Artur AriR1 Babice

Data: 2010-11-10 13:11:00
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
Artur AriR1 Babice
ma kto艣 jakie艣 namiary na niego ?

to poprosz臋

KJ

Data: 2010-11-10 13:18:56
Autor: gildor
Artur AriR1 Babice
KJ Si艂a S艂贸w pisze:
ma kto艣 jakie艣 namiary na niego ?

to poprosz臋

ma, ale on ju偶 nie w Babicach, a na W艂ochach siedzi. Latarnika 5 bodaj偶e.
fon mailem leci.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-11-10 13:19:14
Autor: gildor
Artur AriR1 Babice
gildor pisze:
KJ Si艂a S艂贸w pisze:
ma kto艣 jakie艣 namiary na niego ?

to poprosz臋

ma, ale on ju偶 nie w Babicach, a na W艂ochach siedzi. Latarnika 5 bodaj偶e.
fon mailem leci.

aha, i nie Artur tylko Arek

Data: 2010-11-10 13:19:54
Autor: gildor
Artur AriR1 Babice
gildor pisze:
fon mailem leci.

e, a ten mail to nie fake czasem?

Data: 2010-11-10 13:23:45
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
Artur AriR1 Babice
W dniu 2010-11-10 13:19, gildor pisze:

e, a ten mail to nie fake czasem?

jasne ze fake, przez facebooka mi podrzuc co ?

bo tu to mam tylu fanow ze podam raz i sie nie opedze

KJ

Data: 2010-11-10 12:26:48
Autor: AZ
Artur AriR1 Babice
On 2010-11-10, KJ Si艂a S艂贸w <KJ@noway.com> wrote:
e, a ten mail to nie fake czasem?

jasne ze fake, przez facebooka mi podrzuc co ?

Ech ta dzisiejsza mlodziez, tylko facebook i facebook...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-10 13:42:11
Autor: gildor
Artur AriR1 Babice
KJ Si艂a S艂贸w pisze:
W dniu 2010-11-10 13:19, gildor pisze:
e, a ten mail to nie fake czasem?

jasne ze fake, przez facebooka mi podrzuc co ?

tak zrobi艂em

bo tu to mam tylu fanow ze podam raz i sie nie opedze

no no, szczeg贸lnie jednego.

Data: 2010-11-10 13:48:48
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
Artur AriR1 Babice
W dniu 2010-11-10 13:42, gildor pisze:

no no, szczeg贸lnie jednego.

kto by liczyl, wazne ze wszyscy na skuterach.

KJ

Data: 2010-11-10 14:55:47
Autor: Tytus z fabryki
Artur AriR1 Babice
Siemka

*** "KJ Si砤 S丑w"
kto by liczyl, wazne ze wszyscy na skuterach.

Masz cos do skutow, peknieta ramo???

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-10 15:03:24
Autor: KJ Si砤 S丑w
Artur AriR1 Babice
W dniu 2010-11-10 14:55, Tytus z fabryki pisze:

Masz cos do skutow, peknieta ramo???

Masz cos do fabrycznie nowych ram, kierowco zoltej  gleboogryzarki ?

KJ

Data: 2010-11-10 15:20:07
Autor: Tytus z fabryki
Artur AriR1 Babice
Siemka

*** "KJ Si砤 S丑w"
 kierowco zoltej  gleboogryzarki ?

O sorry - jak zolte stalo sie glebogryzarka to juz nie kierowalem...cieknaca lago

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-10 16:37:04
Autor: KJ Si砤 S丑w
Artur AriR1 Babice
W dniu 2010-11-10 15:20, Tytus z fabryki pisze:

> O sorry - jak zolte stalo sie glebogryzarka to juz nie kierowalem...cieknaca
> lago

Juz dawno mi z lagi nie cieknie, nie musze wozic sie "ze skrzydelkami" na baku... wachaczu spalin.

KJ

Artur AriR1 Babice