Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"

Data: 2011-12-22 18:57:34
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton wystosowała list do ministra Spraw Zagranicznych Radosława Sikorskiego, w którym pogratulowała Polsce "bardzo udanego" przewodnictwa w Radzie UE.

W li¶cie, o którym poinformował rzecznik MSZ Marcin Bosacki, Ashton pisze, że jest przekonana, że wraz z polskim ministrem będzie kontynuować blisk± współpracę w ramach unijnej Rady do Spraw Zagranicznych.

"Pragnę panu pogratulować bardzo udanego przewodnictwa, które - moim zdaniem - przeszło oczekiwania wszystkich, w dodatku w bardzo wymagaj±cych warunkach. Pragnę również wyrazić moje osobiste uznanie dla Pańskiego stałego i pełnego dbało¶ci wsparcia, jakie okazywał mi Pan przez cały czas prezydencji, zwłaszcza w odniesieniu do Afganistanu i Pakistanu oraz podczas wielu spotkań politycznych" - napisała szefowa unijnej dyplomacji.

Ashton poprosiła Sikorskiego o przekazanie wyrazów uznania jego zastępcom i współpracownikom.

Polska kończy sprawowanie przewodnictwa w Radzie UE 31 grudnia. Po nas prezydencję przejmuj± Duńczycy.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/polskie-przewodnictwo-w-ue/ashton-dziekuje-polsce-to-przeszlo-oczekiwania-wsz,1,4980240,wiadomosc.html

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-22 19:01:58
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton wystosowała list do ministra
Spraw Zagranicznych Radosława Sikorskiego, w którym pogratulowała Polsce
"bardzo udanego" przewodnictwa w Radzie UE.

To teraz opowiedz nam cóż to takiego "udanego" było w tej prezydencji. ;-)
Przepraszam! Żartowałem! Kawecki - wyluzuj, nie musisz zaraz gryĽć klawiatury i wysyłać gor±czkowych sms-ów do centrali!
"Powiedział - "matka siedzi z tyłu!" Tak powiedział!!!"
he he he he he!!!

Data: 2011-12-23 05:13:18
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 19:01:58 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Przecież jeszcze nie wigilia, a ty nie rozumiesz ludzkiego języka  Dupikowski? hau, hau ,hau.

--
stevep

Data: 2011-12-23 14:33:03
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

;-)
[...]

Słuchaj Dupikowski - jak nie znasz klasyki polskiego kina, to zamknij ryj i zaci¶nij półdupki.

Data: 2011-12-23 15:54:15
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 14:33:03 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Zawyj Dupikowski będzie lepszy efekt auuuuuuuuuuu, auuuuuuuuuuuuuuu,  auuuuuuuuuuuuuuu.

--
stevep

Data: 2011-12-22 19:02:09
Autor: abc
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton

Ona mnie zawsze roz¶miesza gdy j± pokazuj±. Nie potrafię się powstrzymać.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-22 19:06:32
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ef370c9$0$1191$65785112news.neostrada.pl...
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton

Ona mnie zawsze roz¶miesza gdy j± pokazuj±. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Przemek

Data: 2011-12-22 19:13:31
Autor: abc
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Ona mnie zawsze roz¶miesza gdy j± pokazuj±. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Zadziwiasz mnie swoim "poczuciem humoru". O. Rydzyk nie jest przecież
marionetk±.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-22 19:17:28
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ef3736f$0$1184$65785112news.neostrada.pl...
Ona mnie zawsze roz¶miesza gdy j± pokazuj±. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Zadziwiasz mnie swoim "poczuciem humoru". O. Rydzyk nie jest przecież
marionetk±.

Ale jest oszustem z gęb± pełn± frazesów o miło¶ci do bliĽniego.

Przemek

Data: 2011-12-22 19:21:35
Autor: abc
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Ale jest oszustem z gęb± pełn± frazesów o miło¶ci do bliĽniego.

O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jeste¶ oszczerc±.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-12-23 05:14:44
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 19:21:35 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Ale jest oszustem z gęb± pełn± frazesów o miło¶ci do bliĽniego.

O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jeste¶ oszczerc±.

Jak dla kogo, oszu¶ci lubi± oszustów.

--
stevep

Data: 2011-12-22 21:17:30
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 19:06, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4ef370c9$0$1191$65785112news.neostrada.pl...

> Ona mnie zawsze roz¶miesza gdy j± pokazuj±. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Przemek

To Rydzyk moze sie mocno zmylic patrzac na twoja gebe wykrzywiana
falszywym usmieszkiem,
moze ciebie potraktowac jako sympatyka... nie sadzisz omulku?

Data: 2011-12-22 19:20:37
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

I tak postępuje superwierz±cy katolik? Nie do przyjęcia. Natychmiast do spowiedzi i odpowiedni± pokutę.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-22 21:14:17
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 19:02, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton

Ona mnie zawsze roz¶miesza gdy j± pokazuj±. Nie potrafię się powstrzymać.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny..

A mnie sie zaraz wydaje, ze uslysze rzenie stada ogierow z pobliskiej
stadniny...

Data: 2011-12-22 19:06:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 18:57, Przemysław W pisze:
[...]

Kurtuazja przemawia przez panią Katarzynę - cała zasługa w "udanym przewodnictwie" to zasługa rządu. Dodajmy że rządu niezbyt lubianego przez Polaków.

Data: 2011-12-22 19:09:25
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Kurtuazja przemawia przez panią Katarzynę - cała zasługa w "udanym przewodnictwie" to zasługa rządu. Dodajmy że rządu niezbyt lubianego przez Polaków.

Faktycznie ten rząd musiał być "niezbyt lubiany" skoro społeczeństwo zaufało mu ponownie.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanÄ…Ĺ‚ przed sÄ…dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-22 19:20:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 19:09, Przemysław W pisze:
[...]

E tam, W przełożeniu na wszystkich Polaków to rzeczywiste poparcie PO jest nikłe. Bardzo nikłe.. Gdy weźmiemy tych co nie głosowali i tych co wybrali z konieczności potencjalne mniejsze zło, to naprawdę zwolenników PO zostanie garstka.

Data: 2011-12-22 19:25:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcvsc0$j22$1node2.news.atman.pl...
[...]

Która partia po 89 roku miała wysokie poparcie "w przełożeniu na wszystkich Polaków"?

Przemek

Data: 2011-12-22 19:37:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 19:25, Przemysław W pisze:

[...]

Chyba ten znienawidzony przez 2/3 PolakĂłw - SLD.  UmoĹĽliwienie oddawania gĹ‚osu na *nie* pogrÄ…ĹĽyĹ‚oby wszystkich tych co obecnie  siÄ™ czujÄ… być przedstawicielami narodu Polskiego. Demokracja!.. taka jej mać..

Data: 2011-12-22 19:32:08
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ci, co nie głosowali mają głęboko w d...., kto rządzi czy będzie rządził.
Rzeczywiste poparcie PO wyniosło 40 % wyborców.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-12-23 14:30:11
Autor: jadrys
[...]

Mylisz sie, - większość z tych którzy nie głosowali jest patriotami. Jednak nie interesuje ich oddawanie głosu na te mendy które są jedynym wyborem. Daj im (nieuczestniczącym w wyborach - tfu - w głosowaniu) możliwość odrzucenia tych podsuwanych pod nos kandydatur, czyli w uproszczeniu - głosu na *nie*, a wtredy sie przekonasz że nic im nie jest obojętne.

Data: 2011-12-23 14:41:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd1vo2$ov7$1node2.news.atman.pl...

[...]

Demagogia
Nie głosujący patriota!
Aleś wymyślił!
Jeszcze raz powtarzam:
Ci, co nie głosowali mają głęboko w d...., kto rządzi czy będzie rządził.

Data: 2011-12-23 15:50:43
Autor: stevep
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczek iwania wszystkich"
Dnia 23-12-2011 o 14:41:34 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jd1vo2$ov7$1node2.news.atman.pl...

E tam, W przełożeniu na wszystkich Polaków to rzeczywiste poparcie PO  jest nikłe. Bardzo nikłe.. Gdy weĽmiemy tych co nie głosowali i tych  co wybrali z konieczno¶ci potencjalne mniejsze zło, to naprawdę  zwolenników PO zostanie garstka.

Ci, co nie głosowali maj± głęboko w d...., kto rz±dzi czy będzie  rz±dził.
Rzeczywiste poparcie PO wyniosło 40 % wyborców.
I to byłoby na tyle.

Mylisz sie, - większo¶ć z tych którzy nie głosowali jest patriotami.  Jednak nie interesuje ich oddawanie głosu na te mendy które s± jedynym  wyborem. Daj im (nieuczestnicz±cym w wyborach - tfu - w głosowaniu)  możliwo¶ć odrzucenia tych podsuwanych pod nos kandydatur, czyli w  uproszczeniu - głosu na *nie*, a wtredy sie przekonasz że nic im nie  jest obojętne.

Demagogia
Nie głosuj±cy patriota!
Ale¶ wymy¶lił!
Jeszcze raz powtarzam:
Ci, co nie głosowali maj± głęboko w d...., kto rz±dzi czy będzie rz±dził.

Ale niegłosuj±cy idiota to ma sens.

--
stevep

Data: 2011-12-23 05:15:39
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 19:20:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-12-22 19:09, Przemysław W pisze:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Kurtuazja przemawia przez pani± Katarzynę - cała zasługa w "udanym  przewodnictwie" to zasługa rz±du. Dodajmy że rz±du niezbyt lubianego  przez Polaków.

Faktycznie ten rz±d musiał być "niezbyt lubiany" skoro społeczeństwo  zaufało mu ponownie.

Przemek

[...]

Tia, tłumaczenie prostaka dla prostaków.

--
stevep

Data: 2011-12-22 19:22:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcvrjb$i96$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jakaĹ› prawda objawiona?
Niedawno były wybory. Jakim cudem rządzą? Oszukali? Głupi naród wszystko kupi? Możesz wyjaśnić?

Data: 2011-12-22 19:37:33
Autor: jadrys
[...]

Nieuczciwymi regułami, które pozwalają dopychać się do koryta tym których Polacy nawet by nie obsikali.

Data: 2011-12-22 21:31:41
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 19:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:jcvte8$k7k$1node2.news.atman.pl...

> Nieuczciwymi regułami, które pozwalaj± dopychać się do koryta tym których
> Polacy nawet by nie obsikali.

Wymień te reguły.

Wystarczyla bezprzykladnie nachalna propaganda, bijaca swoim zasiegiem
i medialnymi
narzedziami wszystko to, czym komuna przez cale lata oszukiwala
Polakow.
Do tego dodac nalezy czesc spoleczenistwa glupia do imentu, podatna na
indoktrynacje
i intelektualnie uposledzona czy to genetycznym syndromem komuszym ich
rodzicow,
czy tez niedorozwojem emocjonalno-poznawczym, wynikajacym z tzw.'
lenistwa myslenia'.
Tych ostatnich wlasnie mamy okazje 'odbierac' na psp, a jest to grono
liczne, dzialajace
amatorsko lub wrecz przeciwnie, bywajace na psp 'w pracy'..
Oczywiscie, nie musze rzucac
nickami, bowiem nie chce sobie psuc dnia, a kazdy rozsadny i uczciwy
grupowicz doskonale ich rozpoznaje.
To jest wlasnie przyczyna tego cudownego 'powtornego wyboru' byle kogo
na rzadowe stolce,
po prostu kryterium bylo nastepujace: wybieramy podobnych do nas
samych i klawo..!:))

Data: 2011-12-23 11:16:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:58be2687-6a95-494f-9b14-fb4a2ea1a857u6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

na rzadowe stolce,
po prostu kryterium bylo nastepujace: wybieramy podobnych do nas

Nie roz¶mieszaj mnie, bo będę miał zajady.
Zamiast jakimi¶ rzeczowymi argumentami, zarzuciłe¶ mnie wła¶nie nachaln± propagand±. To s± wła¶nie te bzdury, którymi psiaczki się karmi± i dlatego przegrali ostatnie sze¶ć wyborów i nie wygraj± już żadnych.
Obrażali¶cie i obrażacie społeczeństwo. "Głupi naród wszystko kupi" - to wasze. Co posiali¶cie, to zebrali¶cie.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-23 14:30:36
Autor: jadrys
[...]

To nie wybory skoro nie można odrzucić proponowanych kandydatur.

Data: 2011-12-23 15:49:41
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 14:42:53 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jd1vo3$ov7$3node2.news.atman.pl...

To jaka¶ prawda objawiona?
Niedawno były wybory. Jakim cudem rz±dz±? Oszukali? Głupi naród  wszystko kupi? Możesz wyja¶nić?

Nieuczciwymi regułami, które pozwalaj± dopychać się do koryta tym  których Polacy nawet by nie obsikali.

Wymień te reguły.

To nie wybory skoro nie można odrzucić proponowanych kandydatur.

Pękłem z wrażenia!

Prawda, co za piękna lekcja demokracji w ustach zaciekłego stalinisty.

--
stevep

Data: 2011-12-22 21:15:01
Autor: Przemysław W
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Nieuczciwymi regułami, które pozwalają dopychać się do koryta tym których Polacy nawet by nie obsikali.

Napisz coś więcej na ten temat.

Przemek

Data: 2011-12-22 22:06:17
Autor: rAzor
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło o czekiwania wszystkich"
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Nieuczciwymi regułami, które pozwalają dopychać się do koryta tym
ktĂłrych Polacy nawet by nie obsikali.

Napisz coś więcej na ten temat.

Przemek

Najpierw napisz co takiego "udanego" było w polskiej prezydencji. :-P

Data: 2011-12-23 05:19:52
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 22:06:17 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Nieuczciwymi regułami, które pozwalaj± dopychać się do koryta tym
których Polacy nawet by nie obsikali.

Napisz co¶ więcej na ten temat.

Przemek

Najpierw napisz co takiego "udanego" było w polskiej prezydencji. :-P

To nie słuchałe¶ wypowiedzi na UE poza trzema kretynami z PiS-u?
--
stevep

Data: 2011-12-23 14:31:51
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Zrozum Dupikowski, że chciałbym, zeby Kawecki sam to napisał, a najlepiej wł±snymi słowami. Ale mieliby¶my wtedy ubaw. :-D

Data: 2011-12-23 15:56:44
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 14:31:51 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Cieszę, że nadane przeze mnie nazwisko podoba ci się Dupikowski, ale  papuguj±c nic nie osi±gniesz i nie zaczniesz samodzielnie my¶leć, a nie  tylko pisać.

--
stevep

Data: 2011-12-23 14:30:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-22 21:15, Przemysław W pisze:
[...]

Tak jak powyĹĽej, w odpowiedzi dla Bogdana.

Data: 2011-12-23 05:18:40
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 19:37:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jcvrjb$i96$1node2.news.atman.pl...
[...]

A kto ustanowił te nieuczciwe reguły? Ty pewnie proponujesz nowe reguły  npw piłce nożnej, żeby zawodnikom Lecha nie odgwizdywano dotknięcia piłki  ręk±.

--
stevep

Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"