Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"

Data: 2011-12-22 19:02:09
Autor: abc
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton

Ona mnie zawsze rozśmiesza gdy ją pokazują. Nie potrafię się powstrzymać.

Data: 2011-12-22 19:06:32
Autor: Przemysław W

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ef370c9$0$1191$65785112news.neostrada.pl...
Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton

Ona mnie zawsze rozśmiesza gdy ją pokazują. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-22 19:13:31
Autor: abc
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Ona mnie zawsze rozśmiesza gdy ją pokazują. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Zadziwiasz mnie swoim "poczuciem humoru". O. Rydzyk nie jest przecież
marionetką.

Data: 2011-12-22 19:17:28
Autor: Przemysław W
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ef3736f$0$1184$65785112news.neostrada.pl...
Ona mnie zawsze rozśmiesza gdy ją pokazują. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Zadziwiasz mnie swoim "poczuciem humoru". O. Rydzyk nie jest przecież
marionetką.

Ale jest oszustem z gębą pełną frazesów o miłości do bliźniego.

Przemek

Data: 2011-12-22 19:21:35
Autor: abc
Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"
Ale jest oszustem z gębą pełną frazesów o miłości do bliźniego.

O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jesteś oszczercą.

Data: 2011-12-23 05:14:44
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 19:21:35 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Ale jest oszustem z gębą pełną frazesów o miłości do bliźniego.

O. Rydzyk nie jest oszustem, a ty jesteś oszczercą.

Jak dla kogo, oszuści lubią oszustów.

--
stevep

Data: 2011-12-22 21:17:30
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 19:06, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4ef370c9$0$1191$65785112news.neostrada.pl...

> Ona mnie zawsze rozśmiesza gdy ją pokazują. Nie potrafię się powstrzymać.

Podobnie mam z Rydzykiem.

Przemek

To Rydzyk moze sie mocno zmylic patrzac na twoja gebe wykrzywiana
falszywym usmieszkiem,
moze ciebie potraktowac jako sympatyka... nie sadzisz omulku?

Data: 2011-12-22 19:20:37
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

I tak postępuje superwierzący katolik? Nie do przyjęcia. Natychmiast do spowiedzi i odpowiednią pokutę.

Data: 2011-12-22 21:14:17
Autor: HaMMeR
On 22 Gru, 19:02, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Szefowa unijnej dyplomacji Catherine Ashton

Ona mnie zawsze rozśmiesza gdy ją pokazują. Nie potrafię się powstrzymać.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

A mnie sie zaraz wydaje, ze uslysze rzenie stada ogierow z pobliskiej
stadniny...

Ashton dziękuje Polsce. "To przeszło oczekiwania wszystkich"