Armatura BISK

Data: 2009-03-31 01:21:41
Autor: wolim
Armatura BISK
Znalazłem ciekawe baterie łazienkowe produkowane przez firmę Bisk.
Wyglądają solidnie... mają ceramiczne głowice, perlatory i 5 lat
gwarancji. W komplecie dają chyba nawet korki click-clack.

Design jest, w/g mnie, super. Szczególnie ładna jest seria Nord ze
stali szczotkowanej.

Niestety, jest to dość nowa firma i nie mogę znaleźć opinii na jej
temat w sieci.

Czy ktoś z Was zetknął się z tymi produktami?

Ceny niezłe - baterie w zależności od przeznaczenia od 270 do 350
złotych.

Pozdrawiam,
MW

Armatura BISK