Arytmetyka

Data: 2010-07-07 07:22:54
Autor: Jacek
Arytmetyka
Jarek miał 46 złotych i 99 groszy. Bronek o 12,81% więcej. Oblicz ile pieniędzy miał Bronek?
(odp. 53,01 zł)
Tak więc kandydat PO dostał o 12,81% głosów więcej od kandydata PiS.
Jacek

Data: 2010-07-07 07:36:10
Autor: jadrys
Arytmetyka
  W dniu 2010-07-07 07:22, Jacek pisze:
[...]

Stanowczo za dużo oni mieli tych pieniędzy jak na mój gust... Te gnojki przeszli do drugiej tury tylko przez to że byli uprzywilejowani.

Data: 2010-07-07 16:40:27
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-07 07:22, Jacek wrote:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Ale manipulant! Arytmetyka platfusiana!
Mialbys racje cwancyku, gdyby bobr
otrzymujac 53,01 'zlotych' otrzymal
cala 100%-centowa pule!
Ale dostal tylko tej puli 53,01%!
A zatem, skoro z tej puli Kaczynski dostal
46,99%, to Bubr Maria Bronislaw von Budaruski
uzyskal przewage az 3,1%! Nie nie, nie 6,2%,
ale wlasnie 3,1%. Jesli masz watpliwosci,
to spytaj sie jakiegos osmioklasisty, to ci
to lopatologicznie wyjasni, umyslowy pantofelku
i goowniany politruku POski!

Data: 2010-07-07 07:58:57
Autor: zbig
Arytmetyka
On 2010-07-07 07:22, Jacek wrote:> Jarek mia 46 z otych i 99 groszy. Bronek o 12,81% wi cej. Oblicz ile
> pieni dzy mia Bronek?
> (odp. 53,01 z )
> Tak wi c kandydat PO dosta o 12,81% g os w wi cej od kandydata PiS.
> Jacek

-- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Kurwa przestań cymbale.Nie dość , ze nierób to jeszcze nieuk.
Komorowski zwyciężył z przewagą 6 punktów procentowych, innymi słowy,
w tym konkretnym przypadku otrzymał o 12% więcej głosów. Za twoje 3..1
% nie przysługuje nawet promocja do 4 klasy a co najwyżej przywilej
błaźnienia sie na PSP.

Data: 2010-07-07 17:08:50
Autor: RedLite
Arytmetyka
W dniu 2010-07-07 16:58, oskarżony *zbig* zeznał co następuje:

Kurwa przestań cymbale.Nie dość , ze nierób to jeszcze nieuk.
Komorowski zwyciężył z przewagą 6 punktów procentowych, innymi słowy,
w tym konkretnym przypadku otrzymał o 12% więcej głosów.

Bronek dostał 9mln, Kaczor 8mln. Przewaga Komorowskiego to jest różnica w liczbie oddanych głosów na poszczególnych kandydatów, dzielona przez ogólną liczbę głosów razy 100%

czyli ok. 6%

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-08 09:10:22
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-07 07:22, Jacek wrote:>  Jarek mia 46 z otych i 99 groszy. Bronek o 12,81% wi cej. Oblicz ile
pieni dzy mia Bronek?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A wiec ciulu, oto Kaczynski dostalby o 3,2% glosow wiecej niz otrzymal teraz,
to wygralby, czy przegral?
Bo te 6,2% to jest ROZNICA, a nie PRZEWAGA Komorusa nad Kaczynskim!!
A dlatego tak jest, ze to co uzyskuje jeden z nich, to traci drugi!
Probujesz zrozumiec omulku??
No coz platfusy, nie na darmo was nazywam wymozdzencami, ale doprawdy,
zaskoczony jestem tak jawnym tego potwierdzeniem i to przez was samych!!
:) Buraki pastewne:)

Data: 2010-07-08 02:37:32
Autor: zbig
Arytmetyka
On 2010-07-07 16:58, zbig wrote:

> [...]
> w tym konkretnym przypadku otrzymał o 12% więcej głosów. Za twoje 3.1
> % nie przysługuje nawet promocja do 4 klasy a co najwyżej przywilej

-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Pogrążasz sie do reszty cymbale. Aby tak było jak mówisz, ci co
głosowali na komorowskeigo, musieliby zagłosować na kaczyńskiego. A
tak by nie było, bo cześć ich w ogóle by na głosowanie nie poszła,
albo wrzuciła głos nieważny.

