Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu

Data: 2010-02-16 10:46:30
Autor: Samotnik
Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
Dnia 16.02.2010 krzysiek82 <saab@user.pl> napisa³/a:
Witajcie
Szukam takiego asistance który zagwarantuje mi, ¿e auto zostanie przetransportowane w razie powa¿nej awarii do domu a nie do najbli¿szego serwisu (co¶ jak ADAC) bez wzglêdu na ilo¶æ km.
Z góry dziêki za wszelkie sugestie.

Có¿ - ADAC. Mam, nie testowa³em i mam nadziejê nie testowaæ.
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-02-16 02:55:50
Autor: PJ
Asistance z holowaniem do domu a nie do najbli¿ szego serwisu
//Có¿ - ADAC. Mam, nie testowa³em i mam nadziejê nie testowaæ.

zgadza sie w Plusie jest ale jesli masz pecha polec na jakims zadupiu
Europy to czekanie az zapelnia lawete moze ciagnac sie tygodniami .-)

P.

Data: 2010-02-16 14:04:58
Autor: Samotnik
Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
Dnia 16.02.2010 PJ <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisa³/a:
//Có¿ - ADAC. Mam, nie testowa³em i mam nadziejê nie testowaæ.

zgadza sie w Plusie jest ale jesli masz pecha polec na jakims zadupiu
Europy to czekanie az zapelnia lawete moze ciagnac sie tygodniami .-)

Opinia Niemców, którym siê rozkraczy³y samochody w ró¿nych zadupiach
Europy, jest odmienna. Co wiêcej, mo¿esz wzi±æ dowoln± lawetê, fakturê i oddadz± forsê przelewem, na nikogo nie musisz czekaæ.
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-02-16 23:13:43
Autor: PJ
Asistance z holowaniem do domu a nie do najbli¿ szego serwisu
//Opinia Niemców, którym siê rozkraczy³y samochody w ró¿nych zadupiach
Europy, jest odmienna.

mozesz podac linka ?

//Co wiêcej, mo¿esz wzi±æ dowoln± lawetê, fakturê i oddadz± forsê
przelewem, na nikogo nie musisz czekaæ.

zwroca jesli:
-dostarczysz rachunki z warsztatu
-limit na holowania to 200 euro

P.

Data: 2010-02-17 10:38:57
Autor: Samotnik
Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
Dnia 17.02.2010 PJ <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisa³/a:
//Opinia Niemców, którym siê rozkraczy³y samochody w ró¿nych zadupiach
Europy, jest odmienna.

mozesz podac linka ?

Ech ta dzisiejsza m³odzie¿ ;) Czy na wszystko musi byæ link? Co drugi
posiadacz samochodu w Niemczech jest cz³onkiem ADAC, znam kilku takich,
którzy mieli problemy z samochodem za granic± i nigdy nie by³o problemu.

//Co wiêcej, mo¿esz wzi±æ dowoln± lawetê, fakturê i oddadz± forsê
przelewem, na nikogo nie musisz czekaæ.

zwroca jesli:
-dostarczysz rachunki z warsztatu
-limit na holowania to 200 euro

Wiadomo, ¿e bez rachunków nie zwróc± i nigdy nie sugerowa³em, ¿e mo¿na
wzi±æ dowolnie drog± lawetê i obwie¼æ auto dooko³a ¶wiata. Za to s± w
stanie przywie¼æ lawet± (ale to ju¿ na zlecenie z centrali) samochód je¶li
nie da siê go naprawiæ w ci±gu trzech dni na miejscu. Zdaje siê, ¿e mo¿na
wybieraæ albo to, albo naprawê na miejscu i sfinansowanie powrotu po
samochód.