Asolo Power Matic 250 w Warszawie

Data: 2011-04-25 21:29:04
Autor: Zbigniew Malec
Asolo Power Matic 250 w Warszawie
Witam,
nie macie może jakiegoś namiaru na sklep w Warszawie, który sprzedawałby
buty Asolo (konkretnie chodzi mi o model Power Matic 250)? Świetne ceny
mają w asolo-summit.pl, ale do Katowic mam trochę daleko ;)

Ps. A może ktoś wie, czy w Wawie da się dostać Meindl Endgadin w cenie do
800zł?

Ps2. Pytanie poszło też na pl.rec.turystyka tramping, sam nie wiem, gdzie
lepiej pasuje.

Zbyszek Malec

Data: 2011-04-27 22:09:18
Autor: Zbigniew Malec
On Mon, 25 Apr 2011 21:29:04 +0200, Zbigniew Malec wrote:

[...]

Jakby ktoś był zainteresowany, to udało mi się je dostać w HiMountain na Krakowskim Przedmieściu (Królewska 2). Mają je teraz w promocji za 600zł. Rozmiary od 44,5 do 46 chyba.

Zbyszek Malec

Asolo Power Matic 250 w Warszawie