Data: 2010-07-08 14:40:28
Autor: HaMMeR
Arytmetyka

On 2010-07-07 07:22, Jacek wrote:>    Jarek mia 46 z otych i 99 groszy. Bronek o 12,81% wi cej. Oblicz ile
pieni dzy mia Bronek?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Widze, ze juz nie logika, ani arytmetyka, ale siermiezna 'proza'
zaczynasz 'argumentowac' umyslowy nalesniku..:))

Data: 2010-07-08 06:55:08
Autor: zbig
Arytmetyka
On 2010-07-07 16:58, zbig wrote:

> [...]
> w tym konkretnym przypadku otrzymał o 12% więcej głosów. Za twoje 3.1
> % nie przysługuje nawet promocja do 4 klasy a co najwyżej przywilej

-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Przygłup nie rozumie, że można z siebie zrobić jeszcze większego
przygłupa. Jesteś hammer przypadkiem skrajnego debilizu , który
przejawia się tym, że jeżeli zasady matematyki nie pasują  do
lansowanej politycznej tezy (minimalna porażka a właściwie to przecież
qurwajegomać zwycięstwo Kaczyńskiego) to się zakwestionuje nawet wynik
mnożenia dwa razy dwa.

Data: 2010-07-08 09:15:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Arytmetyka

Różnica czyli przewaga!!!!!!!!!!

Data: 2010-07-08 00:24:56
Autor: magdaverakosiorek
Arytmetyka
On Jul 8, 2:15 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisał w wiadomościnews:i13tl3$b3b$1newsread1.aster.pl...

Różnica czyli przewaga!!!!!!!!!!

Czy to ważne? Jarosław Kaczyński otrzymał 80% patriotycznych głosów,
ma na to dowody ksiądz Walenty. Jego parafianie głosowali w takim
procencie. A kto nie zagłosował na JK nie będzie pochowany w święconej
ziemi.

Data: 2010-07-08 09:34:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Arytmetyka

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:eee17855-2c5a-4180-9a81-6423ac8b8e5et10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jest problem! Jak to sprawdzić? Ksiądz, który będzie dokonywał pochówku będzie rozmawiał z duchem zmarłego i pytał jak ów zmarły głosował?

Data: 2010-07-08 00:48:38
Autor: magdaverakosiorek
Arytmetyka
On Jul 8, 2:34 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosio...@gmail.com> napisał w
[...]

Dokladnie tak.
magdavera

Data: 2010-07-08 02:34:53
Autor: zbig
Arytmetyka
On 8 Lip, 09:48, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> Jest problem! Jak to sprawdzić? Ksiądz, który będzie dokonywał pochówku
> będzie rozmawiał z duchem zmarłego i pytał jak ów zmarły głosował?

Ty tak na poważnie, czy na jaja?

Data: 2010-07-08 14:38:17
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
wrote:
[...]

No no, ty intelektualizdo za dyche, taki pisdzikoski wpuscil cie krzaki!!
:)))

Data: 2010-07-08 14:44:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Arytmetyka

Młotek - popraw się!!!

Data: 2010-07-08 09:54:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Arytmetyka

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:4a22bc6e-c4c5-4adb-b8b6-a04e64d974edc33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A gdy duch skłamie, bo będzie chciał, żeby jego ciało zostało pochowane w święconej ziemi?

Data: 2010-07-08 09:44:04
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-08 09:15, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości

Różnica czyli przewaga!!!!!!!!!!

Idz i sie nie garb pijebie

Data: 2010-07-08 15:22:36
Autor: RedLite
Arytmetyka
W dniu 2010-07-08 09:10, oskarżony *HaMMeR* zeznał co następuje:

A wiec ciulu, oto Kaczynski dostalby o 3,2% glosow wiecej niz otrzymal
teraz,
to wygralby, czy przegral?

Buhahahahahaahaha
8mln + 3,2% z 8mln = 8.25mln cepie

Bo te 6,2% to jest ROZNICA, a nie PRZEWAGA Komorusa nad Kaczynskim!!

Hahahahahaha
Przewaga to jest tyle, ile dostał głosów więcej Komorowski
Weź sobie chłopak narysuj na kartce dwa słupki jako odwzorowanie liczby głosów. Najlepiej na papierze milimetrowym :) Kaczorek ma 8mln a Bronek 9mln i wtedy zobaczysz przewagę.

A dlatego tak jest, ze to co uzyskuje jeden z nich, to traci drugi!

Chyba cie pojebało. Zakładasz, że zdobywanie głosów to jest tylko przejmowanie elektoratu przeciwnika.  Tymczasem łatwiej jest dokooptować nowych niezdecydowanych wyborców niż przekabacić już zdecydowanych.

Nawet zakładając, że jest tak jak mówisz to w takim przypadku: zmiana decyzji 500TYS (3%) wyborców niweluje MILIONOWĄ PRZEWAGĘ (6%)
Nie ma w tym sprzeczności, nie ma nic niezwykłego nic trudnego do zrozumienia.
Więc czemu robisz z siebie durnia?

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-08 15:29:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Arytmetyka

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i14jej$1kl$3news.onet.pl...
[...]

To jest za trudne dla młotka, on tego nie pojmie.

Data: 2010-07-08 17:14:39
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-08 15:22, RedLite wrote:
[...]

Nastepny szybkoreki szalbierca, jak mu procenty wadza, to na rachunki liczbowe
przeskakuje jak malpa!
Sprobuj jeszcze raz, tylko na procentach, komorus otrzymal o 6,2% glosow wiecej
niz Kaczynski sposrod wszystkich glosujacych ( baza = 100%), z czego komorus zgromadzil 53,01% a Kaczynski 46,99%, stad ta roznica 6,2%.
A teraz Kaczynskiemu do tych 46,99% dorzuc 3,2% a suma wyniesie 50,19%,
ale zaraz, przeciez dorzucic mozna jedynie w granicach PULI, czyli to co dorzuciles swoja 'lopciaprana guwnem renko', ta sama reka musisz odjac
zrozpaczonemu komorusowi, ktoremu pozostaje jedynie 49,81% !!
Us giewlt! Komorus przegral roznica 0,3%!!!
Probujesz zrozumiec, ze uzyskanie PRZEWAGI procentowej wiekszej o 3,1 %
dawaloby zwyciestwo Kaczynskiemu! Dlaczego mataczysz bawiac sie
w proporcje i mieszajac procenty z liczbami rzeczywistymi, kiedy najzwyklejsza
operacja na procentach wyraznie wskazuje na to, ze mam racje!
Roznica procentowa jaka uzyskal komorus to 6,2 procent, ale rzeczywista przewage
uzyskal tylko 3,2procentowa!! I tylko tyle potrzeba bylo Kaczynskienmu, by z bobra zrobil szczura!! Kumano przymulasy?
To takie trudne ?I wcale nie musicie uzywac do tego palcow swoich i sasiada
i dodatkowo rozpinac sobie rozporkow! Wystarczy pomyslec
platfusiana przyglupia miazgo!

Data: 2010-07-08 18:02:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Arytmetyka

Młotek, daj sobie spokój. Procenty przerastają twoją inteligencję.

Data: 2010-07-08 19:08:26
Autor: RedLite
Arytmetyka
W dniu 2010-07-08 17:14, oskarżony *HaMMeR* zeznał co następuje:

[...]

Mylisz pojęcia wydmuszkowy czerepie. Pytanie jaka była przewaga Komorowskiego w twoim pustym łbie zamienia się w pytanie co by było gdyby 500tys wyborców Komorowskiego zagłosowało na Kaczyńskiego.
(NA PROCENTACH - 'co by było gdyby 3% głosów z puli zamiast na Komorowskiego poszło na Kaczyńskiego' - a przecież w puli są głosy i tego i tego. Chyba widzisz, że operowanie na procentach, gdy się nie zważa na istotę problemu jest mylne)

[...]

Otóż nie.
Narysowałeś to siebie ciemniaku jak ci kazałem? Zrób to albo będziesz dalej robił z siebie durnia.
Kaczyński by wygrać potrzebowałby przeciągnąć taką część WYBORCÓW KOMOROWSKIEGO, która stanowiłaby 3% ogólnej liczby oddanych głosów.
A wynika to stąd, że przewaga wynosiła ~6%, a kandydatów było dwóch.

