Armia pozbywa się fachowców

Data: 2010-12-03 10:43:13
Autor: utrOne
Armia pozbywa się fachowców
W dniu 2010-12-03 09:52, u2 pisze:
protestują przeciwko zwolnieniu ze służby dwóch starszych
szeregowych kontraktowych tylko dlatego, że służyli w armii... 12 lat.

Pomimo świetnego wyszkolenia, wielokrotnego udziału w misjach
bojowych, zdobytej wiedzy praktycznej, odnoszenia sukcesów, dzięki
którym dowódcy drużyny, plutonu, kompanii pięli się po szczeblach
kariery, są niedocenieni i stają się niepotrzebni.
nie kumam.
jak można być po tym wszystkim, po 12 latach zawodowej służby, w dalszym ciągu STARSZYM SZEREGOWYM.
musiały to być wyjątkowe matoły z jakiejś wiochy.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-03 12:17:02
Autor: Andy Niemczuk
Armia pozbywa się fachowców

"utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:idae3j$24i$1inews.gazeta.pl...

nie kumam.
Takie wyjątkowe matoły z jakiejś wiochy jak ty, to już tak mają.

jak można być po tym wszystkim, po 12 latach zawodowej służby, w dalszym ciągu STARSZYM SZEREGOWYM.

O korpusie szeregowych zawodowych słyszał na tej twojej matołeckiej wiosze?

Data: 2010-12-03 12:21:01
Autor: utrOne
W dniu 2010-12-03 12:17, Andy Niemczuk pisze:

[...]

słyszał.
w dalszym ciągu bez sensu.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-03 13:34:42
Autor: Andy Niemczuk
Armia pozbywa się fachowców

"utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> >>
słyszał.
w dalszym ciągu bez sensu.

A jaki sens ma wojsko, a szczególnie Polskie Wojsko? Bo ja w ciągu dwu lat służby sensu w tym syfie nie zauważyłem.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro
.utr1

Data: 2010-12-03 14:05:34
Autor: utrOne
W dniu 2010-12-03 13:34, Andy Niemczuk pisze:

[...]

a to - to już temat na inny wątek :)

--

Pozdro

Data: 2010-12-03 17:15:18
Autor: u2
Armia pozbywa się fachowców
W dniu 2010-12-03 13:34, Andy Niemczuk pisze:
A jaki sens ma wojsko, a szczególnie Polskie Wojsko? Bo ja w ciągu dwu
lat służby sensu w tym syfie nie zauważyłem.

Si vis pacem para bellum.

Armia pozbywa się fachowców