Data: 2009-08-21 23:25:53 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Art. 180 K.C. i jego interpretacja... | |
Barrt wrote:
Planujemy przejść na system przyjmowania napraw poprzez "karty Rozumiem, że klient nie ma wyjścia? Tylko ta formułka i żadna inna? W takim razie, w moim przekonaniu, mieści się to w ramy niedozwolonej klauzuli umownej, gdyż niezależnie od interpretacji art. 180, wymuszasz na kliencie oświadczenie działające na jego niekorzyść. M. |
|
Data: 2009-08-21 14:45:03 | |
Autor: Barrt | |
Art. 180 K.C. i jego interpretacja... | |
No dobrze, jak więc powinna brzmieć owa formułka, żeby była
odpowiednia? Chociaż moim zdaniem klient nie jest zmuszany do korzystania z naszego serwisu, więc skoro warunki mu nie odpowiadają i nie godzi się na owe postanowienia, to droga wolna - są inne punkty w mieście. Czy należałoby po prostu wtedy dodać coś w stylu: "korzystanie z usług serwisu związane jest z zaakceptowaniem powyższego postanowienia" i podpis "zgadzam się na w/w warunki, Jan Kowalski"? |
|
Data: 2009-08-21 23:54:13 | |
Autor: games | |
Art. 180 K.C. i jego interpretacja... | |
Barrt pisze:
No dobrze, jak więc powinna brzmieć owa formułka, żeby była Jesli nie zalezy ci na klientach i masz za duzo kasiory i roboty to napisz "nie podoba sie to wypierdalaj do innego serwisu" |
|
Data: 2009-08-22 14:04:32 | |
Autor: tg | |
Art. 180 K.C. i jego interpretacja... | |
"games" <games@games.home.pl> wrote in message news:4a8f1787$1news.home.net.pl...
Jesli nie zalezy ci na klientach i masz za duzo kasiory i roboty to napisz "nie podoba sie to wypierdalaj do innego serwisu" pieprzysz, zalezy mu na klientach, ale jezeli ktos zostawia rower na miesiac, nie placi za naprawe, blokuje nim miejsce ktorego autor watku nie ma to chyba ma prawo zainteresowac sie jak ograniczyc takie sytuacje chyba nie problem zadzwonic w ciagu miesiaca do warsztatu i sie dogadac? |
|
Data: 2009-08-23 14:16:10 | |
Autor: Barrt | |
Art. 180 K.C. i jego interpretacja... | |
On 22 Sie, 15:04, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:
"games" <ga...@games.home.pl> wrote in message Dokładnie o takie sytuacje mi chodzi. Przez nieodebrane naprawy uczciwi klienci często muszą dłużej czekać... |
|