I zrozum kaflu, że uzyskanie przewagi, jakiejkolwiek, musiało by się odbyć, albo poprzez przeciągniecie wyborców Komorowskiego na swoją stronę, albo DOKOOPTOWANIE NIEZDECYDOWANYCH (zmiana frekwencji -ale nieistotna z punktu obliczeń procentowych). Jasne jest, że łatwiej zmobilizować tych którzy nie mających jeszcze określonego zdania.

To takie trudne ?I wcale nie musicie uzywac do tego palcow swoich i sasiada
i dodatkowo rozpinac sobie rozporkow! Wystarczy pomyslec
platfusiana przyglupia miazgo!

I to pisze głąb, który stwierdził, że gdyby Kaczorek dostał 3,2% więcej niż dostał to by wygrał, ROTFL

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-09 06:09:26
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-08 19:08, RedLite wrote:
[...]

No tak, pomimo, ze jestes propagandysta na chama, to jednak masz cos
rycerskiego w sobie... zakuty leb!
Nie chce mi sie juz z toba gadac glupku.

Data: 2010-07-09 12:52:29
Autor: konus
Arytmetyka

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i167dq$d7b$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-08 19:08, RedLite wrote:
[...]

Mlotkowski powiadasz , ze 6 jest mniej niz 3 , co ? .
Ciekawa teoria , ciekawa !!. To w pisie ten genialny wynalazek  wymyslono ? ..
Chcialoby sie powiedziec jaki prezydent , taki geniusz ale o zmarlych zle sie nie mowi ich chowa sie na Wawelu .

kwakwa.

Data: 2010-07-09 16:01:34
Autor: RedLite
Arytmetyka
W dniu 2010-07-09 06:09, oskarżony *HaMMeR* zeznał co następuje:

No tak, pomimo, ze jestes propagandysta na chama, to jednak masz cos
rycerskiego w sobie... zakuty leb!

Rozumiem, że ten suchar to akt kapitulacji  - było tak ze dwa posty temu.

Nie chce mi sie juz z toba gadac

A co ty kurwa gnoju myślisz? :)) Że ja mam przyjemność dyskutować z taką modeliną jak ty? Wymiękasz mamlasie, bo jesteś klucha nie młot. :))

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-09 16:10:48
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-09 16:01, RedLite wrote:
[...]

Po prostu wybacz, ale dzisiaj z rana postanowilem, ze nie bede rzucal cegiel w goowno, no i popatrz, jednak trafilem w ciebie i moj dobry humor poszedl w czort
bo znow mnie ochlapalo...
Oczywiscie, ze nie jestem mlot, bo mlotem, to jestes ty! Nie boj nic, nikt ci tego nie jest w stanie odebrac! Dziuro w doopie:)))

Data: 2010-07-09 17:38:03
Autor: RedLite
Arytmetyka
W dniu 2010-07-09 16:10, oskarżony *HaMMeR* zeznał co następuje:

Po prostu wybacz,

E tam, nie ma o czym mówić

ale dzisiaj z rana postanowilem, ze nie bede rzucal
cegiel w goowno, no i popatrz, jednak trafilem w ciebie i moj dobry
humor poszedl w czort  bo znow mnie ochlapalo...

Upaćkałeś się gównem i zwalasz winę na mnie. Oj, nieładnie.
A przepraszam, pan je czy roztrząsa? :))

Oczywiscie, ze nie jestem mlot, bo mlotem, to jestes ty!

Oczywiście kluseczko :*
:))

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-08 21:29:38
Autor: konus
Arytmetyka
/>
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i14q12$ot3

...........<>

Wystarczy pomyslec
platfusiana przyglupia miazgo!

Ty mlotkowy huju nie masz pojecia o arytmetyce .

kwakwa

Data: 2010-07-09 06:10:16
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-08 21:29, konus wrote:
/>
[...]

Idz sie wypoleruj, amebo.

Data: 2010-07-08 09:11:40
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-07 07:22, Jacek wrote:>  Jarek mia 46 z otych i 99 groszy. Bronek o 12,81% wi cej. Oblicz ile
pieni dzy mia Bronek?
[...]

Nieroba to ty w majtakach nosisz i nie roznisz sie od niego nawet na jote, czerwoncu!

