Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia

Data: 2009-05-06 23:27:00
Autor: Rafał Wawrzycki
Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia
Dnia 06 maj 2009 w liście [news:e52301f1-c602-49e8-9d4c-
80ccc115ca29@m24g2000vbp.googlegroups.com] cayco [krzysztof.kajkowski@gmail.com] napisał(a):

Witam po długiej przerwie!
Omijajcie to coś. Nie warto tracić zdrowia, czasu i pieniędzy.

A to nie można się było odezwać gdzieś do znajomego serwisu? Albo samemu pomajstrować? Ha?

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-05-06 22:31:52
Autor: cayco
On 6 Maj, 23:27, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
Dnia 06 maj 2009 w liście [news:e52301f1-c602-49e8-9d4c-
80ccc115c...@m24g2000vbp.googlegroups.com] cayco
[krzysztof.kajkow...@gmail.com] napisał(a):

Witam po długiej przerwie!

Siema Rafał :)

> Omijajcie to coś. Nie warto tracić zdrowia, czasu i pieniędzy.

A to nie można się było odezwać gdzieś do znajomego serwisu? Albo
samemu pomajstrować? Ha?

No i mnie to teraz czeka... Ale od czasu kiedy urodził się junior, że
tak powiem, trochę nie mam czasu :) A co do serwisu - szukam czegoś
poza Centrum bo ciężko tam się dostać i wydostać po pracy. Kolega
mówił, że coś fajnego jest w Piastowie.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Data: 2009-05-07 13:38:56
Autor: KuFeL
cayco pisze:
[...]

za czasow pomieszkiwania w Nowej Iwicznej korzystalem z serwisu garazowego na Zimowej, bodajze 50. Gosc pasjonat, a do tego "naprawil" rower ktorego w ski teamie 3 razy serwisowalem(bo tam kupilem) i mowili ze wszystko ok.

A problemem byl rozciagajacy sie lancuch. Po wymianie wszystko hula do dzis.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-07 08:12:04
Autor: irackman
Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opin ia

Hej,

Dawno tu nie wpadałem ale chciałbym podzielić się z Wami opinią o
serwisie rowerowym "Artur Jurewicz Naprawa Rowerów" - ul. Potrzebna
2,
Warszawa-Włochy.

Słowa kluczowe: naciągacz, oszust, ma w dupie klientów, omijać z
daleka

Hej Krzychu!
Zadzwoniłbyś, wpadłbym do stolicy, jedynkę właścicielowi wytłukło by
się do końca i rower za friko zabrało z "serwisu" ;-)

Data: 2009-05-08 10:20:01
Autor: cayco
On 7 Maj, 17:12, irackman <witczak.tom...@gmail.com> wrote:

Hej Krzychu!
Zadzwoniłbyś, wpadłbym do stolicy, jedynkę właścicielowi wytłukło by
się do końca i rower za friko zabrało z "serwisu" ;-)

Powiem kiedy to wpadniemy "bez okazji" ;)

Krzysiek

Data: 2009-05-08 15:59:57
Autor: Rafał Wawrzycki
Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia
Dnia 07 maj 2009 w liście [news:9df8ca87-d9f4-4ff5-9e18-
f9a3195e2f39@e24g2000vbe.googlegroups.com] cayco [krzysztof.kajkowski@gmail.com] napisał(a):

No i mnie to teraz czeka... Ale od czasu kiedy urodził się junior, że
tak powiem, trochę nie mam czasu :)

A tak. To prawie zawsze tak się kończy :)

A co do serwisu - szukam czegoś
poza Centrum bo ciężko tam się dostać i wydostać po pracy. Kolega
mówił, że coś fajnego jest w Piastowie.

Nie pomogę niestety, nie moje rejony.

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia