Arrival

Data: 2017-02-02 16:51:21
Autor: Ghost

Data: 2017-02-03 14:06:01
Autor: Titus Atomicus

Data: 2017-02-04 09:04:20
Autor: Ghost

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-1717C4.14060103022017@node2.news.atman.pl...

In article <5893557a$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <na@drzewo.pl> wrote:

Wielowymiarowe DNO

Dziękuję za uwagę

P.S. Jeszcze gorzej niż Interstellar

No co ty???
:-(

Jeśli Interstellar Ci się podobał, to ten też Ci przypasuje. Filmy mają bardzo wiele wspólnego.

Data: 2017-02-09 10:20:35
Autor: the_foe
Arrival

"Ghost" <na@drzewo.pl> wrote:

[...]

Interstellar mnie się bardzo podobał, a Arrival słabe jest. Nawet aktorzy nie dają rady, chyba Adams nie jest przyzwyczajona do green roomu.

--
@foe_pl

Data: 2017-03-23 23:11:54
Autor: Titus Atomicus
Arrival - Nowy Poczatek (2016)
Witam,
https://en.wikipedia.org/wiki/Arrival_%28film%29
https://www.youtube.com/watch?v=8QMATxqe-DM

Tutaj ciekawy watek nt. tego filmu na filmwebie:
http://www.filmweb.pl/film/Nowy+pocz%C4%85tek-2016-712896/discussion/SPOI
LERY+Dyskusja%3A+G%C5%82%C3%B3wny+zwrot+akcji%2C+hipoteza+naukowa%2C+o+ty
m%2C+co+mog%C5%82o+zagra%C4%87+lepiej+ni%C5%BC+zagra%C5%82o,2836419

Interstellarowi to imho nie dorownuje. Juz w trakcie seansu irytowaly mnie niekonsekwencje w scenariuszu... Poza tym - scenografia osiagnela punkt kulminacyjny juz na poczatku filmu - znaczy 'jaja obcych we mgle'.

Do czego jeszcze moznaby sie przyczepic?
Ladowanie obcych na Grenlandii, Sierra Leone czy w Sudanie. Ci obcy musieli miec chyba slaby research. Ciekawe co wymodzili lingwisci z tamtych krajow.

No i Sudan w osi zla wraz z Chinami i Rosja...
Niby ten sojusz calkiem realny, ale... Sudan, owszem wojskowa dykatura, ale co oni moga militarnie w starciu z jajami obcych?

Tak czy siak 7/10
--
TA

Data: 2017-02-09 10:21:55
Autor: the_foe
Arrival
W dniu 2017-02-02 o 16:51, Ghost pisze:
Wielowymiarowe DNO

bez przesady dałbym 5/10

Dziękuję za uwagę

P.S. Jeszcze gorzej niż Interstellar

IMO najlepszy s-f ostatnich lat. 7.5/10

--
@foe_pl

Data: 2017-02-10 09:55:33
Autor: Ghost
Arrival

Użytkownik "the_foe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7hcbi$b53$2@node2.news.atman.pl...

Dziękuję za uwagę

P.S. Jeszcze gorzej niż Interstellar

IMO najlepszy s-f ostatnich lat. 7.5/10

Za tego robota (i nie tylko) dałbym nawet 100000/10, opatronk....

Arrival