Data: 2010-07-08 21:11:42
Autor: mkałrwan jest debilem
Arytmetyka

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Nieroba to ty....

Dobra chamek, w takim razie inaczej. Wg. ciebie jaką przewagę zdobył Kaczyński nad Tuskiem w 2005 roku?

 Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-09 06:11:34
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-08 21:11, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Nie pamietam, ale jakas mierna raczej.., kupo-kalecki.

Data: 2010-07-09 07:24:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Arytmetyka

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i167hq$d7b$3newsread1.aster.pl...
On 2010-07-08 21:11, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

To poszukaj i odpowiedz, a ja po raz setny udodnię ci, żeś kretyn, ok?

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 07:51:34
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-08 21:11, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Sam sobie poszukaj, bo ja zadnych dowodow rodem z GWna nie potrzebuje!
Prosilem cie o to czy co! Jesli sam nie wiesz, co tak bardzo niby
chcesz 'udowodnic' to poszukaj sobie jelenia.., np, pisdzikoskiego,
to ci te dane poszuka! A potem sobie swoje bzdziny udowadniajcie
i nie zapomnijcie sie 'zintegrowac po europejsku' korzystajac z
prostej zabawy ptaszkami! Glupie ciule..:)))

Data: 2010-07-09 08:18:03
Autor: mkałrwan jest debilem
Arytmetyka

[...]

Masz:

      Lech Aleksander Kaczyński 8 257 468 54,04%
      Donald Franciszek Tusk 7 022 319 45,96%

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_Polsce_w_2005_roku#Oficjalne_wyniki

Powtarzam pytanie: Wg. ciebie jaką przewagę zdobył  Kaczyński nad Tuskiem w 2005 roku?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 09:10:07
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-09 08:18, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mam miekkie serce i zebys sie nie pochlastal ze zgryzoty,
odpowiem ci zgodnie z prawda.
Otoz roznica pomiedzy nimi w procentach wyniosla 8,08% na korzysc L.K,
natomiast L.K. uzyskal przewage 4,04 procentowa, bowiem przy przewadze
4,05%, ktora by chipotetycznie mogl uzyskac Tuszczyna, to on zostalby
prezydentem!
A teraz pokumaj pare godzin nad ta zawiloscia dla ciebie i wcale sie
nie musisz odzywac, bowiem dzien jest piekny i chcialbym, aby zadne GWno nie spadlo mi nawet na parapet!

Data: 2010-07-09 09:20:54
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-09 09:10, HaMMeR wrote:
On 2010-07-09 08:18, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Oczywiscie HIPOTETYCZNIE, robie bledy zawstydzajace...

Data: 2010-07-09 09:24:41
Autor: mkałrwan jest debilem
Arytmetyka
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

 bowiem dzien jest piekny i chcialbym, aby zadne GWno nie
spadlo mi nawet na parapet!

Nie chcesz miec na parapecie tego co masz w głowie, he, he, he?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 09:27:12
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-09 09:24, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Prosze cie, nie dzisiaj.., nie obsrywaj mi dnia!

Data: 2010-07-09 09:38:58
Autor: mkałrwan jest debilem
Arytmetyka

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Prosze cie, nie dzisiaj.., nie obsrywaj mi dnia!

Dniem się martwisz jak życie masz obsrane?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 09:49:16
Autor: HaMMeR
Arytmetyka
On 2010-07-09 09:38, mkałrwan jest debilem wrote:
[...]

Mylisz sie, to oczy ci juz GWnem zaszly...

Data: 2010-07-07 17:08:53
Autor: RedLite
Arytmetyka
W dniu 2010-07-07 16:40, oskarżony *HaMMeR* zeznał co następuje:

uzyskal przewage az 3,1%! Nie nie, nie 6,2%,
ale wlasnie 3,1%. Jesli masz watpliwosci,
to spytaj sie jakiegos osmioklasisty,

Nie kompromituj się.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-07 17:21:00
Autor: mkałrwan jest debilem
Arytmetyka

[...]

Nicka wybrałeś sobie chamek odpowiedniego. Głupiś jak młotek.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-08 06:02:45
Autor: Jacek
Arytmetyka
I taki jest elektorat Jarka.
Bez wykształcenia, za to z ogromnym potencjałem nienawiści.
Jacek
PS
podobno w komputerach liczących głosy był wirus........

Arytmetyka