Artystka Nieznalska uniewinniona

Data: 2009-06-04 06:58:57
Autor: Grzegorz Z.
Artystka Nieznalska uniewinniona
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6687517,Sad_o__Pasji___Nieznalska_niewinna.html

Znaczy się czczone jako relikwie po wielu katedrach napletki
legendarnego Jeszu z Nazaretu nie wzięły się "z powietrza" -
stwierdził sąd.

Data: 2009-06-04 07:55:58
Autor: mrdevilyn
Artystka Nieznalska uniewinniona
No cóz, jej wyczyny dawno już przebił artysta palikot z gumowym
tuskiem w łapie
J-23

Data: 2009-06-04 18:32:50
Autor: {heÂŽsk}
Artystka Nieznalska uniewinniona
On Thu, 4 Jun 2009 06:58:57 -0700 (PDT), "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Znaczy się czczone jako relikwie po wielu katedrach napletki
legendarnego Jeszu z Nazaretu nie wzięły się "z powietrza" -
stwierdził sąd.

 ciekaw jestem co bys powiedzial gdyby ktos namalowal
 plakat na ktorym leninowi ucinaja jajca sierpem ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-05 07:18:07
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> stwierdził sąd.

 ciekaw jestem co bys powiedzial gdyby ktos namalowal
 plakat na ktorym leninowi ucinaja jajca sierpem ;o)))

hehehehe dobre!

Artysta z was!

Data: 2009-06-05 17:01:13
Autor: raff
[...]

Lepszy bylby Sw. Jerzy obcinajacy leb Joannie Senyszyn. Sw. Jerzy obcinal glowy smokom.

R.

Artystka Nieznalska uniewinniona