Arogancja BSA

Data: 2010-01-14 09:16:52
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Arogancja BSA
On 2010-01-14 09:06, olo wrote:
Dostałem pismo z czerwoną pieczęcią PILNE z nagłówkiem zawiadomienie.
Treść zawiadomienia to informacja że w związku z odbywającymi się w
całej Polsce kontrolami przesyłają mi formularz ewidencji oprogramowania
następnie dwie strony z podstawami prawnymi i wyszczególnienie kto może
ponosić odpowiedzialność za naruszanie praw autorskich. Rozumiem że BSA
współpracuje z policją ale taki tryb połajanek i sugestia wypełnienia
jakiejś ewidencji to IMVHO przegięcie prawie na miarę mistrzowskich
dokonań Kruka :( Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na
wniesienie skargi na takich "spamerów"?

MOżesz zeskanować i wywiesić to cudo?

Data: 2010-01-14 09:42:15
Autor: olo
Arogancja BSA
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

MOżesz zeskanować i wywiesić to cudo?
Zeskanuję na pamiątkę :)
Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?

pzdr
olo

Data: 2010-01-14 08:58:21
Autor: Olgierd
Arogancja BSA
Dnia Thu, 14 Jan 2010 09:42:15 +0100, olo napisał(a):

MOżesz zeskanować i wywiesić to cudo?

Zeskanuję na pamiątkę
Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?

O, to już Maciej mnie uprzedził.
Ale ja też proszę, tu masz adres: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-01-18 10:56:31
Autor: Andrzej Lawa
Arogancja BSA
Olgierd pisze:

O, to już Maciej mnie uprzedził.
Ale ja też proszę, tu masz adres: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

Zakładam, że wrzucisz na swoją stronę?

Data: 2010-01-18 10:10:36
Autor: Olgierd
Arogancja BSA
Dnia Mon, 18 Jan 2010 10:56:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

O, to już Maciej mnie uprzedził.
Ale ja też proszę, tu masz adres: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

Zakładam, że wrzucisz na swoją stronę?

Zakładam, że nie sprawdziłeś? ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-01-18 11:22:18
Autor: Andrzej Lawa
Arogancja BSA
Olgierd pisze:
[...]

Sorki, przegapiłem dalszy ciąg wątku... Cóż, ekranik 10cali ;)

Data: 2010-01-14 10:28:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Arogancja BSA
On 2010-01-14 09:42, olo wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

MOżesz zeskanować i wywiesić to cudo?
Zeskanuję na pamiątkę :)
Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?

Może być :-) Wprawdzie jest tam trochę silnych filtrów antyspamowych, ale generalnie działa

Arogancja BSA