Arogancja władzy

Data: 2019-08-08 06:36:08
Autor: Runt
Arogancja władzy
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25067506,politycy-tlumacza-loty-z-kuchcinskim-jeden-mowi-o-spoznionym.html#a=66&c=159&s=BoxNewsLink

"Stanisław Piotrowicz, Bogdan Rzońca, Karol Karski - to między innymi ci politycy znajdowali się na listach pasażerów rządowych lotów marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego o statusie HEAD. Powody, dla których politycy podróżowali z marszałkiem, są różne. - Przecież nie ugryzłem siedzenia ani nie popsułem samolotu - mówi w rozmowie z RMF FM poseł Rzońca."

"9 marca na pokładzie podczas lotu z Rzeszowa do Warszawy znalazł się z kolei europoseł PiS Karol Karski. Jak mówił w rozmowie z TVN24, pierwotnie miał wracać samolotem LOT-u, jego start się opóźniał."

"Dwa lub trzy razy z marszałkiem podróżowała także posłanka PiS Krystyna Wróblewska. - W związku z tym, że dostałam zaproszenie od drugiej osoby w państwie, dla mnie to był honor i zaszczyt, że mogłam z panem marszałkiem polecieć - tłumaczyła dziennikarzom Polsat News."

Co za buta! Oto klika kolesi traktujących państwo jak dojną krowę+.

--
Runt

Arogancja władzy