Arogancja władzy

Data: 2020-04-10 21:16:56
Autor: Yogi
Arogancja władzy
https://wyborcza.pl/7,75398,25861336,katastrofa-smolenska-bez-masek-czyli-co-wolno-wladzy-a-innym.html

"Podczas obchodów rocznicy smoleńskiej Jarosław Kaczyński i jego
ministrowie pokazali, że ich przestrzeganie epidemicznych rygorów nie
dotyczy."

Data: 2020-04-10 16:13:01
Autor: Zenek Kapelinder
Arogancja władzy
Ciesz sie pizdziak. Pozarazaja się i wykituja. Jesteś gorzej niż pojebany. Życzysz im jak najgorzej i się martwisz że sobie to zrobią. Ja bez pierdolenia się w dobre obyczaje napisałem że dobrze że premier Anglii zachorował. I że dobrze by było jak by wyszedł ze szpitala że spierdolonym jednym płucem. Za kare mu się to należy. Karę za to że pieniądze bogatych ratował kosztem życia biednych.

Data: 2020-04-11 02:27:12
Autor: Runt
Arogancja władzy
Ciesz sie pizdziak.
zenusiu, znów nażarłeś sie trutki na szczury i misio ci się objawił? ;-)
Pozarazaja się i wykituja.
no widzisz zenusiu, łażenie po śmietnikach może być groźne!
Jesteś gorzej niż pojebany.
nie wiem jak jest "pojebany" misio, ale w porównaniu do ciebie to wybitny intelekt.
Życzysz im jak najgorzej i się martwisz że sobie to zrobią.
nie wiem co i komu  zyczy misiu ale ja ci życzę zenusiu byś stanął nad dołem z wapnem. tak jak kiedyś życzyłeś innym. możesz też skoczyć na łeb z rusztowania. miłego lotu zenusiu.
Ja bez pierdolenia się w dobre obyczaje
zenusiu, to, że jesteś chamem, kmiotem i bydlakiem wie każdy. na *.budowlane również.
napisałem że dobrze że premier Anglii zachorował.
zenusiu, dobrze będzie jak tobie to sie przytrafi.
I że dobrze by było jak by wyszedł ze szpitala że spierdolonym jednym płucem.
zenusiu, dobrze by było gdybyś ty "wyszedł" bez obu. w czarnym worku. miłe zenusiu? podoba ci sie wizja końca twego podłego żywota?
No zenusiu! keep smile! przykre dla ciebie może być to, że nie dowiesz się czy jedynie słuszny został wybrany prezydentem. usmiech zenusiu!
Za kare mu się to należy.
to co tobie się należy to dół z wapnem.
miłe zenusiu, ty ub-ecka kanalio?
Karę za to że pieniądze bogatych ratował kosztem życia biednych.
zenusiu, jesteś tak samo durnowaty jak niektórzy Angole tutaj.

nie śpisz po nocach (01:13) - już wiesz, że to łupanie w mostku to nie zawał.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 07:26:22
Autor: Zenek Kapelinder
Arogancja władzy
Jak prawdziwy peowiec pizdziak vel runt dziura w dupie kradniesz. ty masz lepsze niż radzieckie korzenie. Oni mówili  że co więcej warte niż wesz to w kieszeń bierz.

Data: 2020-04-11 17:09:09
Autor: R u n t
Arogancja władzy
W dniu 2020-04-11 o 16:26, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Jak prawdziwy peowiec pizdziak vel runt dziura w dupie kradniesz.
zenusiu, to, że okradałes kontenery PCK wie każde dziecko na twoim zadupiu. zenusiu, każdy PRL-owski budowlaniec to złodziej. na rusztowanie marsz! do kielni! marsz! GO! GO! go! DO ROBOTY LENIU!
ty masz lepsze niż radzieckie korzenie.
zenusiu, nie moja wina ze nie amsz korzenia a tylko fistaszek.
Oni mówili  że co więcej warte niż wesz to w kieszeń bierz.
no widzisz zenusiu! z kim przestajesz takim się stajesz!
do roboty leniu! koty dokarmiać! ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 09:01:44
Autor: Zenek Kapelinder
Arogancja władzy
Nie przestaje z tobą pizdziak vel runt dziura w dupie. Nigdy nie zostanę takim śmieciem jakim ty jesteś.

Data: 2020-04-12 18:02:47
Autor: R u n t
Arogancja władzy
W dniu 2020-04-11 o 18:01, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Nie przestaje z tobą
zenusiu, dla mnie jesteś internetowym śmieciem z kompleksem małego fiutka. taka mała komusza gnida oderwana od partyjnego cycka.

pizdziak vel runt dziura w dupie.

jak buteleczka kefiru, wciąż siedzi twardo? ;-)))

Nigdy nie zostanę takim śmieciem jakim ty jesteś.
zenusiu, śmieciem to jesteś od urodzenia.

we wtorek melduj sie zenusiu na budowie! oczywiście wczesniej zrób obchód śmietników i wyżryj kocie żarcie z tacek.
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-12 09:45:22
Autor: Zenek Kapelinder
Arogancja władzy
Wymyśl pizdziak vel runt dziura w dupie jakieś własne teksty.. A jak używasz cudzych to podawaj kto je wymyślił. Inaczej jesteś jak cała jelopozycja śmieciem złodziejem.

Data: 2020-04-12 23:34:15
Autor: R u n t
Arogancja władzy
W dniu 2020-04-12 o 18:45, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Wymyśl pizdziak vel runt dziura w dupie
zenusiu, to przykre że masz poharataną kiszke stolcowa ale to był twój wybór. czy miales z tego jakąs przyjemność gdy ci lodzik zapakował w nia zakreconą butelkę kefiru?
jakieś własne teksty.
zenusiu, rozumiem, że nie masz czau bo zapier...sz na rusztowaniu. nie oczekuje zenusiu bys wymyślił coś mądrego bo jesteś genetycznym przygłupem z IQ <70.
A jak używasz cudzych to podawaj kto je wymyślił.
przecież ty zenusiu ich nie wymyśliłeś więc i tantiemy ci się nie należą. czyżbyś zenusiu domagał się kasy za coś co nie jest twoje?
Inaczej jesteś jak cała jelopozycja śmieciem złodziejem.
zenusiu inaczej myślący, mało mnie obchodzą twoje jęki i płacze.
jesteś zenusiu śmieciem, ludzkim odpadem, kanalią i podłym gnojem.
widzisz zenusiu, jak cię ubóstwiam! smacznego jaja zenusiu! ;-)
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-13 06:58:16
Autor: Zenek Kapelinder
Arogancja władzy
Żałosny jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie jak sprane stare majtki z pęknięta gumką.

Data: 2020-04-14 07:00:49
Autor: Runt
Arogancja władzy na rusztowaniu
Żałosny jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie
zenusiu, miło widzieć cię w zdrowiu fizycznym i umysłowym.
nie cierpisz na dolegliwości jatrogenne tylko jesteś zdrowym głąbem!
jak sprane stare majtki z pęknięta gumką.
zenusiu, twoje osrane kalesony to twój problem.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 01:21:49
Autor: A. Filip
Arogancja władzy
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
[...]

Dostaną Nagrodę Darwina?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 02:27:17
Autor: Runt
Arogancja władzy
W dniu 2020-04-11 o 01:21, debil A. Filip pisze:
[...]

ty pchasz sie na "puliucera"? ;-0)))

--
Runt

All's well that ends well.

[...]