[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...

Data: 2010-03-15 16:22:39
Autor: Icek
[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...
...1) na przejezdzie kolejowym, na przejezdzie tramwajowym, na
skrzyżowaniu
oraz w odległosci
mniejszej niż 10 m od przejazdu lub skrzyżowania

Jak nalezy liczyc te 10 metrow od skrzyzowania? Znalazlem jedna definicje
ktora wydaje mi sie byc sensowna ale niestety nie mam zrodla - czy jest to
okreslone w jakims rozporzadzeniu? Oto definicja: Obręb skrzyżowania liczy
się 10 m od punktu przejścia linii prostej krawężnikowej w łuk.

kiedys mnie obwinili za takie tam pierdoly gdzie trzeba liczyc metry.

strasznik zeznal, ze oni sa po kursie oceny odleglosci na oko i ze jak on
oceni, ze jest mniej to daje mandat ;)

a powolany biegly powiedzial, ze to nie takie proste bo mozna liczyc np. po
planach (odczytac z planow) ale kierowca ich nie ma, mozna przyjac kreski
pod sygnalizatorem, mozna przyja slupek sygnalizatora a rownie dobrze mozna
przyjac koniec pasow przejscia dla pieszych

generalnie auto ma nie zaslaniac tego co ma byc widac czyli musi byc
zaparkowane bezpiecznie

Na koncu i tak jest, ze musi tez zachowac 10 metrow od przejacia wiec
latwiej liczyc od pasow.

Tylko co w przypadku gdy skrzyzowanie jest 3 ramienne i parkujesz w miejscu
gdzie nie ma 4 drogi. Nie ma ani pasow, ani zagiecia kraweznika.

Icek

Data: 2010-03-15 18:59:25
Autor: neelix

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:hnlimc$q1a$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ten strażnik to pustak.

[...]

Ciepło, ciepło. :-)
neelix

[PoRD] Art. 49. 1. Zabrania sie zatrzymania pojazdu...