[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...

Data: 2010-03-15 15:56:40
Autor: nootropil
[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...
....1) na przejezdzie kolejowym, na przejezdzie tramwajowym, na skrzyżowaniu oraz w odległosci
mniejszej niż 10 m od przejazdu lub skrzyżowania

Jak nalezy liczyc te 10 metrow od skrzyzowania? Znalazlem jedna definicje ktora wydaje mi sie byc sensowna ale niestety nie mam zrodla - czy jest to okreslone w jakims rozporzadzeniu? Oto definicja: Obręb skrzyżowania liczy się 10 m od punktu przejścia linii prostej krawężnikowej w łuk.

--
nootropil

Data: 2010-03-15 16:18:33
Autor: Michał
[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...
linii prostej krawężnikowej
        ^^^^^^^

Rzadko się spotykam z takim krawężnikiem

Data: 2010-03-15 16:22:39
Autor: Icek
[...]

kiedys mnie obwinili za takie tam pierdoly gdzie trzeba liczyc metry.

strasznik zeznal, ze oni sa po kursie oceny odleglosci na oko i ze jak on
oceni, ze jest mniej to daje mandat ;)

a powolany biegly powiedzial, ze to nie takie proste bo mozna liczyc np. po
planach (odczytac z planow) ale kierowca ich nie ma, mozna przyjac kreski
pod sygnalizatorem, mozna przyja slupek sygnalizatora a rownie dobrze mozna
przyjac koniec pasow przejscia dla pieszych

generalnie auto ma nie zaslaniac tego co ma byc widac czyli musi byc
zaparkowane bezpiecznie

Na koncu i tak jest, ze musi tez zachowac 10 metrow od przejacia wiec
latwiej liczyc od pasow.

Tylko co w przypadku gdy skrzyzowanie jest 3 ramienne i parkujesz w miejscu
gdzie nie ma 4 drogi. Nie ma ani pasow, ani zagiecia kraweznika.

Icek

Data: 2010-03-15 18:59:25
Autor: neelix

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:hnlimc$q1a$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ten strażnik to pustak.

[...]

Ciepło, ciepło. :-)
neelix

Data: 2010-03-15 18:57:41
Autor: neelix

Użytkownik "nootropil" <adres@nie.prawdziwy> napisał w wiadomości news:hnli04$30v$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie. Poczytaj co to jest skrzyżowanie, narysuj sobie to mniej więcej będziesz wiedział.
neelix

Data: 2010-03-15 23:36:55
Autor: Ghost

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnlsjh$qts$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dawno juz tu jestes? Kiedys, jak czesciej zagladalem mniej bylo takich dziwakow.

Data: 2010-03-16 10:01:02
Autor: fv
Ghost wrote:
[...]

Ponad rok. Uaktywnił się w okolicach wprowadzenie obowiązkowych świateł przez cały rok.

To jest taka grupa, że trudno odróżnić trolla od zwykłego głupka. (nikogo konkretnego nie mam na myśli)

--
fv

Data: 2010-03-16 11:48:18
Autor: neelix

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:hnnhfs$a7p$1inews.gazeta.pl...
Ghost wrote:
[...]

Ale można odróżnić człowieka myślącego od pustaka(nikogo konkretnego nie mam na myśli). A chociaż wiesz ile ponad rok? No i kolejny co mało wie a głos zabiera(nikogo konkretnego nie mam na myśli). ;-) A teraz na poważnie. Skoro nie jesteś trolem i głupkiem to powinieneś znać odpowiedź i jej udzielić, a nie dla ukrycia własnej niewiedzy robić prymitywne wycieczki do kogoś kto wskazuje drogę i naprowadza na ślad.
neelix

Data: 2010-03-16 11:40:47
Autor: neelix

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnmcr9$ucf$1mx1.internetia.pl...

[...]

I ignorantów, ale nie jest to komentarz do autora wątku.
neelix

Data: 2010-03-16 11:53:26
Autor: Ghost

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnnnt4$s4m$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

I ignorantów

Gratuluje szczerosci i dystansu do siebie.

Data: 2010-03-16 12:02:15
Autor: neelix

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnno09$430$1mx1.internetia.pl...

[...]

Pokazałeś, że brakuje Ci samokrytyki.
neelix

Data: 2010-03-16 12:30:45
Autor: Ghost

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnnp5d$t3h$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Bynajmniej.
BTW odnosze wrazenie graniczace z pewnoscia, ze znaczenie slowa "ignorant" jest Ci obce.

Data: 2010-03-16 14:59:30
Autor: neelix

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnnq67$cl1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przynajmniej tyle dobrze, że je znasz. Najlepiej skończ te pyskówki. Błyśnij wiedzą i odpowiedz koledze, a jak nie wiesz to lepiej milcz. Mnie poziom piaskownicy nie interesuje.
neelix

Data: 2010-03-16 17:27:17
Autor: Ghost

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hno30v$2j3$1atlantis.news.neostrada.pl...

Mnie poziom piaskownicy nie interesuje.

Znow klamiesz.

Data: 2010-03-16 18:05:45
Autor: neelix

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnobi8$mf8$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hno30v$2j3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mnie poziom piaskownicy nie interesuje.
Znow klamiesz.

Ghost, znikaj. Do piaskownicy.
neelix

Data: 2010-03-16 19:13:22
Autor: neelix

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnogu9$vpq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeszcze tu straszysz? Znikaj i nie wracaj! Do piaskownicy!
neelix

Data: 2010-03-17 09:00:12
Autor: Ghost

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnohsu$n77$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Byles z tym u lekarza?

Data: 2010-03-18 10:29:13
Autor: neelix

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnq27e$omd$1mx1.internetia.pl...

[...]

Do piaskownicy, dzieciaku! Znikaj!
meelix

[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...