19:18 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Chciałbyś zeby to się zmieniało z dnia na dzień a to całe miesiące trwa nim
trend się odwróci. Nie rozumiem złota (czemu spada czy ma spaść) ale takie
np. srebro czy miedź mają jeszcze długą drogę w dół. Może nawet cały
przyszły rok będą dołowały.
Chyba wszyscy się mylimy w swoich ocenach co do przyszłości euro i dolara a
wraz z nimi też metali. Zauważ że dolar ciągle się umacnia mimo, że go
coraz więcej. To przypomina 2008rok, Ludzie wolą dziadostwo o ile  pochodzi
z wielkiego kraju.

Data: 2011-09-29 13:02:54
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
[...]

Ale się napierdalają.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/82e182f5daa7bc58.html

Nie chwalić dnia przed zachodem słońca, ale chyba strona popytowa przechodzi do ofensywy ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-29 13:13:04
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Data: 2011-10-03 09:14:43
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Tym bardziej, że podejrzewam, że jutro Gold wystartuje na północ:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac02bc01b0ecb773.html

A tak a pro'pos - ciekawy jestem kto sprzedał tyle złota, na parę dni przed .....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a97e2e9653cba73c.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-03 09:28:25
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac02bc01b0ecb773.html

Tak mi sie wydaje, że mogą dobudować do tego drugie ramię podwójnego szczytu (na weekly), i dopiero zejdzie ciśnienie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-03 16:37:40
Autor: root
Armagiedon c.d....
Dnia Mon, 3 Oct 2011 09:14:43 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Trochę ja a trochę moi koledzy. Przynajmniej Twój fibon jest dla mnie
pocieszeniem ;)

Data: 2011-10-04 08:53:50
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Trochę ja a trochę moi koledzy. Przynajmniej Twój fibon jest dla mnie
pocieszeniem ;)

Który fibon. Ten z futów czy ten z gold ?. I czemu pocieszeniem ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-04 11:27:20
Autor: root
Armagiedon c.d....
Dnia Tue, 4 Oct 2011 08:53:50 +0200, Endriu napisał(a):

Trochę ja a trochę moi koledzy. Przynajmniej Twój fibon jest dla mnie
pocieszeniem ;)

Który fibon. Ten z futów czy ten z gold ?. I czemu pocieszeniem ?.
Z gold. A pocieszeniem dlatego, że moczę od dłuższego czasu a fibon
pokazuje kolejne wyższe poziomy (jak to fibon;). Ogólnie nie sadziłem ze
dolar się tak umocni. To przypomina 2008r niestety

Data: 2011-10-06 08:40:25
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Tym razem swiat uratują banki.

Chyba miałes rację:

http://www.gpw.pl/koncentracja_otwartych_pozycji

"[...]
Koncentracja pozycji na kontraktach terminowych po sesji w dniu: 05/10/2011

Powyżej 20%, do 25%

1

[...]".

Czas na potężniejsze zadziałanie fibona od kolegi kc.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890fbff9c.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 08:18:22
Autor: kc
Armagiedon c.d....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> [...]

1

[...]".

Czas na potężniejsze zadziałanie fibona od kolegi kc.

Będzie chyba dzisiaj próba przełamania. Fw20 = 2222, ale chyba się nie uda, bo SP500.
pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-06 08:47:23
Autor: kc
Armagiedon c.d....
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Będzie chyba dzisiaj próba przełamania. Fw20 = 2222, ale chyba się nie uda, bo SP500.
pozdrawiam
kc

ale gdyby, to bardzo blisko jest Fibon. Zawsze babka na dwoje wróżyła :)

kc

Data: 2011-10-06 19:21:09
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Będzie chyba dzisiaj próba przełamania. Fw20 = 2222, ale chyba się nie uda,
bo SP500.

ale gdyby, to bardzo blisko jest Fibon. Zawsze babka na dwoje wróżyła :)

50%-owy poziom jakby nie zatrzymał wykresów ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bfe1390ce50fc04a.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 17:55:15
Autor: kc
Armagiedon c.d....

> ale gdyby, to bardzo blisko jest Fibon. Zawsze babka na dwoje wróżyła :)

50%-owy poziom jakby nie zatrzymał wykresów ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bfe1390ce50fc04a.html

Też zauważyłem, a nie spodziewałem się. Chodziło mi o to, że nie możemy już się wybić, jeżeli SP500 ma do pokonania tyle oporów. Jutro kluczowa sesja, policz sesje ostatniego boczniaka, chodzi mi o 39,26, 13, 22, 11. Ładnie to wygląda. Obstawiam spadki.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-06 20:55:45
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
[...]

Na chwilę obecną (nie chwalić dnia przed zachodem słońca) ze świec nie widzę kompletnie żadnych przesłanek za tym żeby miało przestac rosnąć. 50%-towy fibon padł bez zająknięcia, świece ładne równe.

Tego czego bym się obawiał to lini trendu...:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9522bfe41a21a571.html

...ale wydaje mi się że ona padnie, bo nie po to wchodziłby większy gracz na FW żeby teraz miało zacząć spadać. Ogólnie to na SP&500 całkiem realny wydaje misię poziom 1205.

