Arogancja władzy osiąga szczyty.

Data: 2011-01-05 09:56:03
Autor: Marek
Arogancja władzy osiąga szczyty.
Większość wybrańców narodu bardzo wyraźnie pokazuje gdzie ma swoich wyborców. Szef nieudolnego resortu odpowiedzialnego za frustracje setek tysięcy (a może i milionów)jest chroniony przez kolesiów. To wyraźny sygnał dla innych decydentów, że można dalej nic nie robić albo wszystko zdezorganizować i jeżeli tylko zna się prezesa i jest się mu całkowicie oddany to należy spać spokojnie. Tym samym prezes pokazuje gdzie naród może go łaskawie cmoknąć. Chcecie dalej doświadczać tych upokorzeń to dalej gloryfikujcie prezesa i jego partię, która uważa już wszystkich wyborców za zbieraninę głupców, bo nawet dowala maksymalnie swojemu "inteligenckiemu elektoratowi" ten zaś dalej bezmyślnie daje mu ponad 50% poparcie.

--
Marek

Data: 2011-01-05 01:49:56
Autor: Antenka
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.
On 5 Sty, 09:56, Marek <z...@cosmos.xn> wrote:
Wiêkszo¶æ wybrañców narodu bardzo wyra¼nie pokazuje gdzie ma swoich
wyborców. Szef nieudolnego resortu odpowiedzialnego za frustracje setek
tysiêcy (a mo¿e i milionów)jest chroniony przez kolesiów. To wyra¼ny
sygna³ dla innych decydentów, ¿e mo¿na dalej nic nie robiæ albo wszystko
zdezorganizowaæ i je¿eli tylko zna siê prezesa i jest siê mu ca³kowicie
oddany to nale¿y spaæ spokojnie. Tym samym prezes pokazuje gdzie naród
mo¿e go ³askawie cmokn±æ. Chcecie dalej do¶wiadczaæ tych upokorzeñ to
dalej gloryfikujcie prezesa i jego partiê, która uwa¿a ju¿ wszystkich
wyborców za zbieraninê g³upców, bo nawet dowala maksymalnie swojemu
"inteligenckiemu elektoratowi" ten za¶ dalej bezmy¶lnie daje mu ponad
50% poparcie.

--
Marek

Za g³upotê zawsze trzeba zap³aciæ. My¶lê, ¿e z tym 50% poparciem
przesadzi³e¶. Musisz wzi±æ pod uwagê nisk± frekwencjê - 50% Polaków
wcale nie g³osuje - a tak¿e fa³szerstwa wyborcze, w których prym
wiedzie elektorat POlszewickiej szajki - patrz "kupowanie" g³osów
poparcia przez miejscowych bonzów np. we Wa³brzychu, którym ju¿
postawiono zarzuty prokuratorskie i najprawdopodobniej wybory zostan±
powtórzone.

Inn± sprytn± sztuczk± POlszewikow jest pobieranie nieograniczonej
ilo¶ci za¶wiadczeñ o g³osowaniu poza miejscem zameldowania. Tylko tak
siê sk³ada, ¿e oni z jednym za¶wiadczeniem oblatywali wiele lokali
wyborczych, bo nikt (!) nie odbiera³ tych za¶wiadczeñ przed
zag³osowaniem. Tak by³o podczas wyborów prezydenckich 2010'.

Antenka

Data: 2011-01-05 10:00:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-05 09:56, Marek pisze:
[...]

A tak po ludzku - o co ci chodzi? Masz jakieś konkretne zarzuty do konkretnych osób?

Data: 2011-01-05 10:29:49
Autor: CeSaR
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.
A tak po ludzku - o co ci chodzi? Masz jakie¶ konkretne zarzuty do konkretnych osób?

A jaki zarzut trzeba mieæ do szeryfa od infrastruktury, ¿eby go wykopaæ ze sto³ka?
Ma podpaliæ dworzec centralny?
To ze nie ma dróg a je¶li s± to s± w stanie katastrofalnym, to ¿e poci±gi s± takie jakie s± (jecha³e¶ ostatnio - ja mia³em szanse i nie polecam), to ¿e nie ma widoków na jakiekolwiek zmiany  - to wszystko jest ma³o?
Ca³y ten burdel trzyma siê "na lakierze". Prezio gra w pi³eczkê, szefuncio od opozycji ogl±da filmy o zjawiskach atmosferycznych, reszta baranków cierpliwie i z pokor± odbiera swoje sejmowe i ministerialne pensyjki. Przecie¿ to jest jaki¶ pieprzony absurd...

Data: 2011-01-05 11:14:05
Autor: WW
Arogancja władzy osiąga szczyty.
W dniu 2011-01-05 09:56, Marek pisze:
i jeżeli tylko zna się prezesa i jest się mu całkowicie
oddany to należy spać spokojnie.[...]

