Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło o czekiwania wszystkich"

Data: 2011-12-22 19:06:40
Autor: jadrys
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło o czekiwania wszystkich"
W dniu 2011-12-22 18:57, Przemysław W pisze:
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton wystosowała list do ministra Spraw Zagranicznych Radosława Sikorskiego, w którym pogratulowała Polsce "bardzo udanego" przewodnictwa w Radzie UE.

Przemek

Kurtuazja przemawia przez panią Katarzynę - cała zasługa w "udanym przewodnictwie" to zasługa rządu. Dodajmy że rządu niezbyt lubianego przez Polaków.

Data: 2011-12-22 19:09:25
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Kurtuazja przemawia przez panią Katarzynę - cała zasługa w "udanym przewodnictwie" to zasługa rządu. Dodajmy że rządu niezbyt lubianego przez Polaków.

Faktycznie ten rząd musiał być "niezbyt lubiany" skoro społeczeństwo zaufało mu ponownie.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanÄ…Å‚ przed sÄ…dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-22 19:20:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 19:09, Przemysław W pisze:
[...]

E tam, W przełożeniu na wszystkich Polaków to rzeczywiste poparcie PO jest nikłe. Bardzo nikłe.. Gdy weźmiemy tych co nie głosowali i tych co wybrali z konieczności potencjalne mniejsze zło, to naprawdę zwolenników PO zostanie garstka.

Data: 2011-12-22 19:25:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcvsc0$j22$1node2.news.atman.pl...
[...]

Która partia po 89 roku miała wysokie poparcie "w przełożeniu na wszystkich Polaków"?

Przemek

Data: 2011-12-22 19:37:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 19:25, Przemysław W pisze:

[...]

Chyba ten znienawidzony przez 2/3 Polaków - SLD.  Umożliwienie oddawania gÅ‚osu na *nie* pogrążyÅ‚oby wszystkich tych co obecnie  siÄ™ czujÄ… być przedstawicielami narodu Polskiego. Demokracja!.. taka jej mać..

Data: 2011-12-22 19:32:08
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ci, co nie głosowali mają głęboko w d...., kto rządzi czy będzie rządził.
Rzeczywiste poparcie PO wyniosło 40 % wyborców.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-12-23 14:30:11
Autor: jadrys
[...]

Mylisz sie, - większość z tych którzy nie głosowali jest patriotami. Jednak nie interesuje ich oddawanie głosu na te mendy które są jedynym wyborem. Daj im (nieuczestniczącym w wyborach - tfu - w głosowaniu) możliwość odrzucenia tych podsuwanych pod nos kandydatur, czyli w uproszczeniu - głosu na *nie*, a wtredy sie przekonasz że nic im nie jest obojętne.

Data: 2011-12-23 14:41:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd1vo2$ov7$1node2.news.atman.pl...

[...]

Demagogia
Nie głosujący patriota!
Aleś wymyślił!
Jeszcze raz powtarzam:
Ci, co nie głosowali mają głęboko w d...., kto rządzi czy będzie rządził.

Data: 2011-12-23 15:50:43
Autor: stevep
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczek iwania wszystkich"
Dnia 23-12-2011 o 14:41:34 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jd1vo2$ov7$1node2.news.atman.pl...

E tam, W prze³o¿eniu na wszystkich Polaków to rzeczywiste poparcie PO  jest nik³e. Bardzo nik³e.. Gdy we¼miemy tych co nie g³osowali i tych  co wybrali z konieczno¶ci potencjalne mniejsze z³o, to naprawdê  zwolenników PO zostanie garstka.

Ci, co nie g³osowali maj± g³êboko w d...., kto rz±dzi czy bêdzie  rz±dzi³.
Rzeczywiste poparcie PO wynios³o 40 % wyborców.
I to by³oby na tyle.

Mylisz sie, - wiêkszo¶æ z tych którzy nie g³osowali jest patriotami.  Jednak nie interesuje ich oddawanie g³osu na te mendy które s± jedynym  wyborem. Daj im (nieuczestnicz±cym w wyborach - tfu - w g³osowaniu)  mo¿liwo¶æ odrzucenia tych podsuwanych pod nos kandydatur, czyli w  uproszczeniu - g³osu na *nie*, a wtredy sie przekonasz ¿e nic im nie  jest obojêtne.

Demagogia
Nie g³osuj±cy patriota!
Ale¶ wymy¶li³!
Jeszcze raz powtarzam:
Ci, co nie g³osowali maj± g³êboko w d...., kto rz±dzi czy bêdzie rz±dzi³.

Ale nieg³osuj±cy idiota to ma sens.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-23 05:15:39
Autor: stevep
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczek iwania wszystkich"
Dnia 22-12-2011 o 19:20:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-12-22 19:09, Przemys³aw W pisze:
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Kurtuazja przemawia przez pani± Katarzynê - ca³a zas³uga w "udanym  przewodnictwie" to zas³uga rz±du. Dodajmy ¿e rz±du niezbyt lubianego  przez Polaków.

Faktycznie ten rz±d musia³ byæ "niezbyt lubiany" skoro spo³eczeñstwo  zaufa³o mu ponownie.

Przemek

[...]

Tia, t³umaczenie prostaka dla prostaków.

Data: 2011-12-22 19:22:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcvrjb$i96$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jakaÅ› prawda objawiona?
Niedawno były wybory. Jakim cudem rządzą? Oszukali? Głupi naród wszystko kupi? Możesz wyjaśnić?

Data: 2011-12-22 19:37:33
Autor: jadrys
[...]

Nieuczciwymi regułami, które pozwalają dopychać się do koryta tym których Polacy nawet by nie obsikali.

Data: 2011-12-22 21:31:41
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 19:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:jcvte8$k7k$1node2.news.atman.pl...

> Nieuczciwymi regu³ami, które pozwalaj± dopychaæ siê do koryta tym których
> Polacy nawet by nie obsikali.

Wymieñ te regu³y.

Wystarczyla bezprzykladnie nachalna propaganda, bijaca swoim zasiegiem
i medialnymi
narzedziami wszystko to, czym komuna przez cale lata oszukiwala
Polakow.
Do tego dodac nalezy czesc spoleczenistwa glupia do imentu, podatna na
indoktrynacje
i intelektualnie uposledzona czy to genetycznym syndromem komuszym ich
rodzicow,
czy tez niedorozwojem emocjonalno-poznawczym, wynikajacym z tzw.'
lenistwa myslenia'.
Tych ostatnich wlasnie mamy okazje 'odbierac' na psp, a jest to grono
liczne, dzialajace
amatorsko lub wrecz przeciwnie, bywajace na psp 'w pracy'..
Oczywiscie, nie musze rzucac
nickami, bowiem nie chce sobie psuc dnia, a kazdy rozsadny i uczciwy
grupowicz doskonale ich rozpoznaje.
To jest wlasnie przyczyna tego cudownego 'powtornego wyboru' byle kogo
na rzadowe stolce,
po prostu kryterium bylo nastepujace: wybieramy podobnych do nas
samych i klawo..!:))

Data: 2011-12-23 11:16:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczekiwania wszystkich"

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:58be2687-6a95-494f-9b14-fb4a2ea1a857u6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

na rzadowe stolce,
po prostu kryterium bylo nastepujace: wybieramy podobnych do nas

Nie roz¶mieszaj mnie, bo bêdê mia³ zajady.
Zamiast jakimi¶ rzeczowymi argumentami, zarzuci³e¶ mnie w³a¶nie nachaln± propagand±. To s± w³a¶nie te bzdury, którymi psiaczki siê karmi± i dlatego przegrali ostatnie sze¶æ wyborów i nie wygraj± ju¿ ¿adnych.
Obra¿ali¶cie i obra¿acie spo³eczeñstwo. "G³upi naród wszystko kupi" - to wasze. Co posiali¶cie, to zebrali¶cie.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-23 14:30:36
Autor: jadrys
[...]

To nie wybory skoro nie można odrzucić proponowanych kandydatur.

Data: 2011-12-23 15:49:41
Autor: stevep
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczek iwania wszystkich"
Dnia 23-12-2011 o 14:42:53 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jd1vo3$ov7$3node2.news.atman.pl...

To jaka¶ prawda objawiona?
Niedawno by³y wybory. Jakim cudem rz±dz±? Oszukali? G³upi naród  wszystko kupi? Mo¿esz wyja¶niæ?

Nieuczciwymi regu³ami, które pozwalaj± dopychaæ siê do koryta tym  których Polacy nawet by nie obsikali.

Wymieñ te regu³y.

To nie wybory skoro nie mo¿na odrzuciæ proponowanych kandydatur.

Pêk³em z wra¿enia!

Prawda, co za piêkna lekcja demokracji w ustach zaciek³ego stalinisty.

Data: 2011-12-22 21:15:01
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Nieuczciwymi regułami, które pozwalają dopychać się do koryta tym których Polacy nawet by nie obsikali.

Napisz coś więcej na ten temat.

Przemek

Data: 2011-12-22 22:06:17
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Najpierw napisz co takiego "udanego" było w polskiej prezydencji. :-P

Data: 2011-12-23 05:19:52
Autor: stevep
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczek iwania wszystkich"
Dnia 22-12-2011 o 22:06:17 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Nieuczciwymi regu³ami, które pozwalaj± dopychaæ siê do koryta tym
których Polacy nawet by nie obsikali.

Napisz co¶ wiêcej na ten temat.

Przemek

Najpierw napisz co takiego "udanego" by³o w polskiej prezydencji. :-P

To nie s³ucha³e¶ wypowiedzi na UE poza trzema kretynami z PiS-u?

Data: 2011-12-23 14:31:51
Autor: rAzor
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczekiwania wszystkich"
U¿ytkownik - stevep napisa³:
[...]

Zrozum Dupikowski, ¿e chcia³bym, zeby Kawecki sam to napisa³, a najlepiej w³±snymi s³owami. Ale mieliby¶my wtedy ubaw. :-D

Data: 2011-12-23 15:56:44
Autor: stevep
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczek iwania wszystkich"
Dnia 23-12-2011 o 14:31:51 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - stevep napisa³:
[...]

Cieszê, ¿e nadane przeze mnie nazwisko podoba ci siê Dupikowski, ale  papuguj±c nic nie osi±gniesz i nie zaczniesz samodzielnie my¶leæ, a nie  tylko pisaæ.

Data: 2011-12-23 14:30:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 21:15, Przemysław W pisze:
[...]

Tak jak powyżej, w odpowiedzi dla Bogdana.

Data: 2011-12-23 05:18:40
Autor: stevep
Ashton dziêkuje Polsce. "To przesz³o oczek iwania wszystkich"
Dnia 22-12-2011 o 19:37:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jcvrjb$i96$1node2.news.atman.pl...
[...]

A kto ustanowi³ te nieuczciwe regu³y? Ty pewnie proponujesz nowe regu³y  npw pi³ce no¿nej, ¿eby zawodnikom Lecha nie odgwizdywano dotkniêcia pi³ki  rêk±.