Askay-yaksa

Data: 2010-10-10 18:42:06
Autor: he®sk
Askay-yaksa
po adresie ip wynika, ze siedzisz gdzies w okolicach albo akademika
na zeromskiego albo wynajmujesz mieszkanie w osiedlu pgo ignatki.
czyli jestes przyjezdny, a mowiac wprost syn chlopski z okolicznych
wiosek. nie dziwie sie, ze lubujesz sie w pisowskich bredniach.

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-10 23:16:33
Autor: rAzor
Askay-yaksa
Darz bór! Użytkownik... he he - he®sk raczył napisać:
po adresie ip ....

Przestań zmieniać nick i adresy, esbecki gnoju. Wyłazisz mi z sitka.
Ps - co robileÅ› za komuny w telekomunikacji, cwaniaczku?...
Doszły mnie bardzo ciekawe informacyjki. Od Tadka M. i Roberta W. - bardzo ciekawe... 600 złotych? Fiuuu... Nieźle się ceniłeś.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-11 11:58:53
Autor: Zahir
Askay-yaksa

U¿ytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8tafi$66b$1news.onet.pl...
[...]

Bu³a, powiedz no w koñcu - zmajstrowa³ heRsk twojej kobiecie dzieciaka czy nie? Na forum ró¿nie mówi±.

--

Zahir

Data: 2010-10-11 18:08:34
Autor: he®sk
Askay-yaksa
On Mon, 11 Oct 2010 11:58:53 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Bu³a, powiedz no w koñcu - zmajstrowa³ heRsk twojej kobiecie dzieciaka czy nie? Na forum ró¿nie mówi±.

 razorek sie znow zapluwa? dobrze mu tak! kiedys  byl w miare normalnym facetem ale chyba przegrana  lpr pomieszala mu zmysly i koles ma odpaly. --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-11 11:57:32
Autor: Zahir
Askay-yaksa

U¿ytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h1r3b65e6u549ngogf1frovbrqst422rmc4ax.com...
[...]

Czyli kole¶ wie¶niaczy! Idealny na elektorat PiS! Hiiiihiiiihahhahahahhaaa!

--

Zahir

Askay-yaksa