Tu mam poważne wątpliwości.
Sam się zastanawiałem nad niezatapialnością p. Grabarczyka.
Wyszło mi, ze tylko służby specjalne mają taką moc, aby po tylu numerach nadal zmusić premiera do trzymania p. Grabarczyka na tym konkretnym stołku.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-05 13:16:50
Autor: dK

Użytkownik "Marek" <zxc@cosmos.xn> napisał w wiadomości news:ig1c2j$tqb$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na jesieni wybory. Przekonuj naród, żeby nie głosował na arogantów :)
Ale daruj sobie alternatywę w postaci PiS - 3 mln mieszkań naród też pamięta....

dK

Data: 2011-01-05 05:49:05
Autor: Hans Kloss
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.
On 5 Sty, 13:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Ale daruj sobie alternatywê w postaci PiS - 3 mln mieszkañ naród te¿
pamiêta....

Jakie 3 mln mieszkañ, o czym ty bredzisz? Czy¿by¶ uwierzy³ w
propagandowe klamstwo platfonsiarni?
J-23

Data: 2011-01-05 13:39:29
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-05 13:16, dK pisze:

[...]

i to ze przez 2 lata rzadow PIS wybudowano... 7 km autostrad.

--
the_foe

Data: 2011-01-05 13:45:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ig1opu$ehb$2news.dialog.net.pl...
[...]

Nie zaniżaj. Słyszałem jak Tusk mówił, że pis - ok. 200 km, a sld w 4 lata ok. 600 km. Chyba, że się przesłyszałem.

Data: 2011-01-05 14:13:13
Autor: dK
[...]

więcej. 200 z groszami. kończono to co za SLD zaczęto.
dK

Data: 2011-01-05 05:51:42
Autor: Hans Kloss
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.
On 5 Sty, 14:13, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

wiêcej. 200 z groszami. koñczono to co za SLD zaczêto.
 Taa, wszystko co zrobiono za rz±dów PiS to zas³uga LSD. Natomiast
wszystko co zrobiono za rz±dów platfonsiarni to zas³uga platfonsiarni-
za to wszystko czego nie zrobiono to wina PiS.
No to teraz powa¿nie pytanie- sam jeste¶ idiot± czy za idiotów uwa¿asz
czytelników twoich wynurzeñ?
J-23

Data: 2011-01-05 15:00:35
Autor: cytryna
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.

Na jesieni wybory. Przekonuj naród, ¿eby nie g³osowa³ na arogantów :)

Ale daruj sobie alternatywê w postaci PiS - 3 mln mieszkañ naród te¿

pamiêta....

dK

**********************

Chyba pamiêta oszukañcz± wersjê z GWna. Warto wiêc przypomnieæ orygina³ tego
projektu:

Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwo¶ci &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zak³ada,
¿e ka¿da rodzina powinna dysponowaæ samodzielnym mieszkaniem:
w³asnym b±d¼ wynajmowanym. Nale¿y zatem wybudowaæ w ci±gu
najbli¿szych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkañ. PiS nie obiecuje gruszek
na wierzbie. Tych mieszkañ pañstwo nie bêdzie rozdawa³o. Skoncentruje
siê natomiast na tworzeniu warunków sprzyjaj±cych rozwojowi budownictwa
mieszkaniowego. Bêdzie te¿ wspomagaæ ten rozwój, bo
spo³ecznego problemu niedoboru mieszkañ sam mechanizm
rynkowy nie rozwi±¿e.
Rozmiary wspomagania finansowego ze strony pañstwa bêd± oczywi¶cie
zale¿a³y od sytuacji materialnej konkretnej rodziny.
Prawo i Sprawiedliwo¶æ PROGRAM 2005
76
[...]
Rozmiary wspomagania finansowego ze strony pañstwa bêd± oczywi¶cie zale¿a³y od sytuacji materialnej konkretnej rodziny. Program Prawa i Sprawiedliwo¶ci wyodrêbnia pod tym k±tem trzy g³ówne kategorie budownictwa:
Rynkowe;
Spo³eczne;
Socjalne.
Podstawowym ¼ród³em finansowania proponowanego przez Prawo i Sprawiedliwo¶æ programu mieszkaniowego bêdzie system bankowy &#8211; a kluczowym instrumentem &#8211; dostêpny dla rodzin o niskich i ¶rednich dochodach kredyt hipoteczny. Wspólnym dla wszystkich form budownictwa elementem wsparcia ze strony pañstwa bêdzie uproszczenie niezbêdnych procedur i formalno¶ci, pomoc dla gmin w obs³udze kosztów zad³u¿enia zaci±gniêtego na uzbrojenie terenu, a tak¿e tam, gdzie to mo¿liwe, likwidowanie czynników wp³ywaj±cych na wzrost kosztów budowy i sprzeda¿y 1 metra2 powierzchni u¿ytkowej.

Niestety program ten nie zak³ada³ twardego l±dowania opozycji, nie zak³ada³ wycinania watahy, wygubienia dinozaurów, patroszenia upolowanych przeciwników
re¿imu Tuseka, nie zak³ada³ mordu pospolitego - st±d niechêæ oprychów by³ych
funkcjonariuszy WSI i UB.

Data: 2011-01-05 15:17:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:2de1.00000438.4d247983newsgate.onet.pl...
[...]

I co z tego programu zosta³o zrealizowane? Konkrety proszê. Wkoñcu by³y 2 lata rz±dów.

Data: 2011-01-05 15:03:31
Autor: obserwator
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
> [...]

> funkcjonariuszy WSI i UB.

I co z tego programu zosta³o zrealizowane? Konkrety proszê. Wkoñcu by³y 2 lata rz±dów.

z tego porogramu PO o ktorym pisze cytryna, Donald Peruwianski, zrealizowal
wszystko, wprawdzie w ciagu trzech lat, a nie dwoch - ale sie wyrobil

Data: 2011-01-05 15:42:06
Autor: the_foe
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.

I co z tego programu zosta³o zrealizowane? Konkrety proszê. Wkoñcu by³y
2 lata rz±dów.

zasobni Polacy, ktorzy mieli zdolnosc kredytowa, wiec i tak kupiliby dom/mieszkanie dostali od panstwa zwrot czesci odsetek. Na plazme wystarczylo.

--
the_foe

Data: 2011-01-05 15:40:29
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-05 15:00, cytryna pisze:
[...]

kazdy kto sie choc troche zna na ekonomii wie ze to rowna sie temu ze nie ma na to zrodla dinansowania. Lemming glosujacy na PIS oczywiscie przeczyta ze bank zostanie zmuszony do dania tych pieniedzy. Przeciez wczesniej glosowal na Leppera, to sie przyzwyczail to tezy ze "pieniadze sa w bankach".

--
the_foe

Data: 2011-01-05 15:18:02
Autor: obserwator
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisa³(a):
[...]

co ty znowu tu opowiadasz za bajeczki dla naiwnych i jeszcze Leppera do tego
mieszasz, aby uwydatnic swoja wiedze ekonomiczna?

Banki sa po to aby dawaly kredyty na zakup mieszkan i domow, a nie po to aby bylym funkcjonariuszom i ich potomkom, zapewniac wyjatkowo dobrze miejsca
pracy.

Skoro te banki nie potrafia pracowac dla spoleczenstwa, to znaczy, ze sa
gowniano zarzadzane przez nieudacznikow poskomuszych.

Jeszcze raz podkreslam, w Polsce nic sprawnie nie dziala, bo wladze nadal
sprawuja sluzby i ich potomkowie, ktorzy wywodza sie z najgorszego elementu
ludzkiego. Element ten dostal sie na szczyty, ale droga negatywnego doboru naturalnego
narzuconego przez komunistow.

Data: 2011-01-05 13:37:22
Autor: the_foe
[...]

mierzac skala rozbudowy infrastruktury w Polsce Grabarczyk ma najwieksze sukcesy na tym polu od 1989 roku. Bez watpienia. Kwestia platnosci za autostrady, obwodnice to drugoplanowa sprawa. Przeciez PIS dojdzie do wladzy to zrobi wszytko darmowe. Prawda?

--
the_foe

Data: 2011-01-05 14:10:59
Autor: matusm
Arogancja w³adzy osi±ga szczyty.

U¿ytkownik "Marek" <zxc@cosmos.xn> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig1c2j$tqb$1mx1.internetia.pl...
Wiêkszo¶æ wybrañców narodu bardzo wyra¼nie pokazuje gdzie ma swoich wyborców. Szef nieudolnego resortu odpowiedzialnego za frustracje setek tysiêcy (a mo¿e i milionów)jest chroniony przez kolesiów. To wyra¼ny sygna³ dla innych decydentów, ¿e mo¿na dalej nic nie robiæ albo wszystko zdezorganizowaæ i je¿eli tylko zna siê prezesa i jest siê mu ca³kowicie oddany to nale¿y spaæ spokojnie. Tym samym prezes pokazuje gdzie naród mo¿e go ³askawie cmokn±æ. Chcecie dalej do¶wiadczaæ tych upokorzeñ to dalej gloryfikujcie prezesa i jego partiê, która uwa¿a ju¿ wszystkich wyborców za zbieraninê g³upców, bo nawet dowala maksymalnie swojemu "inteligenckiemu elektoratowi" ten za¶ dalej bezmy¶lnie daje mu ponad 50% poparcie.

-- Marek

Normalka ,wiedza co czynia  w koncu nadal,,,,,,,,,,,
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Arogancja władzy osiąga szczyty.