Art. 1 kk par. 2

Data: 2014-02-10 11:38:39
Autor: Kapibara
Art. 1 kk par. 2
Dnia Mon, 10 Feb 2014 11:25:55 +0100, Jacek napisał(a):

Art. 1 par. 2 kodeksu karnego mówi, że "Nie stanowi przestępstwa czyn zabroniony, którego społeczna szkodliwość jest znikoma."

Nie stosowanie się do PoRD podlega pod kodeks wykroczeń, więc czemu
przywołujesz kodeks karny?

Data: 2014-02-10 12:12:50
Autor: Jacek
Art. 1 kk par. 2
W dniu 2014-02-10 11:38, Kapibara pisze:
Nie stosowanie się do PoRD podlega pod kodeks wykroczeń, więc czemu
przywołujesz kodeks karny?
OK. W porządku. Sąsiad policjant też mnie oświecił, że oni nie są od bezpieczeństwa ani porządku tylko od paragrafów.
Jacek

Data: 2014-02-10 14:48:57
Autor: Andrzej Lawa
Art. 1 kk par. 2
W dniu 10.02.2014 12:12, Jacek pisze:
[...]

Tobie natomiast czytanie ze zrozumieniem sprawia straszliwe problemy.

Data: 2014-02-10 20:35:28
Autor: Jacek
Art. 1 kk par. 2
W dniu 2014-02-10 14:48, Andrzej Lawa pisze:
Tobie natomiast czytanie ze zrozumieniem sprawia straszliwe problemy.
Wiem, wiem Andrzeju. Ty czasem coś mądrze napiszesz, ale często lubisz jakiegoś "nieszczęśnika" obsobaczyć, jak nie za czytanie bez zrozumienia, to za kodowanie, albo pisanie nad/pod cytatem ;-)
Ale dzięki temu grupy nie zamierają......
Jacek

Art. 1 kk par. 2