[wAw] [SPAM] Arthton complex w dobrej cenie - promocja w aptece

Data: 2011-05-13 09:03:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
[wAw] [SPAM] Arthton complex w dobrej cenie - promocja w aptece
Dzień dobry Grupo :)

Nieco spamu, ale naprawdę warto. W "Aptece za grosze" jest jakaś promocja czy coś i Arthron Complex kosztuje ~80PLN zamiast 113 PLN. Na pewno promocja działa to DZISIAJ. Ja kupowałem w centrum.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-14 09:06:12
Autor: geos
kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

ile tabletek? bo na allegro z apteki 90 tabsów kosztuje 65 + wysyłka.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-14 09:11:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
[wAw] [SPAM] Arthton complex w dobrej cenie - promocja w aptece 14/05/2011

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iql9fb$1me$1inews.gazeta.pl...
[...]

Cholera przestawiła mi się data! Kupowałem dzisiaj tj. 14/05/2011!