Jak będzie to zobaczymy. Rynek i tak zawsze będzie miał rację :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 19:12:37
Autor: kc
Armagiedon c.d....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
Tego czego bym się obawiał to lini trendu...:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9522bfe41a21a571.html

Endriu, ty chyba więcej ksiązek czytałeś. Ta formacja na rysunku to co to jest? Podobne do diamentu, ale na pewno nie. Wygląda jak spodek, ale gdyby miał odwrócić trend, to powinien być odwrócony, czy nie? Wiesz co to jest?

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-06 21:14:18
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
[...]

Gartley, bat czy jaki tam inny skrzydlak ..... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 21:20:40
Autor: root
Armagiedon c.d....
Dnia Thu, 6 Oct 2011 21:14:18 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

To jest Motyl Endriu

Data: 2011-10-06 21:26:22
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
To jest Motyl Endriu

Ale to jeżeli chodzi o końcówkę wykesów chyba a nie w ujęciu np. rocznym ...

http://www.trade-forex-harmonic-patterns.com/image-files/pattern-butterfly-pic500.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 19:42:32
Autor: kc
Armagiedon c.d....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
http://www.trade-forex-harmonic-patterns.com/image-files/pattern-butterfly-
pic5
00.jpg

Oops, bullish butterfly. No to ja się przekręce. Jutro z S na L oczywiście :)
Kto pyta, nie błądzi

pozdrawiam

kc

Data: 2011-10-06 21:59:41
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Oops, bullish butterfly. No to ja się przekręce. Jutro z S na L oczywiście :)
Kto pyta, nie błądzi

No wiesz kolego kc, na to pytanie "kto rządzi giełda" (czy to Rostowski z jego "fundamentalną" interwencją, czy to mniej lub bardziej "motylowate" fibony, czy linie trendu wsparte Dietrowskimi cyklami") to już sam niestety sobie musisz odpowiedzieć .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 20:14:49
Autor: kc
Armagiedon c.d....
> [...]

No wiesz kolego kc, na to pytanie "kto rządzi giełda" (czy to Rostowski z jego "fundamentalną" interwencją, czy to mniej lub bardziej "motylowate" fibony, czy linie trendu wsparte Dietrowskimi cyklami") to już sam niestety sobie musisz odpowiedzieć .....

Ja wiem, kto rządzi. Trochę mnie zaskoczylo zachowanie FW20, bo spodziewalem się 2222. A idealnie byłoby Wig 20 2214, a FW20 2131. No cóż, jeżeli to bullish butterfly, to jutro musi być wyżej niż dziś, a to od razu mnie przekręca, bez wzlędu na formację.

pozdrawiam
kc --

Data: 2011-10-07 15:38:13
Autor: kc
Armagiedon c.d....
> [...]
> To jest Motyl Endriu

Ale to jeżeli chodzi o końcówkę wykesów chyba a nie w ujęciu np. rocznym ...

Nie będzie na razie "Efektu motyla". Nie da się zmienić przyszłości. Wybicie na FW20 wygląda na fałszywkę, po której musi być dwie sesje kary, dużej kary.
Wina wyniku wyborów, powiedzą w TV.
Wstrzymałem się z przekrętem. Najwyżej od poniedziałku znowu będę kisił straty, bo zawsze znajdzie się jakiś opór, od którego a nuż się cofnie. :)

pozdrawiam

kc

Data: 2011-10-07 17:41:05
Autor: Delfino Delphis
Armagiedon c.d....
 kc wrote:
[...]

Wygląda na fałszywe wybicie. Ja wziąłem na fiksie shorta. Jak w poniedziałek urośnie, to zamykam.

Data: 2011-10-07 15:50:45
Autor: kc
Armagiedon c.d....
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał(a):
Wygląda na fałszywe wybicie. Ja wziąłem na fiksie shorta. Jak w
poniedziałek
urośnie, to zamykam.

Dzięki, że mnie trochę uspokoiłeś. Stosujemy różne metody, a doszliśmy do tych samych wniosków. No to do poniedziałku. Aha, moje argumenty za spadkiem są niepodważalne (tak mi się wydaje). Ciekawe, czy rynek się ze mną też zgodzi.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-06 21:22:20
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
[...]

Bo jeżeli mówimy o całościu (od poczatku czerwca do pażdziernika, a nawet w ujęciach rocznych) to Skippy kiedyś ładnie to narysował:

http://ifutures.pl/post21534.html#p21534

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-07 01:19:15
Autor: skippy
Armagiedon c.d....

--

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j6ktjr$pqp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

jak zawsze pójdzie do nieba

Data: 2011-10-07 07:54:58
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
jak zawsze pójdzie do nieba

Albo do piekła ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-06 08:47:08
Autor: Endriu
Armagiedon c.d....
Czas na potężniejsze zadziałanie fibona od kolegi kc.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cb5813d890fbff9c.html

....i czas chyba na połamanie tych katastroficznych linii trendu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7c2fb0ccfd6b0457.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Armagiedon c.d....