AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?

Data: 2011-06-21 16:42:38
Autor: Q
AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?
Zachcialo mi sie plyty glownej AsRock 890GM Pro3 R2.0
i wyglada na to, ze nie jest dostepna w Polsce.
Komus udalo sie kupic ta plyte?

Data: 2011-06-21 21:20:24
Autor: Hades
AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?
Użytkownik "Q" Zachcialo mi sie plyty glownej AsRock 890GM Pro3 R2.0
i wyglada na to, ze nie jest dostepna w Polsce.
Komus udalo sie kupic ta plyte?

No faktycznie. To oferta jedynie sklepow spoza Polski:
http://www.skapiec.pl/site/cat/13/comp/2413343
AM

Data: 2011-06-21 21:44:27
Autor: Santana

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4e00eef9$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taa, produkt niedostępny albo nie znaleziony :)

Data: 2011-06-21 21:50:37
Autor: Hades
AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?
Użytkownik "Santana"
[...]

Czy to: "Towar dostępny na zamówienie" oznacza niedostepnosc?
Chyba nie.
AM

Data: 2011-06-21 21:56:15
Autor: Santana
AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4e00f60e$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Santana"
[...]

Czy "Towar niedostępny. Termin dostawy nieznany" nie oznacza że jest niedostępny?
Chyba tak.

Data: 2011-06-22 12:15:18
Autor: Q
[...]

Niestety tak.

PS
Prosze Cie - myslales, ze nie szukalem tej plyty na skapcu, ceneo,
allegro, w 15 sklepach, nie wysylalem maili i nie dzwonilem?

Data: 2011-06-21 21:57:02
Autor: Hades
[...]

Dalej nie bede wnikal bo to nie moj interes, ale tu widze nawet
dostepnych 18 sztuk:
http://runmedia.pl/p58031,plyta-asrock-890gm-pro3-amd-890gx-sb850-am3.html
Tak wiec jak nic w Polsce nie mozna tej plyty kupic.
AM

Data: 2011-06-21 22:02:06
Autor: Santana
AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4e00f78f$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Santana"
[...]

Jedno jest pewne. W tej chwili nie ma tej płyty w żadnej polskiej hurtowni które mogłem sprawdzić, czyli w większości :)
Może i ten sklepik ma te 18 sztuk, ale szczerze w to wątpie :)

Data: 2011-06-22 12:18:43
Autor: Q
[...]

Oczywiscie na niemieckim i angielskim ebayu jest.
Hm... i tak mialem leciec do Londynu na dniach,
ale co stanie sie jak ta plyta mi padnie?

Jak wyglada gwarancja na terenie PL plyty glownej AsRocka
kupionego w UK?

Data: 2011-06-22 12:17:06
Autor: Q
[...]

Tak, tzn. nie da sie.

PS
Chodzilo mi o:
ASRock 890GM Pro3 R2.0
a nie o
ASRock 890GM Pro3.

ASRock 890GM Pro3 jest wszedzie, w prawie-ze-dowolnej-ilosci.

Moja rada:
Przestac dawac rady.

AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?