Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia

Data: 2009-05-07 00:04:07
Autor: Titus Atomicus
Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia
In article <e52301f1-c602-49e8-9d4c-80ccc115ca29@m24g2000vbp.googlegroups.com>,
 cayco <krzysztof.kajkowski@gmail.com> wrote:

Jakbym wcześniej wiedział, że to właściciel to bym tam roweru nie
zostawił - brudny, nieogolony, bez połowy jedynki, w jakimś dresiku.

Ojej, to ty masz w komorce videorozmowy?

Omijajcie to coś. Nie warto tracić zdrowia, czasu i pieniędzy.

A w koncu zaplaciles czy nie?

TA

Data: 2009-05-06 22:29:19
Autor: cayco
Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opin ia
On 7 Maj, 00:04, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<e52301f1-c602-49e8-9d4c-80ccc115c...@m24g2000vbp.googlegroups.com>,

 cayco <krzysztof.kajkow...@gmail.com> wrote:
> Jakbym wcześniej wiedział, że to właściciel to bym tam roweru nie
> zostawił - brudny, nieogolony, bez połowy jedynki, w jakimś dresiku.

Ojej, to ty masz w komorce videorozmowy?

Nie :) Widziałem go jak oddawałem rower ale mi przez myśl nie
przeszło, że może być "właścicielem" czegokolwiek większego od swoich
kapci.

> Omijajcie to coś. Nie warto tracić zdrowia, czasu i pieniędzy.

A w koncu zaplaciles czy nie?

Zapłaciłem ale mniej - chciałem jednak odzyskać rower i szkoda mi było
nerwów i czasu. Wydaje mi się że przynajmniej wycentrowali koła
(patrząc "na oko") i porozkręcali piasty (bo się smar wylewa :).

Pozdrawiam!

Krzysiek

Artur Jurewicz Naprawa Rowerów, Warszawa - opinia