Arogancja BSA

Data: 2010-01-14 19:57:01
Autor: op23
Arogancja BSA

Użytkownik "olo" <olekp@o2.pl>

Dostałem pismo z czerwoną pieczęcią PILNE z nagłówkiem zawiadomienie.
Treść zawiadomienia to informacja że w związku z odbywającymi się w całej Polsce kontrolami przesyłają mi formularz ewidencji oprogramowania następnie dwie strony z podstawami prawnymi i wyszczególnienie kto może ponosić odpowiedzialność za naruszanie praw autorskich. Rozumiem że BSA współpracuje z policją ale taki tryb połajanek i sugestia wypełnienia jakiejś ewidencji to IMVHO przegięcie prawie na miarę mistrzowskich dokonań Kruka :( Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na wniesienie skargi na takich "spamerów"?

Jeśli coś tu można zrobić to wysłać analogiczne sugestie np. o rychłym rozwiązaniu BSA z formularzem likwidacyjnym

Arogancja BSA